![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 27 oktober 2009 om 00:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De 'verkiezingen' in Irak dreigen erdoor in het honderd te lopen. Daar kan het ook iets mee te maken hebben. Ivm Afghanistan las ik overlaatst een mening van een Afghaanse verkozen democraat én vrouw, Malalai Joya, die reeds verschillende malen een aanslag overleefd heeft, die de moeite is in verband met Irak ook eens te onderzoeken: "hoe langer de buitenlandse bezetting duurt hoe bloediger de burgeroorlog achteraf zal zijn." Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 oktober 2009 om 02:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 27 oktober 2009 om 06:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Waarom zoekt men altyd achter een relegie of afkomst achter misdrijven, aanslagen enz... natuurlijk kan en mag niemand deze daden goed praten. Maar wie heeft de hele Midden-Oosten onveilig en onstabiel gemaakt, juist ja het zijn de Amerikanen geweest, en jullie Westerlingen waren de 3 apen uit aan het hangen, nixs gezien, nixs gehoord. Als er een paar Engelsen sterven bij een terroristische aanslag in Londen, is dit wereldnieuws en dit dagen aan een stuk, en dan wordt het in één keer heel erg en moreel. Maar als er in Afghanistan een trouwfeest wordt gebombardeerd en er sterven honderden vrouwen en kinderen dan reageert er niemand. Terrorisme is en blijft een laffe daad, en moet door iedereen verafschuwd worden. Terwijl wij hier ons vet vreten met vlees, charcuterie enz.. maar we kunnen zelfs nie eens een kip slachten, maar aan de andere kant als het wordt voorgeschoteld peuzelen we het wel op. Zolang het van ons ver is en we het zelf nie mee maken is alles goed. Bepaalde bevolkingsgroepen criminaliseren is onze hobby geworden. Wat heeft de Fitna nu te make met Moslims, wat heeft de boerkaa verbod in Belgie nu te maken, ik heb nergens een boerka gezien...zo kun je maar verder gaan met alles...maar het is zinloos en draagt niet bij tot meer verdraagzaamheid..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
nog geen boerka gezien kom dan maar eens kijken in borgerhout het kiel molenbeek enz
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 27 oktober 2009 om 15:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Als je mijn persoonlijke mening zou vragen zou ik stillekes zeggen ik ben tegen de boerka, maar ik ga me er niet over uitspreken, omdat ik iedereen wel de vrijheid gun, ik ben tolleranter geworden, omdat ik zie dat toch veel autochtonen veel meer tolleranter zie dan allochtonen. Beelden als Borgerokko heb ik hier in Limburg nie veel meegemaakt, maar goed ook. In Limburg leven we fijn en gelukkig ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Met jullie bedoel ik het niet verkeerd. Maar na het lezen van sommige berichten word je in het hoekje geduwd en moet ik het opnemen tegen die onverdraagzame mensen. Het is mijn antwoord tegen hun, die zich aangesproken voelen. Die keer op keer die mensen zwart willen maken, die keer op keer hun als zwarte schaap aanwijst, daar hekel ik mij aan. Waar ik ook mij aan hekel is die Imam Nordiel of wat dat ook moge zijn. Aan beide kanten hekel ik die mensen. Ik kan niet tegen onrecht, ongeacht de huidskleur, geaardheid, religie, geslacht of wat dan ook.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door DEMOKRATOS : 27 oktober 2009 om 19:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In het geval van zij die Mohammed's voorbeeld volgen is het geen "ideologisch sausje", maar het fundament zelf van hun strijd. Geld en macht zijn slechts ein Mittel zum Zweck om de zuivere mohammedaanse leer te doen zegevieren ...
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En vandaag wordt Europa veroverd via de baarmoeders van hun werplustige vrouwen, die als akkers beploegd mogen/moeten worden ... den Nederlandse Turk doet 'het' wel 10 X per dag ... zegt hij ...
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De kinderbijslag moet gewoon beperkt worden tot de norm: Twee kinderen. Al wat je daarboven op baart moet je zelf maar betalen, of het opgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...of dacht U werkelijk dat die kinderbijslag ook daadwerkelijk gebruikt wordt voor de opvoeding van hun kinderen - het resultaat 'hangt' op straat.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||