![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() quote superstaaf
Ongelijk toegeven is allesbehalve je verlagen. Integendeel: het is een stap vooruit zetten naar meer begrip. ------------------------------------------------------------------------------------ Ik heb geen moeite met de waarheid,als u mijn posts leest zal u merken dat ik mij alleen vragen stel,ik ben geen racist,maar ik kan ook niet wegsteken wat mij stoort. De zaken die ik aangehaalde zijn nu eenmaal gebeurd,en als ik momenteel meer aanleun bij de gedupeerde kant van Belgie dan bij de ideologische (waar u blijkbaar toe behoord)zal dat waarschijnlijk met mijn onmacht te maken hebben,om aan het probleem iets te veranderen. Ik heb niets tegen mensen die zich hier vestigen,en een deftig leven proberen op te bouwen. Integendeel,dat zie ik als een verrijking voor Belgie,Ik kan alleen maar hopen dat zij die naar hier komen dat ook zo bekijken. En wat u bovenstaande quote betreft,die heeft zowel betrekking op u als op mij. Voor de rest hebt u mij al ingedeeld bij een bepaalde opositiepartij die u blijkbaar niet goed ligt,wel meneer superstaaf op 13 juni zal ik mij als iedere Belg begeven naar de stembus, en daar zal ik mijn keuze maken,aan de hand van mijn inzichten,en niet aan de hand van de uwe. hoogachtend niettegenstaande uw poging tot vernedering |
![]() |
![]() |
#22 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Jammer als u dat als een persoonlijk verwijt of zelfs vernedering opneemt.
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Daarom moet je iemand nog niet de grond inboren. Wat mij betreft heb je in je eerste reactie wel degelijk op de persoon gespeeld. Als doornroosje het heeft over geweld tov haar of haar (mindervalide) zoon, dan speel je het persoonlijk wanneer je hier niet de minste blijk geeft van empathie maar daarenboven nog haar gevoelens ridiculiseert. Pak dan de opinies, grove veralgemeningen en pathetische oproepen aan van een ***** als ***** of ***** of ***** of *****, er zijn er genoeg. Dit is gemakzuchtig en een SUPERstaaf onwaardig.
![]() |
#24 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik erger me echt aan algemene ideeën die derivaat zijn van een persoonlijk of alleenstaand geval. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zonder ondescheid des persoons, ras, sexe, afkomst, nationaliteit, of sexuele geaardheid. Net zoals hierboven....... Citaat:
Ik geef met plezier elke credibiliteit op om mijn gedacht te mogen zeggen, mijn gevoel te mogen uiten, en te schrijven wat ik wil en hoe ik het wil. Het staat iedereen vrij op de inhoud daarvan kritiek te geven. Die op de persoon erachter, kan misschien al eens inspireren om wat harder van leer te trekken, doch is in se Supe®bijkomstig.
![]() |
![]() |
#25 | |||||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het hierom draait: Citaat:
![]() |
#26 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maak je dul op het individu dat je tekort deed, maar smeer diens wandaden niet uit over zijn hele familie, sociale klasse, (sub)cultuur, religie, nationaliteit of ras waartoe hij behoort. Doe je dat wel, dan heb je een andere agenda dan het simpelweg aanklagen van een individueel geval van wantoestanden. Ik wil best toegeven dat ik het nogal drastisch-brutaal aanpakte, om deze stelling in de verf te zetten, maar met stadhuiswoorden en afgeborstelde academische taal (waar je mij nooit kan op betrappen) is het niet steeds evident om wat discussie en/of controverse los te weken. ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Ik vind de Supe®Staaf een cool jannet. Zolang hij maar van mijn vel blijft.
Die kerel durft bijten naar alles en iedereen die niet consequent is. Hij heeft daarbij dikwijls gelijk. Geloof me maar. ![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dank u dat u het voor mij opneemt,maar ik heb mijn zegje gedaan Als meneer superstaaf overtuigt is van zijn gelijk zal ik de laatste zijn om daar tegen in te gaan. Wat hij wel geprobeerd heeft is, op de in zijn eigen ogen sublieme wijze van schrijven ,mij in mijn hemd te zetten. Daarop heb ik gereageerd met enkele bewoordingen die waarschijnlijk eigen zijn aan de schildknaap,die aanzet tegen de ridder. Zo gaat dat nu eenmaal bij het gewone voetvolk. Wat me ook opviel ,is dat hij mijn teksten steeds in stukjes trekt waarschijnlijk is hij dan beter gewapend om ten aanval te trekken tegen die vermaledijde die het waagt hem tegen te spreken. Het zal wel niet mooi zijn van mij,en waarschijnlijk zal hij terug op zijn paard zitten, maar... wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil |
|||
![]() |
![]() |
#29 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dank u dat u het voor mij opneemt,maar ik heb mijn zegje gedaan Als meneer superstaaf overtuigt is van zijn gelijk zal ik de laatste zijn om daar tegen in te gaan. Wat hij wel geprobeerd heeft is, op de in zijn eigen ogen sublieme wijze van schrijven ,mij in mijn hemd te zetten. Daarop heb ik gereageerd met enkele bewoordingen die waarschijnlijk eigen zijn aan de schildknaap,die aanzet tegen de ridder. Zo gaat dat nu eenmaal bij het gewone voetvolk. Wat me ook opviel ,is dat hij mijn teksten steeds in stukjes trekt waarschijnlijk is hij dan beter gewapend om ten aanval te trekken tegen die vermaledijde die het waagt hem tegen te spreken. Het zal wel niet mooi zijn van mij,en waarschijnlijk zal hij terug op zijn paard zitten, maar... wat baten kaars en bril als den uil niet zien en wil |
|||
![]() |
![]() |
#30 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|||
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() [quote="doornroosje"]
Citaat:
ps.ik denk dat ik nu alles gezegd heb wat op mijn lever lag,en zal dan ook vol verwachting uw reactie er bij nemen,aannemend dat ze komt nietwaar.(ik bedoel natuurlijk de reactie van superstaaf) hoogachtend En deze keer zonder bijbedoelingen. ps blijkbaar heb ik 3 maal gepost,op het ogenblik van posten liep mijn pc vast ,sorry voor het ongemak. |
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Enkel je (in mijn ogen) bizarre mening pakte ik aan: een trits persoonlijke ervaringen waarvan je vond dat de regering zich daar diende in te mengen. Sommigen scharen zich achter mijn standpunt. Anderen niet. Hun goede recht. Van de niet-akkoorden zijn er die eveneens de manier waarop ik mijn mening te kennen gaf fout vonden en het beargumenteerden. Ik kan ze tot op zekere hoogte volgen Tevens was er nog iemand niet akkoord ging met mijn standpunt noch schrijfwijze, maar die als enige reactie persoonlijke sneren, schimpscheuten en niet ter zake doende schelderijtjes ventileerde. Maar dat is niet mijn probleem. Elk zet zich met de billen bloot op de wijze die hij verkiest........ PS Goeie begintekst hee over de vrijheid van mening?
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Stof tot nadenken. Maar ik heb er alvast iets uit geleerd : Voltaire had gelijk voor de volle 100% :
"Ik mag nog verafschuwen wat U zegt, maar ik zal het recht om het te mogen zeggen met mijn leven verdedigen ! " Nu dat de rechtspraak er is nu moet ze maar consequent toegepast worden totdat er genoeg mensen zijn die inzien dat juist dat absurd is en dat ze nog veel van Voltaire (en andere) te leren hebben.
#34 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
aan te klagen als ik dat verkeerdelijk toch gedaan heb geef ik mezelf 0 op 10. wat de regering betreft uit ik alleen mijn bezorgdheid voor het volgens mij niet aanpakken van problemen,het staat u natuurlijk vrij om daar anders over te denken. wat betreft sneren en schimpscheuten,ja ik laat mij niet onbetuigd ,maar ja wat wil je als je tegen de meester speelt. ![]() gemeend hoogachtend |
||
![]() |
![]() |
#35 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik beweer niet dat ik niet stevig kan of durf schelden, maar zover was ik nog lang niet, dacht ik toch....... ![]()
![]() |
![]() |
#36 | ||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
||||||
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN