Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2009, 16:07   #21
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Zeer ambitieus, hoop dat het je lukt, ikzelf ben echter geen kandidaat, ik ben te verzuurd
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 16:47   #22
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Succes ermee!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 17:46   #23
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Zeer ambitieus, hoop dat het je lukt, ikzelf ben echter geen kandidaat, ik ben te verzuurd
Wat is je pH?
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 18:14   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hansemansje Bekijk bericht
Kijken of ze aan het profiel voldoen op het vlak van schrijfwijze/zonder fouten kunnen schrijven etc. vermoed ik.
Bestaat er iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt? Trouwens, gooi op elke tekst een grammatica checker en het is opgelost.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 18:16   #25
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Ik kom ongetwijfeld niet in aanmerking, hij is nm niet onafhankelijk.

Los daarvan ben ik wel heel benieuwd naar wat het gaat worden. Ik wed dat het binnen korte termijn duidelijk een zoveelste believers site gaat worden, of een site die geen lang leven zal krijgen. Kost teveel tijd voor de vrijwilligers.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 18:23   #26
roger verhiest
Eur. Commissievoorzitter

roger verhiest's schermafbeelding

Standaard

blote feiten, niets dan blote feiten...

Tempo toleras
sed vero aperas
roger verhiest is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 18:55   #27
Hansemansje
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Bestaat er iemand die nog nooit een fout heeft gemaakt?
Natuurlijk niet. Wel mensen die minder fouten maken dan anderen.

Citaat:
Trouwens, gooi op elke tekst een grammatica checker en het is opgelost.
Een tekst zonder fouten is niet gelijk aan een vlot lopende, aangenaam leesbare tekst.
Hansemansje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 20:05   #28
Jukes
Parlementslid

Standaard

De zekerste manier om een site vol subjectief, ongecontroleerd, deontologisch compleet onverantwoord nieuws te krijgen is een oproep als deze. En als kwaliteit de norm moet zijn, doe dan tenminste de moeite om voor de tekst van de oproep correct Nederlands te hanteren.
Oud 26 oktober 2009, 23:18   #29
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Dit heb ik snel effe in elkaar gebokst.
Wat de mogelijkheden zijn word een beetje geschetst maar is zo veel meer uitbreidbaar natuurlijk. Dus ni op de tekst ed kijken, heb zo maar wat gedaan. Ook kan de test bij de fotos beter onder de roterende fotos.

Best bekeken in firefox, in ie geeft die wat fouten, zal ik later eens naar kijken. Ook word dat de naam niet en gaat er een spellchecker aan te pas komen

Testserver: http://kozzmic.host56.com

Geef maar kritiek

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 26 oktober 2009 om 23:18.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 23:26   #30
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
eerder zoiets
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 00:22   #31
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Gegroet medeforummers,

Post dit zowel in binnen als buitenland.

Binnenkort start ik met een nieuwe krant, een internetkrant. Het word de bedoeling dat we de mensen weer gaan informeren en echt nieuws brengen met een kritische blik en een aparte stijl kweken tov andere nieuwsinfopunten.

U dient dus neutraal te blijven en geen partij voortrekken bvb. Alles goed aantonen. Niets klakkeloos kopieren van andere sites, maar geheel eigen stijl.

Daarom ben ik op zoek naar enthousiaste medewerkers die willen instaan voor het posten van nieuws. Binnenland, buitenland, entertainment, wetenschap, financien, sport. Met elk hun vertakkingen, buitenland bvb amerika. Binnenland, politiek, algemeen nieuws enz.

U hoeft daarbij niet gelimiteerd te worden tot 1 categorie. Het zal wat zoeken en tasten worden in het begin wellicht maar hopelijk ontstaat er een leuk team.

Indien u interesse heeft, stuur dan een prive bericht met waar u zou willen voor instaan, gemiddelde tijd die u ervoor kan uittrekken, leeftijd enz. Dit is niet gelimiteerd tot de voorbeeld categorieen die ik net opnoemde.

U hoort dan binnenkort van mij, ga wat screenen ook dan om te kijken wat u hier al neergetypd heeft en u in het profiel zou passen.

Of het een succes word zal van u mee afhangen. Maar daar ga ik niet van uit en is niet het uitgangspunt, wel dat mensen beter op de hoogte worden gesteld over vanalles en nog wat en niet de gekende propaganda voorgeschoteld krijgen. Als het succesvol word, word u uiteraard mee beloond, wil hier gerust transparant in zijn, u hebt er namelijk aan meegeholpen dan.
Ik heb hier al direct twee interessante onderwerpen om te bespreken in uw krant, of zijn dat soort wantoestanden onbespreekbaar. In dat geval ga ik me best weerhouden.

http://www.slideshare.net/guest413d78/racisme-2341382

http://www.politicsinfo.be/viewtopic...52465&p=847191
Garry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 00:32   #32
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Als het zo is, is het zo, als het onderbouwd, bewezen kan worden, mag alles. Alleen dat eerste geen idee, men frans is niet denderend
Oud 27 oktober 2009, 00:40   #33
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het zo is, is het zo, als het onderbouwd, bewezen kan worden, mag alles. Alleen dat eerste geen idee, men frans is niet denderend
En hoe zit het met uw Engels? Ge kon de opschriften toch lezen en begrijpen hoop ik, die ze meevoerden? Die lieten anders niets aan de verbeelding over.
Oud 27 oktober 2009, 00:43   #34
neutron
Banneling

neutron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gegroet medeforummers,

Post dit zowel in binnen als buitenland.

Binnenkort start ik met een nieuwe krant, een internetkrant. Het word de bedoeling dat we de mensen weer gaan informeren en echt nieuws brengen met een kritische blik en een aparte stijl kweken tov andere nieuwsinfopunten.

U dient dus neutraal te blijven en geen partij voortrekken bvb. Alles goed aantonen. Niets klakkeloos kopieren van andere sites, maar geheel eigen stijl.

Daarom ben ik op zoek naar enthousiaste medewerkers die willen instaan voor het posten van nieuws. Binnenland, buitenland, entertainment, wetenschap, financien, sport. Met elk hun vertakkingen, buitenland bvb amerika. Binnenland, politiek, algemeen nieuws enz.

U hoeft daarbij niet gelimiteerd te worden tot 1 categorie. Het zal wat zoeken en tasten worden in het begin wellicht maar hopelijk ontstaat er een leuk team.

Indien u interesse heeft, stuur dan een prive bericht met waar u zou willen voor instaan, gemiddelde tijd die u ervoor kan uittrekken, leeftijd enz. Dit is niet gelimiteerd tot de voorbeeld categorieen die ik net opnoemde.

U hoort dan binnenkort van mij, ga wat screenen ook dan om te kijken wat u hier al neergetypd heeft en u in het profiel zou passen.

Of het een succes word zal van u mee afhangen. Maar daar ga ik niet van uit en is niet het uitgangspunt, wel dat mensen beter op de hoogte worden gesteld over vanalles en nog wat en niet de gekende propaganda voorgeschoteld krijgen. Als het succesvol word, word u uiteraard mee beloond, wil hier gerust transparant in zijn, u hebt er namelijk aan meegeholpen dan.

beste,

succes met uw initiatief

maar Neutr-On vraagt zich af of u achter onze doelstellingen staat?

in dat geval zou het misschien beter zijn om samen te werken
en samen onze Nieuwsbrief verder samen uit te geven ?

graag uw reactie

*KNIP*

Laatst gewijzigd door Akira : 28 oktober 2009 om 09:51.
neutron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 00:45   #35
Zeikstraal
Banneling

Standaard

En dat is oud nieuws

http://www.youtube.com/watch?v=hdAHUxaLPb4

Veel is propaganda, wil daarom niet zeggen dat de gemaskerden effectief moslims zijn. Zelfs de woordvoerders van Al Quada bleken joden te zijn en geen moslims. Dus ja, is het echt of niet, moeilijk te beoordelen

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 27 oktober 2009 om 00:46.
Oud 27 oktober 2009, 00:47   #36
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
En hoe zit het met uw Engels? Ge kon de opschriften toch lezen en begrijpen hoop ik, die ze meevoerden? Die lieten anders niets aan de verbeelding over.
Had niet gezien dat het om fotos ging, zag alleen tekst in de eerste plaats.
Oud 27 oktober 2009, 01:10   #37
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jukes Bekijk bericht
De zekerste manier om een site vol subjectief, ongecontroleerd, deontologisch compleet onverantwoord nieuws te krijgen is een oproep als deze. En als kwaliteit de norm moet zijn, doe dan tenminste de moeite om voor de tekst van de oproep correct Nederlands te hanteren.
Eeis coreeicte Vloamsch uuk goe giee se beddezekere da je zet, ge mout ni alsem euver dat zeilfschte zeiveren hei.
Je keint gi verzeeikerst zeilve geein eeicht Vloamsch gi. Wa toetda terna toe oef da toar na een t van tutters oan angt oef net. Jeit toch verstoan watdatten geschreeiven et nen? Teisoal wat teilt.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 oktober 2009 om 01:16.
Oud 27 oktober 2009, 01:25   #38
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is oud nieuws

http://www.youtube.com/watch?v=hdAHUxaLPb4

Veel is propaganda, wil daarom niet zeggen dat de gemaskerden effectief moslims zijn. Zelfs de woordvoerders van Al Quada bleken joden te zijn en geen moslims. Dus ja, is het echt of niet, moeilijk te beoordelen
Chinezen warzen het anders ook niet hoor. Maar zie je, de discutie begint al. Er wordt al gezocht naar uitvluchten om iets in twijfel te trekken.

Als jij nu koningsgezind bent zul je nog in twijfel trekken of er in dat jacht wel degelijk motoren zitten die een verbruik hebben van 1000L/100km, en of het geen vier paar roeispanen zijn.

Laatst gewijzigd door Garry : 27 oktober 2009 om 01:31.
Oud 27 oktober 2009, 08:02   #39
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr Bekijk bericht
En gij zijt die 'manager' zeker ? En wat schuift dat ?
Ge hebt dat goe begrepen, ... alles is nog niet verloren, ... wel voor een bescheiden vergoeding wil ik die taak wel op mij nemen natuurlijk.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 08:34   #40
Jukes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht

Als jij nu koningsgezind bent zul je nog in twijfel trekken of er in dat jacht wel degelijk motoren zitten die een verbruik hebben van 1000L/100km, en of het geen vier paar roeispanen zijn.
Het verbruik van jachtmotoren wordt altijd uitgedrukt in liter per uur, nooit per kilometer. Dat bedoel ik dus net: zulke onnauwkeurigheid, zowel in feitenmateriaal als in taalgebruik, maakt alle nieuwsgaring waardeloos. Journalistiek is niet voor niks een jarenlange opleiding en journalist is een erkend beroep, aan strenge controle onderworpen. Terecht.

Terloops: het koninklijk jacht is een Technema 90 van de Italiaanse werf Rizzardi. Het is 27 meter lang en heeft een topsnelheid van 33 knopen. Het verbruik bij kruissnelheid (ca. 25 knopen) ligt rond de 300 liter, geen 1000. D�*t zijn feiten, geen onnozele verzinsels voor de sensatie. Pulpmedia die sensatie verkopen zijn er al genoeg.

Laatst gewijzigd door Jukes : 27 oktober 2009 om 09:03.
Jukes is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:50.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be