![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft ie zelf voor gekozen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daaruit maak ik op dat ze de jongen achtervolgd hebben voor het intrappen van een ruit - hoe en om welke reden hij op die boot of in het water geraakt is, weet ik niet. Als het is vanwege die achtervolging, dan vind ik 2 maanden en wat Euro's te weinig als straf voor iemands dood, maar ik weet of ken de omstandigheden van dat overlijden niet, ik ging er gewoon vanuit dat het het gevolg was van die achtervolging, de rechter waarschijnlijk ook. Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om ruiten in te trappen en daarvoor gestraft worden; ja.
Om de criminele toer op te gaan en daarvan de consequenties te moeten dragen; ook. Maar niet om de dood ingejaagd te worden; alhoewel ik de omstandigheden van dat overlijden niet ken. Ik veronderstelde dat het het gevolg was van die achtervolging, dan vind ik de straf te laag, maar ik ken de details en omstandigheden niet.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het wordt tijd voor een revolutie waarin alle rechters eindigen op het kapblok. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij bent zeker: a/ rechts; b/ eigenlijk nog te jong om met de grote mensen te mogen meepraten; c/ ook zo'n junk; d/ een combinatie van de bovenstaande mogelijkheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie het eerder als een autodarwinatie. Welke debiel springt er nu in't Scheld om een pak slaag te ontlopen, als ie niet kan zwemmen.
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang dat niet gebeurd is uw uitleg een fabeltje dat alleen geldt in uw gedachtenwereld. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() Die bende schurken hadden die 2 mannen aangevallen op straat, en toen ze wilden vluchtten sloegen ze hen nog een ruit kapot ook. En dan zijn ze woedend geworden, en hebben er één achtervolgd. Die kerel, eens alleen, had heel wat mindr moed, beter, hij deed in zijn broek van de schrik zonder zijn bende kameraden. Zo een schrik dat hij al zwemmend wou vluchtten. Slecht idee natuurlijk, maar waar men de 2 slachtoffers niet zou mogen straffen ! Zij waren toch niet begonnen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou het op doodslag houden. Voor de rest treed ik je (en Firestone) bij.
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De nagel op de kop.
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar nee man, als er een neger bij betrokken is dan zijn de blanken schuldig, "by default" noemt men dat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Herr Flick : 19 oktober 2009 om 14:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, elke echte vent zou gewoon de confrontatie aangaan, maar zeker niet in t scheld springen, zelf al ben je olympisch zwemkampioen, de temperatuur shock zorgt er wel voor dat binnen de 10 minuten het licht uit is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Das Opfer hatt schuld Zum kotzen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 19 oktober 2009 om 14:18. |
|||
![]() |
![]() |