Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 oktober 2009, 23:43   #21
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
Voor die olie wordt dik betaald. Ironisch genoeg zou hij in de grond blijven zitten zonder de inzet van Westerse, voornamelijk Amerikaanse, technologie.
Irak zal een tweede Dubai worden zekerst.
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2009, 23:53   #22
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Nog een cadeautje van george Bush. Voor de Amerikaanse inval was Tareq Azziz eerste minister: een christen!
Wat loop je nou te zeiken? Ik was tegen de inval!
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 00:07   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
Toen onze nationale Godfried van Bouilon Jeruzalem innam moesten de "Frankische Christenen" door het bloed waden van de door hen afgeslachte Christenen, Joden en Moslims in wat de eerste grootscheepse godsdienstoorlog was. Nadien werden deze godsdienstslachterijen nog met stijgende intensiteit verdergezet in de Amerikas, Europa (Ik sta hier, ik kan niet anders Maarten Luther..).. Vol bekeringsdrift volgden Priesters en dominees de handelaren die rijkdom vergaarden en zieltjes wonnen.

Dat de moslims gewillige leerlingen waren is intussen wel bekend : een naburige ketter is ook gemakkelijker af te slachten dan een verre ongelovige... Het jaar was 1947 - de genocide had plaats tussen Hindoes en Moslims.. een paar miljoen slachtoffers ? Het jaar 2009 : Irak, Zuid Iran, Afghanistan : we zijn waarschijnlijk nog niet aan een miljoen slachtoffers, maar het komt wel Soennietische Arabieren in Zuid Iran, Sjietische arabieren in Oost Iran, Soeniietische/Wahabietische Moslims in Afghanistan en Pakistan.. Is er echt geen enkele moslim die deze slachtpartij kan afwenden ?
Tussen de bedrijven door verwoestten de oh, zo christelijke Kruisvaarders ook het christelijke Constantinopel, Hongaije en nog enkele andere waar ze langs kwamen, allemaal in navolging van de leer van Jezus, uiteraard:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jezus in de bijbel, volgens Mattheus10:
34 Meent niet, dat Ik gekomen ben, om vrede te brengen op de aarde; Ik ben niet gekomen om vrede te brengen, maar het zwaard." Matt10:34

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 oktober 2009 om 00:10.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 02:14   #24
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Micele Bekijk bericht
Nu, wat doen de Amerikanen daar eigenlijk nog ? Verhindert hun aanwezigheid iets aan die aanslagen, of is het juist daarom ?
De vraag die men zich nu stelt in de VS is of het wel een goed idee is 'terug te trekken'. Voor de voorstanders van een 'blijvende' bezetting komen de aanslagen dus gelegen zou men kunnen besluiten. Toch twijfel ik of dit de aanslagen zou kunnen gedreven hebben, want uiteindelijk is die 'terugtrekking' nooit een echte terugtrekking geweest in de zin dat de macht over Irak aan de Irakezen zou worden overgelaten. Het kan natuurlijk iets met de interne politiek te maken hebben in de VS (Obama verzwakken).

De 'verkiezingen' in Irak dreigen erdoor in het honderd te lopen. Daar kan het ook iets mee te maken hebben.

Ivm Afghanistan las ik overlaatst een mening van een Afghaanse verkozen democraat én vrouw, Malalai Joya, die reeds verschillende malen een aanslag overleefd heeft, die de moeite is in verband met Irak ook eens te onderzoeken: "hoe langer de buitenlandse bezetting duurt hoe bloediger de burgeroorlog achteraf zal zijn."

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 oktober 2009 om 02:28.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 06:31   #25
Sjaax
Europees Commissaris

Sjaax's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Basy Lys Bekijk bericht
624: Battle of Badr.

(…)

700: Campaigns against the Berbers in North Africa.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Vervolg van de lange lijst:
721: Islamitische strijders trekken onder leiding van Abd al-Rahman Narbonne in, slachten de hele mannelijke bevolking af, maakten vrouwen en kinderen tot slaaf. Daarna gingen ze naar Nimes, en verrichtten een slachting onder monniken en nonnen, vervolgens plunderden ze iedere kerk.

(…)

1895: Natuurlijk is de ellende nog niet voorbij. Abdulhamid II slacht in 1895 nog eens 200.000 christelijke Armeniërs af.
Dergelijke lijstjes gaan niet in op het argument van Francientje.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Francientje Bekijk bericht
Het zijn imho gewoon clans die stuk voor stuk het grootste gedeelte van de buit willen binnenhalen, oude vetes uitvechten en suprematie willen.
Dergelijke lijstjes kan je ook voor Europa opstellen, of voor welke streek op aarde ook. De godsdienst is slechts het ideologische sausje dat er overheen wordt gegoten. In wezen gaat het om machtsuitbreiding van bepaalde stammen (later naties in Europa).

Laatst gewijzigd door Sjaax : 27 oktober 2009 om 06:33.
Sjaax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 10:58   #26
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

DEMOKRATOS's schermafbeelding

Standaard

Waarom zoekt men altyd achter een relegie of afkomst achter misdrijven, aanslagen enz... natuurlijk kan en mag niemand deze daden goed praten. Maar wie heeft de hele Midden-Oosten onveilig en onstabiel gemaakt, juist ja het zijn de Amerikanen geweest, en jullie Westerlingen waren de 3 apen uit aan het hangen, nixs gezien, nixs gehoord. Als er een paar Engelsen sterven bij een terroristische aanslag in Londen, is dit wereldnieuws en dit dagen aan een stuk, en dan wordt het in één keer heel erg en moreel. Maar als er in Afghanistan een trouwfeest wordt gebombardeerd en er sterven honderden vrouwen en kinderen dan reageert er niemand. Terrorisme is en blijft een laffe daad, en moet door iedereen verafschuwd worden. Terwijl wij hier ons vet vreten met vlees, charcuterie enz.. maar we kunnen zelfs nie eens een kip slachten, maar aan de andere kant als het wordt voorgeschoteld peuzelen we het wel op. Zolang het van ons ver is en we het zelf nie mee maken is alles goed. Bepaalde bevolkingsgroepen criminaliseren is onze hobby geworden. Wat heeft de Fitna nu te make met Moslims, wat heeft de boerkaa verbod in Belgie nu te maken, ik heb nergens een boerka gezien...zo kun je maar verder gaan met alles...maar het is zinloos en draagt niet bij tot meer verdraagzaamheid..
DEMOKRATOS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 11:15   #27
Dixie
Secretaris-Generaal VN

Dixie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DEMOKRATOS Bekijk bericht
Wat heeft de Fitna nu te make met Moslims, wat heeft de boerkaa verbod in Belgie nu te maken, ik heb nergens een boerka gezien...zo kun je maar verder gaan met alles...maar het is zinloos en draagt niet bij tot meer verdraagzaamheid..
vraag dat aan mohammed b. toen hij theo keelde...
nog geen boerka gezien kom dan maar eens kijken in borgerhout het kiel molenbeek enz
zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil,
enkel nodig voor het één en ander te bekomen.
Dixie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 14:20   #28
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zoekt men altyd achter een relegie of afkomst achter misdrijven, aanslagen enz... natuurlijk kan en mag niemand deze daden goed praten. Maar wie heeft de hele Midden-Oosten onveilig en onstabiel gemaakt, juist ja het zijn de Amerikanen geweest, en jullie Westerlingen waren de 3 apen uit aan het hangen, nixs gezien, nixs gehoord. Als er een paar Engelsen sterven bij een terroristische aanslag in Londen, is dit wereldnieuws en dit dagen aan een stuk, en dan wordt het in één keer heel erg en moreel. Maar als er in Afghanistan een trouwfeest wordt gebombardeerd en er sterven honderden vrouwen en kinderen dan reageert er niemand. Terrorisme is en blijft een laffe daad, en moet door iedereen verafschuwd worden. Terwijl wij hier ons vet vreten met vlees, charcuterie enz.. maar we kunnen zelfs nie eens een kip slachten, maar aan de andere kant als het wordt voorgeschoteld peuzelen we het wel op. Zolang het van ons ver is en we het zelf nie mee maken is alles goed. Bepaalde bevolkingsgroepen criminaliseren is onze hobby geworden. Wat heeft de Fitna nu te make met Moslims, wat heeft de boerkaa verbod in Belgie nu te maken, ik heb nergens een boerka gezien...zo kun je maar verder gaan met alles...maar het is zinloos en draagt niet bij tot meer verdraagzaamheid..
Daar zijn belangrijke redenen voor. We weten inmiddels al dat aanslagen weldegelijk worden gepleegd dankzij de religie, omdat het geweld wordt uitgevoerd in de naam van de religie, en de zelfmoordenaar zijn zelfverzekerdheid - het vooruitzicht van het paradijs - uit de religie haalt. Wat betreft misdrijven ligt het anders. Marokkaanse jeugdcriminelen bijvoorbeeld, zijn meestal niet eens religieus actief. Maar ze zijn wel opgegroeid in een milieu dat negatief tegenover kaffers en ongelovigen staat. Dat moet wel meegewogen worden.
Oud 27 oktober 2009, 14:55   #29
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar wie heeft de hele Midden-Oosten onveilig en onstabiel gemaakt, juist ja het zijn de Amerikanen geweest, en jullie Westerlingen waren de 3 apen uit aan het hangen, nixs gezien, nixs gehoord. Als er een paar Engelsen sterven bij een terroristische aanslag in Londen, is dit wereldnieuws en dit dagen aan een stuk, en dan wordt het in één keer heel erg en moreel. Maar als er in Afghanistan een trouwfeest wordt gebombardeerd en er sterven honderden vrouwen en kinderen dan reageert er niemand. Terrorisme is en blijft een laffe daad, en moet door iedereen verafschuwd worden.
Ik deel de pijn die ik meen te voelen in wat je hier schrijft. Mijn enigste bezwaar is de 'jullie' die je gebruikt in je bericht.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 oktober 2009 om 15:00.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 19:42   #30
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
vraag dat aan mohammed b. toen hij theo keelde...
nog geen boerka gezien kom dan maar eens kijken in borgerhout het kiel molenbeek enz
Waarom zou ik die vraag moeten stellen aan die gast, ik vind niet dat mensen omwille van zijn uitspraken vermoord of aangevallen of wat dan ook. Net als Theo Van Gogh, net als Pim Fortuin, Hans van Themse, Kim de Gelder, net als al de andere slachtoffers van zinloos geweld. Ik ben tegen het geweld in het algemeen. Of het nu Vlaamse, Marokkaanse, Koerdische of wat dan ook mensen mogen zijn.

Als je mijn persoonlijke mening zou vragen zou ik stillekes zeggen ik ben tegen de boerka, maar ik ga me er niet over uitspreken, omdat ik iedereen wel de vrijheid gun, ik ben tolleranter geworden, omdat ik zie dat toch veel autochtonen veel meer tolleranter zie dan allochtonen. Beelden als Borgerokko heb ik hier in Limburg nie veel meegemaakt, maar goed ook. In Limburg leven we fijn en gelukkig
Oud 27 oktober 2009, 19:49   #31
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
Ik deel de pijn die ik meen te voelen in wat je hier schrijft. Mijn enigste bezwaar is de 'jullie' die je gebruikt in je bericht.
Met jullie bedoel ik het niet verkeerd. Maar na het lezen van sommige berichten word je in het hoekje geduwd en moet ik het opnemen tegen die onverdraagzame mensen. Het is mijn antwoord tegen hun, die zich aangesproken voelen. Die keer op keer die mensen zwart willen maken, die keer op keer hun als zwarte schaap aanwijst, daar hekel ik mij aan. Waar ik ook mij aan hekel is die Imam Nordiel of wat dat ook moge zijn. Aan beide kanten hekel ik die mensen. Ik kan niet tegen onrecht, ongeacht de huidskleur, geaardheid, religie, geslacht of wat dan ook.
Oud 27 oktober 2009, 19:57   #32
DEMOKRATOS
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Daar zijn belangrijke redenen voor. We weten inmiddels al dat aanslagen weldegelijk worden gepleegd dankzij de religie, omdat het geweld wordt uitgevoerd in de naam van de religie, en de zelfmoordenaar zijn zelfverzekerdheid - het vooruitzicht van het paradijs - uit de religie haalt. Wat betreft misdrijven ligt het anders. Marokkaanse jeugdcriminelen bijvoorbeeld, zijn meestal niet eens religieus actief. Maar ze zijn wel opgegroeid in een milieu dat negatief tegenover kaffers en ongelovigen staat. Dat moet wel meegewogen worden.
Wat je hier allemaal zegt klopt wel een beetje, maar men moet ook niet de 2de wereldoorlog vergeten waar de "Katholieken" de Kerk meedeed aan de massamoorden, de paus van nu heeft volgens mij ook bloed aan zijn handen. Maar ik weet wel wat jij bedoeld en dat betreur ik ook wel.

Laatst gewijzigd door DEMOKRATOS : 27 oktober 2009 om 19:58.
Oud 28 oktober 2009, 13:04   #33
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Dergelijke lijstjes gaan niet in op het argument van Francientje.
Het was dan ook geen reactie op wat Francientje schreef.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sjaax Bekijk bericht
Dergelijke lijstjes kan je ook voor Europa opstellen, of voor welke streek op aarde ook. De godsdienst is slechts het ideologische sausje dat er overheen wordt gegoten. In wezen gaat het om machtsuitbreiding van bepaalde stammen (later naties in Europa).
In het geval van zij die Mohammed's voorbeeld volgen is het geen "ideologisch sausje", maar het fundament zelf van hun strijd. Geld en macht zijn slechts ein Mittel zum Zweck om de zuivere mohammedaanse leer te doen zegevieren ...
Oud 28 oktober 2009, 14:28   #34
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat je hier allemaal zegt klopt wel een beetje, maar men moet ook niet de 2de wereldoorlog vergeten waar de "Katholieken" de Kerk meedeed aan de massamoorden, de paus van nu heeft volgens mij ook bloed aan zijn handen. Maar ik weet wel wat jij bedoeld en dat betreur ik ook wel.
Hitler haalde ook veel van zijn haat uit de Katholieke doctrines. De hele Katholieke geschiedenis is ook een opeenvolging van geweld en onderdrukking. Dat krijg je nu eenmaal wanneer spirituele religie wordt omgezet in een politiek moloch.
Oud 28 oktober 2009, 23:50   #35
boomerang
Banneling

Standaard

Citaat:
Vervolg van de lange lijst:
721: Islamitische strijders trekken onder leiding van Abd al-Rahman Narbonne in, slachten de hele mannelijke bevolking af, maakten vrouwen en kinderen tot slaaf. Daarna gingen ze naar Nimes, en verrichtten een slachting onder monniken en nonnen, vervolgens plunderden ze iedere kerk.

731: Bijna 400.000 moslimstrijders veroveren Bordeaux, Poitiers en Tours.

827: In naam van de God van eeuwige vrede, veroveren medogenloze strijders Sicilië, en na 75 jaar van bloedvergieten, slachten en martelen, bekeren ze het eiland tot de Islam, totdat ze verdreven worden door de dappere Noormannen.

846: De soldaten van de religie van vrede meren aan in Ostia, varen stroomopwaarts door tot in Rome, plunderen alles wat los en vast zit, ontheiligen kerken, plunderen de basilieken van Sint Pieter en Sint Paulus. Paus Serge II betaalt de barbaren een jaarlijkse som van 25.000 zilvermunten (Jizya) om van ze af te komen. Opvolger Leo IV bouwt enorme stadsmuren om de slaven van de barmhartige Allah buiten de deur te houden.
Hierna trekken ze naar Campania waar ze 70 jaar blijven; nonnen worden verkracht, heiligdommen worden onteerd.

911: De horden van Mohammed trekken de Alpen over en nemen Piemont in, en bezetten Turijn en Casale, steken kerken en bibliotheken in brand, en vermoorden duizenden christenen, gaan door naar Zwitserland en bereiken het meer van Geneve, waar ze tegen worden gehouden door sneeuw en kou.
Hierna trekken de volgelingen van de barmhartige Allah weer naar het Oosten. Veroveren India, slachten hindoes af, vernietigen godenbeelden (waar ze nu nog steeds niet af kunnen blijven).
Na de kruistochten, die in feite een antwoord zijn op het Islamitische imperialisme, komen de vredestroepen van Allah weer met hun legers naar Europa. Dit keer de Turken, met hun troepen, die Janitsaren werden genoemd. Janitsaren waren getrainde killers die als kind bij hun christelijke ouders werden weggehaald (ontvoerd) en 'bekeerd' en opgesloten in trainingskampen, waar ze leerden om medogenloos te moorden en verkrachten.

1356: Turken veroveren Gallipolis, vervolgens trekken ze Thracië, Macedonië en Albanië binnen, veroveren zelfs Servië en belegeren Constantinopel.
In 1396 worden ze staande gehouden door de mongolen.

1430: De vreedzame Mohammedanen bezetten Thessaloniki.

1444: De legers van de barmhartige Allah veroveren Varna, Walachije, Moldavië en Transsylvanië, en vermoorden uiteraard weer tienduizenden christenen.

1453: Mohammed II verovert Constantinopel (hij besteeg de troon door zijn 3-jarige broertje te vermoorden). De bevolking vlucht de Kathedraal van de Heilige Sofia binnen. Allah's strijders slachten, moorden, verkrachten, stormen de kathedraal in en onthoofden zelfs de babies. De Janitsaren verkrachten meer dan vierduizend nonnen en snijden deze vervolgens de keel door. De overlevenden worden als slavin verkocht op de slavenmarkt in Ankara. Alle altaren worden vernietigd, kerkklokken omgesmolten, en de kerken veranderen in moskeeën.

1467: Allah's slaven vallen de Venetiaanse republiek aan.

1512: Selim de Bloeddorstige bestijgt de troon, vermoord 2 broers, 5 neven, en meerdere kaliefen.

1526: De opvolger van Selim de Bloeddorstige, namelijk Soliman de Grote, trekt met een leger van bijna 400.000 man, 30.000 kamelen, 40.000 paarden en meer dan 300 zware kanonnen, Hongarije binnen, vernietigd het Hongaarse leger in nog geen 48 uur, veroverd vervolgens Boedapest, steekt de hele stad in brand, slacht, en moord in de naam van de Almachtige. Honderdduizend overlevenden worden op de slavenmarkt verkocht.

1529: Soliman de Grote probeert Oostenrijk aan te vallen, maar wordt door de dappere ridders teneergeslagen. Uit frustratie laat hij op de terugweg nog eens 30.000 boeren afslachten, omdat de prijs van slaven te laag geworden was.

1565: Soliman werkt samen met de bloeddorstige islamitische piraat Khair ed-din (beter bekend als Barbarossa), valt Malta aan (na eerst een samenzwering te hebben verijdeld, waarbij hij 2 zoons en hun kinderen laat wurgen)

1571: Soliman's zoon Selim verovert samen met generaal Lala Mustafa het christelijke Cyprus. Hier wordt de Venetiaanse patriciër Marcantonio Bragadino, als hij bij de mohammedanen arriveert om de overgave te tekenen, gevangen genomen. De page die bij hem was werd door Lala Mustafa verkracht. 40 soldaten die met Bragadino mee waren gekomen werden letterlijk met kromzwaarden in stukken gehakt. Bragadino's oren en neus werden afgesneden, en hij werd gedwongen om te knielen voor Allah's vreedzame dienaar. Daarna werd hij levend gevild.
Gelukkig werden deze barbaren later door moedige, trotse ridders het land uit gesmeten.

1621: Allah's horden vallen Polen aan.

1672: Allah's vredelievende en barmhartige troepen vallen nog een keer Polen aan.

1683: Grootvizier Kara Mustafa trekt met 500.000 manschappen op tegen Oostenrijk, belegerde Wenen, maar nu eindelijk werd de Islamitische expansie tot staan gebracht, door honderdduizenden moedige ridders uit allerlei Europese landen.

1895: Natuurlijk is de ellende nog niet voorbij. Abdulhamid II slacht in 1895 nog eens 200.000 christelijke Armeniërs af.

Ieslaam is Vrede!

...en Belgen moeten zich 'schamen' om dingen die 1 of andere 'ingevoerde' koning ooit uitspookte in Congo!
En vandaag zitten we met een steeds talrijker wordende " 5 de kolonne " opgescheept.
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 00:01   #36
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk bericht
En vandaag zitten we met een steeds talrijker wordende " 5 de kolonne " opgescheept.
En vandaag wordt Europa veroverd via de baarmoeders van hun werplustige vrouwen, die als akkers beploegd mogen/moeten worden ... den Nederlandse Turk doet 'het' wel 10 X per dag ... zegt hij ...
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 00:03   #37
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En vandaag wordt Europa veroverd via de baarmoeders van hun werplustige vrouwen, die als akkers beploegd mogen/moeten worden ... den Nederlandse Turk doet 'het' wel 10 X per dag ... zegt hij ...
De kinderbijslag moet gewoon beperkt worden tot de norm: Twee kinderen. Al wat je daarboven op baart moet je zelf maar betalen, of het opgeven.
Oud 29 oktober 2009, 00:08   #38
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De kinderbijslag moet gewoon beperkt worden tot de norm: Twee kinderen. Al wat je daarboven op baart moet je zelf maar betalen, of het opgeven.
Ik vrees dat zelfs die maatregel hen niet zal ontmoedigen.

...of dacht U werkelijk dat die kinderbijslag ook daadwerkelijk gebruikt wordt voor de opvoeding van hun kinderen - het resultaat 'hangt' op straat.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 01:56   #39
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
En jij gelooft ook alles, hé?
Oud 29 oktober 2009, 01:59   #40
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Hitler haalde ook veel van zijn haat uit de Katholieke doctrines. De hele Katholieke geschiedenis is ook een opeenvolging van geweld en onderdrukking. Dat krijg je nu eenmaal wanneer spirituele religie wordt omgezet in een politiek moloch.
Citaat:
uit de Katholieke doctrines.
Idd, maar om iedereen content te stellen liet hij de verjaardag van Luther vieren met een "Krystallnacht"
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be