![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Een forummeeting bij voorkeur in... | |||
In Gent |
![]() ![]() ![]() |
15 | 19,23% |
In Antwerpen |
![]() ![]() ![]() |
19 | 24,36% |
In Mechelen |
![]() ![]() ![]() |
5 | 6,41% |
In Leuven |
![]() ![]() ![]() |
24 | 30,77% |
Maakt niet uit, ik ben er! |
![]() ![]() ![]() |
4 | 5,13% |
Interesseert me niet |
![]() ![]() ![]() |
11 | 14,10% |
Aantal stemmers: 78. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Waar is je huis gebleven???? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() De wonderen van google. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() On-topic aub
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dat is eigenlijk een super idee: iedereen komt anoniem, schrijft zijn/haar naam op een kaartje en gooit dat in een mand.
Op het einde van de avond is er dan een wedstrijd: de namen moeten op de juiste persoon geplakt worden. Het is de kunst aan de hand van de politieke voorkeur, vorm van humor, etc... iedereen te identificeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom daar dan af met een pet van de pvda, een arafat-sjaaltje, een Che Guevara T-shirt en wollen sokken in sandalen.
En uiteraard de hele avond de Vlaams Blokkers voor racisten uitmaken en Bush en Sharon bashen. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Da's op zijn minst gezegd 'in vakjes denken' , vind je niet? Ben verwonderd van je, Spets! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik niet te snel in vakjes denk. Ik ken je Bush-sympathieën en ik weet dat je kritiek op het immigratiebeleid van ons land hebt, maar daarom zou ik je nog niet meteen als VB'er labellen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal je per pb antwoorden, want anders gaan we deze topic naar de gvd helpen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Goed back on topic: het seksleven van naaktslakken. Mijn bijdrage handelt over de zeenaaktslak: Het seksleven van de zeenaaktslakken is aan de bijzonder kant. De zeenaaktslakken zijn hermafrodieten en dat heeft als voordeel dat het gemakkelijker is om een partner te vinden. Zelfbevruchting komt slechts hoogtsuitzonderlijk voor. Slakken die willen paren steken de rhinophoriën omhoog, strekken tentakels en papillen en tillen de kop zo hoog mogelijk op. Soms wordt er zelfs een kus uitgewisseld. Daarna kruipen de dieren met de rechterzijkanten, kop aan staart, tegen elkaar aan. De geslachtsorganen, ze hebben er drie, zitten aan de rechterkant, net onder de kop. Ze hebben een penis, vagina en een oviduct, dat is een aparte uitgang voor de bevruchtte eieren. De eieren worden altijd op het prooidier gelegd. De eieren worden meestal in linten of snoeren gelegd, aan de vorm daarvan is te zien om welke slakkensoort het gaat. Vaak zie je eerst de eieren en als je dan gaat opletten vind je de bijbehorende slakken erbij.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hou u maar vast aan uw pintje [size=1](of beter; kap het gelijk binnen) [/size] ![]() 'k zie dat 'em ook een gooi naar de leukste avatar doet? ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Leuven is percies populair |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1](hij is wel leuk hoor!)[/size] [size=1](maar de mijne is gewoon leuker lol)[/size] ![]()
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
||
![]() |
![]() |