![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ah. De grootvader van Bush, Prescott Bush heeft serieus wat geld gepompt in het toenmalige nazi-Duitsland.
Feitelijk kan je zo'n heel lijstje maken van (invloed)rijke mannen die in die tijdsperiode het met nazisme/fascisme te doen hadden zonder scrupules. Er viel immers geld te rapen in Duitsland en elke Duitser/Italiaan in kwestie was op een of andere wijze wel betrokken. Ook normaal in zo'n context. Nu hoor ik niemand wenen als Obama de hand schudt van Hu Jintao, ook niet bepaald de braafste jongen.
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() de von saksen-klootburgs gaan véél naar het land van nonkel Musso en gezien ze daar nu een "Pantzer-Papst" hebben die de lakens uitdeelt gaan ze nog ietske méér dan vroeger hé ! ja, ja............ soort zoekt soort
![]()
![]() |
#25 |
Vreemdeling
|
![]() Pikzwarte familie heeft onze koningin. Had haar schoonvader geen banden met de nazi's?
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo'n monster kan niet zwaar genoeg gestraft worden.
|
![]() |
![]() |