![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
isoleer hem in een positie waar hij altijd gelijk krijgt en zijn goesting mag doen en de rest met rust laat, ... als hij daar dan inzit, doe je langzaam de deur toe, probleem opgelost, geen last meer van en niemand die de indruk heeft dat hij buitengebonjourd is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door solidarnosc : 8 oktober 2009 om 16:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() mits wat geintrigeer moet men dat potje kunnen doen overkoken.
't zijn toch politici voor iets Laatst gewijzigd door born2bewild : 8 oktober 2009 om 16:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mij bevreemdt en beangstigt het ten zeerste dat er in de 188 reacties die ik op de site van De Standaard las, geen één keer - ik herhaal: GEEN EEN KEER - gewag wordt gemaakt van/gesmeekt wordt om de invoering van het BROV, het Bindend Referendum Op Volksinitiatief, die volgens mij en vele (maar duidelijk nog te weinig) andere mensen werkelijk de énige manier is om ons van het politiek parasitisme te bevrijden.
Ook hier in deze draad moet ik bedroefd vaststellen dat ik de eerste ben die daar over begint. Ik begin steeds meer te vrezen dat het nooit meer goed komt met mijn volk.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat wil je, ook, je noemt de enige 2 die je van enige vorm van intelligentie kunt verdenken, alhoewel Janssens dan eerder alleen in apen en zijn firma geintereseerd is. die moeten dan onder die domme miekes gaan functioneren die 25 spindokters nodig hebben om een iet of wat volwaardige zin uit te kunnen spreken, en er dan nog in slagen het te verknoeien... dat die eens lachen met die genez en zeggen dat ze vierkant den boom in kan, dat is normaal he, serieus blijven. Typisch gedrag voor zo`n onbekwamen trouwens, degene die beter zijn dan henzelf buiten gooien of wegrangeren omdat het niet zou opvallen dat ze er niks van bakken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
probleem is dat heel de belziek verzuild en vervuild is, en dat ze allemaal moeten zwijgen voor mekaar, want de kasten zitten inderdaad vol lijken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar je bent zo gefassineerd door je geesteskind, dat je verblind bent voor kritische tegenargumenten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw 'goei dictatuur' is - in elk geval voor mij - al helem�*�*l geen optie. Dat brengt ons namelijk niet van de regen in de drop, maar in de waterhoos. En daar zijn onze parapluutjes allerminst tegen opgewassen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister
|
![]() 't was inderdaad nen moeilijke gast maar... zijn grote probleem was dat hij ook vaak gelijk had... en ook de slimste was... wat voor anderen moeilijk verteerbaar is... en dus moets hij gedefenestreerd worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vreemd, hé?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() leuk he,zo'n reality soap....
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Wat is dat met het verafgoden van "frank"?
Is het omdat hij woorden gebruikt die de patattentrekkers niet begrijpen, en tegelijk Vlaemschgezind is, dat iedereen hem plots begint te verafgoden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Ik heb liever Gennez dan VDB. Gennez is te dom om aan serieuze zaken te beginnen, en daarom kan ze niet veel schade aanrichten. VDB is niet zo dom, en daarom kan hij veel meer schade veroorzaken, zoals hij reeds heeft gedaan.
In feite zijn domme politici geen slecht iets. Zo lang ze zich bezighouden met hoofddoekenverbod, immigratiedebat en cordonnen, kunnen ze weinig dingen echt verneuken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. Laatst gewijzigd door Geert C : 8 oktober 2009 om 18:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() Er is geen volksinitiatief, er is geen volk, en van woorden als "kiezer" krijg ik kotsneigingen.
|
![]() |
![]() |