![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() maar dan weet je nog niet hoe ze te werk gaan. en qua "enige": iedere BV of politieker is het met mij eens ![]() ![]() Maar dat jij om de pot praat gelijk een blokket wordt nu nog duidelijker want op mijn vraag aangaande je "vermoedens" van Humo durg je niet te antwoorden. Gebrek aan verbeelding zeker, of eerst met je "vrienden van de pers gaan overleggen" ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#25 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() en dat terwijl ge nog steeds nie kunt antwoorden op je "vermoedens". Dus hou je vermoedens gewoon voor jezelf en je zult er dan ook beter bij varen ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
'k heb nochtans genoeg emoticons gebruikt opdat het vlotter zou lezen voor u.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat een onderhuidse onverdraagzaamheid toch ....
Past de schoen ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() dat is misschien de echte Paulus experience ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
HUMO gaat den Blok-toer op. ![]() Eerst dat interview met Herman Brusselmans en dan nu : een lezersbrief van een op het Blok stemmende linkiewinkie. Het Blok Taboe voorgoed om zeep. Als HUMO nu ook al lezersbrieven van linkse overlopers naar "extreem-rechts" gaat publiceren... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Staatssecretaris
|
![]() 13 juni zal waarschijnlijk aantonen dat het establishment via dit Gentse arrest een brug te ver is gegaan. Wat de Blokkers blijkbaar niet zelf konden, namelijk de stigmatisering en vernedering van hun partij en hun kiezers door de zogenaamde intellectuelen verminderen, doet dit surrealistisch arrest wel: Het Blok is geloofwaardiger dan ooit.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En wie is het probleem in België? De PS, die de lakens uitdeelt. De meest corrupte partij waar de veroordeelden (Mathot en Coeme) en de verdachten (Moureaux 500 M BF aan zijn vriendjes) maar weer op de lijsten worden geplaatst alsof er nooit iets gebeurd was. En dan Steve, die oa in zijn eigen stad gedurende 3 uur intifada-jongens uit Antwerpen en Charleroi "hamas, hamas, alle joden aan het gas" liet roepen in bijzijn van zijn politie, maar heb ook nog niets over straffen gehoord. De MR en de VLD lopen maar mee, want anders verliezen zij hun dure postjes en Guy zijn plaats in Europa. Dus zwijgen is de boodschap. In de regeringsonderhandelingen hebben ze zich in slaap laten wiegen door Di Rupo. Door de kwaliteit van de VLD onderhandelaars niet na te trekken hebben zij er in feite zelf hun slaapmiddel voorbereid (meer mag ik niet uit "biecht" praten). Resultaat: wij hebben geen Sarkozy in noch buiten de regering (ttz een democraat die een harde taal spreekt) dus gaan de mensen die uit principe de harde taal wensen naar de enige partij die ze spreekt.... Spijtig maar waar. Gelukkig is de extreem-rechtse FN in Wallonie niet geloofwaardig en blijkbaar al even corrupt zonder aan de macht te zitten, maar spijtig is er geen democraat die een harde taal aandurft; zelf Picqué moet zijn mond houden van Eliette. De toekomst (binnen een paar jaar) zal dan de opvolger van Michel moeten worden (en dat zal nogal snel na 13 juni zijn ![]() ![]() Wij zijn er dus politiek zeer slecht aan toe als vele mensen, en vooral democraten , maar één alternatief vinden. BTW iemand iets gelezen over de enquete bij de Vlamingen die ik op de VRT hoorde. De resultaten die de VRT liet horen waren zo onwaarschijnlijk dat ik dacht dat het een late aprilgrap was... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() dat begrijpen die stomme PC politici niet, dat zijn maar oppervlakkige gevoelens, latente doembeelden ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
De enige van dat kaliber hier zijn: De Winter en Abou Jahjah ![]() ![]() ![]() ![]() Ik denk ook dat Sarkozy de waardige opvolger van De Gaulle kan worden (tenminste tijdens zijn eerste jaren, voor hij wat seniel begon te worden) en zo iemand heeft elk Europees land nu nodig voor extreem-populisme te veel opkomt ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het is hier weer een leuk onderonsje.
![]()