![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: moeten de vrouwen politiek doen onder de kerktoren ? | |||
Ja, lekker dicht bij de kinderen en de haard |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Neen, de wereld is toch al om zeep |
![]() ![]() ![]() |
10 | 55,56% |
Ja, liever een vrouw in de gemeenteraad dan in de senaat |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Neen, alléén als ze zwanger zijn |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verbaast noch ontstemt mij als het komt van mensen die niet beter weten. Niemand kan immers meer wellevendheid en verstand aanwenden dan hij heeft. Het verbaast en ontstemt mij echter wel degelijk als het komt van iemand als u, die hier onder andere reeds menigmaal blijk gaf van degelijk inzicht en intelligentie middels zinnige stellingen, replieken en visie’s. Ik ben er dan ook van overtuigd dat u evenzeer als ik weet dat uw veralgemenende platvloerse “wijven” etc… post een ongelukkige en ongepaste uitschuiver was en is. Ik nam niettemin de vrijheid u daarop te wijzen. Het gaat mij daarbij niet om de essentie van uw stelling, doch om de voor vrouwen kleinerende manier waarop deze wordt gesteld en verwoord. Wil van mij aannemen dat niet enkel hoog edel geboren en/of lang geteende dames zich onterecht bejegend en beschimpt voelen door dergelijke platitudes. U nam, zij het kennelijk met enige tegenzin, de moeite van in algemeen gestelde bewoordingen uw excuses aan te bieden. Waarmee, naar mijn mening, het incident kan afgesloten worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als de drank is in de man ...
|
![]() |
![]() |
![]() |