![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben van een schoft naar een ideaal-perfect-verhuurder verhuisd met dito-overeenkomstig appartement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, het blijkt dat er nog bona fide verhuurders bestaan.
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gedaan met het driemaandelijks ontschimmelen van de badkamer...etc ...etc.. Die fantast heeft er me dan nog wel zelf uitgezet... Met de nieuwe was het direct liefde op het eerste zicht. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2009 om 10:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gezien de miserie die je als verhuurder hebt om huurders terug buiten te krijgen, lijkt dat me niet meer dan normaal. De dag dat ik zou verhuren, wil ik ook enkel huurders waarvan ik weet dat ze betalen zoals het hoort, waarvan ik weet dat ze de boel niet om zeep helpen en waarvan ik weet dat ze alles onderhouden zoals het hoort. Pech voor potentiële huurders die dat niet kunnen opbrengen/aantonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De badkamergeiser werkte echter het eerste anderhalfjaar niet of nauwelijks. Koud of lauw water met een verwaarloosbaar debiet.. Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2009 om 11:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Na acht huurwoningen is het de eerste keer dat ik eruit gezet werd zonder dat het achter mijn gat afgebroken word. En dan nog wel zonder opgaaf van redenen.
Niettegenstaande het een half krot was en duur, ben ik toch behoorlijk pissed-off Laatst gewijzigd door eno2 : 27 oktober 2009 om 11:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En wat vind je dan van het feit dat het ENIGE wat de verhuurder dan moet doen (het EPC) , het feit is waar ze (het verhuurderkrapuul) dan nog over zeveren? We waren beter in het appartement gebleven dat we 6 jaar geleden huurden. Die mensen waren wel correct. Maar wees gerust. Bij U zou ik dus ook niet huren. Krapuul herken ik nu wel al van op afstand.
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Die heb ik gelukkig na één maand uit mijn kot gekregen door eens goed te brullen. Via de rechtbank had dat inderdaad minstens een half jaar geduurd.
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je dan toch zo'n groot probleem hebt met verhuurders: feel free om zelf iets te kopen. Laatst gewijzigd door Sfax : 27 oktober 2009 om 19:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al een chance, voor ge hebt weet hebt ge zo'n sociaal geval in u kot die niet stookt en niet betaald. Toekijken hoe de boel verrot is nu niet bepaalt prettig.
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wist niet dat de eigenaar boven mijn hoofd woonde tot ik erin trok, anders zou ik hem er eerst uitgetrokken hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik ben tien jaar verhuurder geweest en heb me nooit laten zien bij mijn huurster.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() beetje lui hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Mijn huurders hebben met mij nog nooit last gehad.
Ik kom er ook nooit. Is er iets stuk, verwittigen ze me, en ik laat een vakman komen om het te laten herstellen (twee maal gebeurd op 10 jaar). Ik daarentegen had met eentje van hen last (hij stopte met huur te betalen, omdat de prioriteit van het spenderen van zijn centen elders lag, zoals de recentste en nieuwste computer, de recentste GSM, een fonkelend karreke in de ene hand en een prijsgriet aan zijn andere hand. Vrederechter en afzetten van elektriciteit en gas hebben zijn vertrek uit mijn pand bespoedigd. Ik zit hier nu met een vodje papier van de rechter dat ik binnen een termijn nog ten gelde kan maken. Ik hou die kerel dan ook van op een afstand in het oog, en van zodra ik zeker weet dat ie voldoende geld heeft, laat ik beslag leggen op zijn goederen, zodat hij die ettelijke duizenden achterstallige euro's alsnog kan betalen. Ik wrijf al in mijn pollekes bij het gedacht alleen.
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Die zou een goeie prijs moeten gaan.. Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2009 om 11:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Die vorige verhuurder, dat was een Ir.
Na twee jaar gesukkel met de boiler heeft ie zelf een nieuwe geplaatst, die het na drie maanden begaf. Toen ik de herstellingsfaktuur van een bona-fide installateur (door hem erbij geroepen) weigerde te betalen, zei hij dat hij mij eruit zou zetten en toen mijn contract verviel een half jaar later, zette hij mij eruit. Het ging over 120€, waarvan hij groothartig de helft voor zijn rekening wou nemen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Dat zijn zo van die rijke oenen die alles zelf komen doen. Hij zat zowat maandelijks een keer in mijn kot. De ramen sloten niet, de rolluiken vielen naar beneden, het gasfornuis lekte, etc etc.
De eerste jaren viel de gasboiler maandelijks twee keer uit. Ik kon gemakkelijk tien keer verstikt zijn. En toch kwam hij één keer per jaar manu militari inspectie doen van dat schitterende krot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nelle Laatst gewijzigd door eno2 : 28 oktober 2009 om 11:11. |
|
![]() |
![]() |