![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Gouverneur
|
![]() In deze draad post er toch ene (post #8) dat hij Dewinter dood wil:
http://forums.ansaar.nl/showthread.php?t=12476; Of dat nu moet beschouwd worden als een ernstige bedreiging, is een andere vraag ![]() Een waarschuwing van een plaatselijke moderator gevolgd door een temp ban en het verwijderen van die post, zal volstaan, me dunkt. Het zou me niet verwonderen mocht ik op één van de forums die ik aandoe op een onbewaakt moment ooit gezegd hebben dat de guillotine de beste oplossing zou zijn voor de koninklijke familie... Ik vind dat geen reden om mij in de gevangenis te steken, laat staan om er een krantenartikel aan te wijden. Het idee alleen al ![]() Laatst gewijzigd door Sammael : 20 oktober 2009 om 14:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() bevestigd weer dat het duidelijk niet goed gaat met het vb zodat men een gratis publiciteitstunt nodig heeft
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Naar 't schijnt heeft Paola van Italië-maar-nog-geen-Vlaams zich eens pozitief uitgelaten over zo'n toestel. 't Was wel voor gebruik voor de interne keuken. In de tijd toen er Boel was in de famille. Ze dreigde er toen mee om Beirke zijn klein kopke af te hakken ... (alhoewel ze er zelf ook over een paar andere gestreeld heeft in diezelfde periode). Ach wat, hoofden afhakken, stenen gooien, op een boot zetten en in 't midden van de oseaan laten zinken .... allemaal gewoontes van Middeleeuwse volkeren ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind geen enkele doodsbedreiging oke.Ieder mens heeft het recht op zijn mening te verkondigen maar een mening verkondigen........daar tellen doodsbedreigingen niet bij. In nederland weten ze nochthans wat voor problemen dit kan geven;zie theo van gogh en nog enkele andere mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
bron?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Doodsbedreigingen zouden alleen strafbaar moeten zijn als ze gericht zijn aan mensen waar jij niet mee akkoord gaat. Nietwaar, filosoof?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() kinderen scheppen graag op tegenover elkaar, over de meisjes, over hun spieren, hun edele delen... wie neemt dat nog serieus
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of ze nu Dewinter of iemand anders om zeep zouden helpen, hopelijk verdomd men een paar van die idioten dan ook direct naar hun "Allah"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me overigens af, of het belze establishment al eens nagedacht heeft over de mogelijke gevolgen van zo`n aanslag, en of de moslims daar ook al eens over nagedacht hebben, politieke moorden schijnen namelijk altijd nogal eens verkeerd uit te draaien, wat betreft dan beoogt effect.
Neem Haider nu, die is verongelukt, geen kat die daar nog over spreekt, hadden ze hem vermoord, dan was het heel iets anders geweest, Pim Fortuin ook , steel u eens voor dat ipv die groene eco terrorist, een islamiet die moord had gepleegd, ... de spanning was toen al genoeg te snijden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met de bijl er een hoofd afslagen is al helemaal een riskant verhaal, je kon dan maar beter vriendelijk zijn tegen de beul, ... In Saoudi Arabie, bvb executeren ze nog altijd met het zwaard, als ge met ne stagair beul te doen hebt en hij slaat verkeerd, kan dat inderdaad een vrij pijnlijke en gore bedoening worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En alsof dat soort "moslims" het recht zou moeten hebben om hun bek open te doen! Wanneer gooit men dat gespuis over de grenzen? Wanneer het te laat is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Jongeren die teveel computerspelletjes gespeeld hebben kunnen agressieve tot moord lustige neigingen krijgen.
Maar moslims die gehersenspoeld de bloederige Koran verzen nastreven zijn “brave gelovigen”.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() en mensen die veel spelletjes spelen zijn gevaarlijker en agressiever in het verkeer en kunnen moeilijk snelheid inschatten... soort verlies met realiteit en of dit weer beperkt zou blijven tot niet-Vlamingen zou mij verwonderen.
|
![]() |
![]() |