Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 8 mei 2004, 18:41   #21
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Panther
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagallemaal
De koning (dus de regering) zal da voor de show gezegd hebben zeker op 21/07/2002?
En als die pallies hier een manifestatie houden zijn al de auto's en ramen op hun weg eraan: intifada aan de Zenne en de Schelde. Waar was jij toen? In Frank De Winne zijn broekzak?
Of die dat voor de show had gezegd doet er niet toe, hij had het in ieder geval niet als antwoord gegeven op mijn vraag
[size=2]Naar waar exporteren ze dan? Ze importeren ze dus volgens jou ergens. Leg concreet uit?[/size]
Jij zei a, dan moet je ook b zeggen. <-- ( en maak hier aub ook geen flauwe opmerking over )

pallies? intifada aan de Zenne en Schelde, wordt er daar iemand onderdrukt soms? Ik zou niet weten wat ik in Frank De Winne zijn broekzak zou moeten zoeken?
Zeg, ga eerst wat op het Internet leren surfen om te weten wat er in België gebeurd. Het is hier geen cursus "Internet for Dummies"
dagallemaal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2004, 18:47   #22
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Of die dat voor de show had gezegd doet er niet toe, hij had het in ieder geval niet als antwoord gegeven op mijn vraag
[size=2]Naar waar exporteren ze dan? Ze importeren ze dus volgens jou ergens. Leg concreet uit?[/size]
Jij zei a, dan moet je ook b zeggen. <-- ( en maak hier aub ook geen flauwe opmerking over )

pallies? intifada aan de Zenne en Schelde, wordt er daar iemand onderdrukt soms? Ik zou niet weten wat ik in Frank De Winne zijn broekzak zou moeten zoeken?
Zeg, ga eerst wat op het Internet leren surfen om te weten wat er in België gebeurd. Het is hier geen cursus "Internet for Dummies"

Al goed dat het hier geen cursus Internet voor Dummies is, want zo'n gevorderd iemand als mij had hier dan niets te zoeken. Je moet de schuld niet op anderen afschuiven. Leer jij je eerst maar eens duidelijk uit te drukken.
Het woord pallies bijvoorbeeld staat niet in de 'Van Dale', noch in 'Kramers', noch op 'Encarta', noch in het 'Antwaarps Woordenboekske', het zal dus wel aan u liggen. En bij intifada, Arabisch voor opstand, zullen er wel onderdrukten zijn en ik, die vrij goed op de hoogte is van de actualiteit, weet niets van opstanden aan de Zenne of Schelde.

Volgende keer als je nog zo van die wanuitdrukkingen gebruikt zal ik je er niet blijven op wijzen, dat is tijdverlies, het is hier geen Leer-je-goed-uitdrukken-cursus.

Nog iets: door het feit dat ik het politics forum bezoek en hier post bewijs ik dat ik het surfen op internet niet meer hoef aan te leren zoals jij daar beweert en om te weten wat er in België gebeurt hoef je bovendien helemaal niet te kunnen surfen op internet.
Panther is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2004, 19:09   #23
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Al goed dat het hier geen cursus Internet voor Dummies is, want zo'n gevorderd iemand als mij had hier dan niets te zoeken. Je moet de schuld niet op anderen afschuiven. Leer jij je eerst maar eens duidelijk uit te drukken.
Het woord pallies bijvoorbeeld staat niet in de 'Van Dale', noch in 'Kramers', noch op 'Encarta', noch in het 'Antwaarps Woordenboekske', het zal dus wel aan u liggen. En bij intifada, Arabisch voor opstand, zullen er wel onderdrukten zijn en ik, die vrij goed op de hoogte is van de actualiteit, weet niets van opstanden aan de Zenne of Schelde.

Volgende keer als je nog zo van die wanuitdrukkingen gebruikt zal ik je er niet blijven op wijzen, dat is tijdverlies, het is hier geen Leer-je-goed-uitdrukken-cursus.

Nog iets: door het feit dat ik het politics forum bezoek en hier post bewijs ik dat ik het surfen op internet niet meer hoef aan te leren zoals jij daar beweert en om te weten wat er in België gebeurt hoef je bovendien helemaal niet te kunnen surfen op internet.
Les 1:
surf naar http://www.gva.be/dossiers/-a/abou%2.../betoging2.asp

dan je eigen tekst even herlezen:
Citaat:
Zo'n domme uitspraak vind ik dat he, 'conflicten importeren uit ...', vertel me nu eens concreet wat je hiermee bedoelt zodat ik u deftig van antwoord kan dienen.
En conflicten komen tot stand door bepaalde oorzaken, en de oorzaak van veel, als het al niet zij het onrechtstreeks alle is, MO conflicten ligt in het Westen, met op kop de VS, de UK. Ik ben er niet tevreden mee, maar ginder conflicten beginnen en hier op je beide oren slapen lijkt mij logischerwijze niet echt waarschijnlijk.
wat de onderdrukten betreft als je toch zo goed op de hoogte bent, dan zou ik eens kijken wat in Soedan gebeurd.

En als je pallies nog niet verstaat zoek dan eens op een paar site in Nederland
Oud 8 mei 2004, 20:39   #24
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Panther schreef:
dagallemaal schreef:

Les 1:
surf naar http://www.gva.be/dossiers/-a/abou%2.../betoging2.asp

Interessant stukje dat hetgeen je hier zegt copleet tegenspreekt, er is sprake van eigen ordedienst, alles werd in toom gehouden, aan beide zijden werden de afspraken nageleefd en ze hadden toelating. En van pallies is hier al helemaal geen sprake.
Je zei: En als die pallies hier een manifestatie houden zijn al de auto's en ramen op hun weg eraan: intifada aan de Zenne en de Schelde.
en van intifada of export van conflicten was er ook al geen sprake, het was gewoon een correct verlopen, legale betoging.

Citaat:
Quote:
Zo'n domme uitspraak vind ik dat he, 'conflicten importeren uit ...', vertel me nu eens concreet wat je hiermee bedoelt zodat ik u deftig van antwoord kan dienen.
En conflicten komen tot stand door bepaalde oorzaken, en de oorzaak van veel, als het al niet zij het onrechtstreeks alle is, MO conflicten ligt in het Westen, met op kop de VS, de UK. Ik ben er niet tevreden mee, maar ginder conflicten beginnen en hier op je beide oren slapen lijkt mij logischerwijze niet echt waarschijnlijk.

wat de onderdrukten betreft als je toch zo goed op de hoogte bent, dan zou ik eens kijken wat in Soedan gebeurd.

Ik ben van de situatie in Soedan op de hoogte, maar waarom je dat hier opeens zet en wat dat met deze discussie te maken heeft is mij een compleet raadsel.

Wat 'pallies' betreft: het gaat er niet om dat ik het niet versta, het is gewoon een stom onbestaand woord dat nergens op slaat en ik wil het gewoon niet verstaan. Met 'pallies' bedoel je de mensen waarvan het land is ingepikt door 'jwifkes', als je dan toch zo wilt beginnen, namen zijn makkelijk toe te kennen maar dat is niet zo mijn stijl.
Oud 8 mei 2004, 21:09   #25
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN

PollyCorrect's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

sjit! en ik dacht dat ìk die naam 'pallies' had uitgevonden, uit handigheid omdat 'Paalusteinen' zo lang is, vooral als je het over het (VRT)nieuws hebt, dan komt dat woord steeds maar terug dus dat is uitputtend!
PollyCorrect is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 mei 2004, 21:17   #26
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:
Interessant stukje dat hetgeen je hier zegt copleet tegenspreekt, er is sprake van eigen ordedienst, alles werd in toom gehouden, aan beide zijden werden de afspraken nageleefd en ze hadden toelating. En van pallies is hier al helemaal geen sprake.
Je zei: En als die pallies hier een manifestatie houden zijn al de auto's en ramen op hun weg eraan: intifada aan de Zenne en de Schelde.
en van intifada of export van conflicten was er ook al geen sprake, het was gewoon een correct verlopen, legale betoging.
dan natuurlijk niet gelezen:
Er werd ook snel opgetreden tegen het scanderen van kreten als "Hamas" en "Hezbolla"

Ondertussen werd aan een van de basketbalpalen wel een pop verbrand die symbool stond voor een orthodoxe jood.

en op de andere artikelen (maar dat vereist wel even te surfen, maar ja... dat wordt dan les 2)
http://www.gva.be/dossiers/-a/abou%20jahjah/rellen.asp
Puin ruimen na rellen in Antwerpen
http://www.gva.be/dossiers/-a/abou%2...h/betoging.asp
Optocht eindigt met herrie

en dan spreek ik nog niet over de "dreigingen" van den Abou en A Zus

Citaat:
Quote:

...

Wat 'pallies' betreft: het gaat er niet om dat ik het niet versta, het is gewoon een stom onbestaand woord dat nergens op slaat en ik wil het gewoon niet verstaan. Met 'pallies' bedoel je de mensen waarvan het land is ingepikt door 'jwifkes', als je dan toch zo wilt beginnen, namen zijn makkelijk toe te kennen maar dat is niet zo mijn stijl.
pallies zijn al die knulletjes die hier het M-O conflict "importeren" en heeft niets met de scheldwoorden te maken die jij zou willen gebruiken!
Oud 9 mei 2004, 20:38   #27
Panther
Partijlid

Standaard

Citaat:
Er werd ook snel opgetreden tegen het scanderen van kreten als "Hamas" en "Hezbolla"

Ondertussen werd aan een van de basketbalpalen wel een pop verbrand die symbool stond voor een orthodoxe jood.
Dat dit gebeurt kunnen de organistoren niets aan doen, zoals er staat: ze treden er tegen op.
Jij zei: En als die pallies hier een manifestatie houden zijn al de auto's en ramen op hun weg eraan Awel, ze hebben een manifestatie gehouden ...

Het is een betoging tegen de onderdrukking van de Palestijnen en diegenen die de Palestijnen het leven zuur maken zijn vooral de orthodoxe joodse kolonisten dus dat sommige individuen zoiets doen kan begrijpelijk genoemd worden.

Citaat:
pallies zijn al die knulletjes die hier het M-O conflict "importeren" en heeft niets met de scheldwoorden te maken die jij zou willen gebruiken!
Als je mijn vraag die ik eerder gesteld had nu eens had beantwoord, dan moest ik hem nu niet opnieuw stellen:
Zeg mij nu eens wat ik mij moet voorstellen bij: die knullen importeren het M-O conflict?
Oud 9 mei 2004, 20:39   #28
AyneRand
Minister-President

Standaard

We wachten met spanning af ... maar er gebeurt niets
AyneRand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 mei 2004, 21:12   #29
dagallemaal
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Citaat:

Dat dit gebeurt kunnen de organistoren niets aan doen, zoals er staat: ze treden er tegen op.
Jij zei: En als die pallies hier een manifestatie houden zijn al de auto's en ramen op hun weg eraan Awel, ze hebben een manifestatie gehouden ...

Het is een betoging tegen de onderdrukking van de Palestijnen en diegenen die de Palestijnen het leven zuur maken zijn vooral de orthodoxe joodse kolonisten dus dat sommige individuen zoiets doen kan begrijpelijk genoemd worden.
Dus vindt jij het dan ook normaal dat die 4 kinderen van 2 tot 7 jaar van dichtbij door de terroristen (of moet ik schrijven vrijheidsstrijders?) gemitrailleerd werden. Ik kan me niet herinneren dat zoiets nog gebeurd was sinds 1945 door andere dan de SS'ers? Jij well?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be