![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vlaggengezwaai heeft al veel ellende veroorzaakt in de wereld. Vraag het maar aan Leif Hoste. een beetje is oké; maar als het een obsessie wordt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Goeie samenvatting
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pater Damiaan is volgens mij zelfs eerder Hawaiiaan dan Vlaming of Belg. En ze hadden zijn lichaam op Molokai moeten laten. Daar hoort het thuis. Op de plaats en bij de mensen waar hij zijn leven voor heeft gegeven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat de Vlaams Nationalisten nu ook zelfs Pater Damiaan voor hun kar moeten spannen, ja zelfs Pater Damiaan misbruiken voor hun zaak, illustreert hoe gefrustreerd ze wel zijn, doe diep ze wel gevallen zijn.
Nu de Paus nog ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mediatiek uitgebuit door de Belgische elite. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() Als ik dit zo lees, denk ik eerder dat jij gefrustreerd bent.
![]() Laatst gewijzigd door Renesse : 12 oktober 2009 om 10:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() En bijna heel de Westerse wereld kent de Vlaamse Leeuw, wat we te danken hebben aan de Ronde van Frankrijk. Zelfs Lance Armstrong heeft er één. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar het is uiteindelijk een slechte belegging gebleken. Want eilaas eilaas, het heeft niet mogen baten. Het VB kreeg een pandoering zoals nooit tevoren. Laatst gewijzigd door system : 12 oktober 2009 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Als ik de Vlaamse Leeuw zie, denk ik aan Vlaanderen, niet aan het VB. Als ik de Brussels Vlag zie denk ik aan Brussel, niet aan Maingain.
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#34 |
|
![]() Dat hebben wij in Nederland heleméél niet. Als ik als Hollandse Nederlander een Friese of Zeeuwse of Brabantse vlag zie dan denk ik 'hey, lieden uit Friesland of Zeeland of Brabant, leuk!'
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik reeds zei, het is uiteindelijk allemaal boter aan de galg. Veel hebben ze er niet bij gewonnen. De mensen laten zich door dat soort van propaganda niet meer vangen. En vergeet niet, ze zijn al een goede tien jaar bezig met dat spelletje. Kortom, geld weggesmeten. Laatst gewijzigd door system : 12 oktober 2009 om 12:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U raaskalt, koppelt dingen die niets met elkaar te maken hebben en lult er hysterisch op los. Die Vlaamse Vlaggers frustreren jullie echt wel, best wel vreemd.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zelfs geen probleem met die Vlaamse Vlaggers en co alleen krijg ik het als men de indruk wil wekken dat het allemaal "spontaan" is en niets met politiek te maken heeft. Laatst gewijzigd door solidarnosc : 12 oktober 2009 om 13:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het verschil is dat de mensen die met een Leeuwenvlag zwaaien meer zeggen dan alleen maar ik ben Vlaming maar dat ze daarmee in de eerste plaats willen duidelijk maken dat ze tegen België zijn en de boel willen splitsen. Het is dus een politiek statement in tegenstelling tot lokale vlaggen in Nederland.
Laatst gewijzigd door solidarnosc : 12 oktober 2009 om 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is niet omdat er onder de Vlaamse Vlaggers VB'ers zouden zitten (dat zal ongetwijfeld wel zo zijn), dat het één daardoor gelijkgesteld worden aan het ander. Er zijn namelijk ongetwijfeld evenveel Vlaamse Vlaggers die niets van het VB moeten hebben.
|
![]() |
![]() |