![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Wat ik verkeerd vind aan dit voorstel is dat je gecontroleerd wordt voordat er aanwijzingen zijn dat je wat verkeerd deed. Bij huiszoekingen is dat anders, dan zijn er sterke aanwijzigingen dat je wat verkeerd deed. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je dat nu zelf geen belachelijke overdrijving ?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- ik, de onschuld zelve, ga op reis met het vliegtuig, en wordt daar voor enige aanwijzingen dat ik iets verkeerd doe, dik gekontroleerd. Ik moet zelfs mijn schoenen en mijn broeksriem uitdoen. - ik, de meest voorzichtige sjoffeur van gans Vlaanderen en aangrenzende landen, rij met mijn autootje door mijn straat en .. word daar gekontroleerd door een norse agent met een snelheidsmetermasjine. Die onverlaat stond daar op voorhand zonder dat hij wist dat iemand te rap ging rijden.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vb : als je op internet gaat, dan geef je uw pc bloot, als je uw wifi openzet, geef je je een deel bloot, tuurlijk is dat beveiligd, maar je moet nu eenmaal wel beseffen dat het veel makkelijker is een signaal te onderscheppen dat door de lucht gaat, dan door ne kabel. (ik ben er vrij zeker van dat de NSA ondertussen al WiFi signalen gewoon uit de lucht kan plukken en de data streams zelf kan isoleren, bluetooth etc idem... ) Als je uw GSM gebruikt, kunnen er leukerds met een scanner in uw gesprek meeluisteren, ze hebben daar ne verdomd goeie scanner voor nodig , maar het kan. Draagbare DECT phones zijn helemaal geen partij voor een beetje electronicus met een scanner. Moraal van het verhaal, als je wilt dat niemand kan zien wat er gebeurd op uwe PC dan mag je hem aan niks aankoppelen, eigenlijk zou je zelf met een apparte stroomgroep moeten werken. Telefoon vergeet dat maar helemaal, nen dude in uw telefoonkaske met 2 krokodillebekskes en een telefoonhoorn, luistert lekker mee, nog straffer, belt op uw kosten als t moet. Snailmail dan maar, zelf dat doen ze open als t moet... resultaat, uw privacy is een scheet in ne netzak, u kan dat erg vinden (wat het in weze ook is) maar als met wat wil weten van u, dan kunnen ze binnen de 24 uur vertellen, wat je allemaal gekocht hebt, met welke kaart in welke winkel , wat uw schulden en inkomsten, zijn, hoeveel huizen je hebt, hoe uw huis eruitziet, met wie ge chat, wat ge zoal zegt, hoeveel keer ge uw vrouw en of maitresse belt, waar ge dan zijt etc... ge moogt zelf uw gsm afzetten, dan tracen ze u nog na. en dat kan nu al, door zowel de belze staat, (zij het een ietsiepietsie illigaal ) als door bvb de NSA. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je cash betaald en geen klantenkaarten of dergelijke gebruikt, is er toch geen probleem? Mensen moeten dan ook niet huilen dat die dingen opgeslagen worden, waarvoor dienen die kaarten anders? Waarom krijg je korting met zo een kaart denk je? Raar dat mensen dat niet beseffen. Met wie ge chat Het zou mij zeer sterk verwonderen dat ze zoiets bijhouden. Zeer sterk. Wat voor nut zou dat hebben? Wij zijn toch allemaal geen criminelen? Stel dat ze een IP "afluisteren" op chat conversaties. (zoals jij zegt) Een gemiddeld gezin heeft laat ons stellen 3 pc's, een van de ouders en elk een pc voor de 2 kinderen. Hoe kunnen zij dan bijvoorbeeld weten wie er chat op welk moment, als die emailadressen en nicknames niets te maken hebben met de echte naam van de inwoner? Dan heb je al goeie computer experts nodig, plus zou het handen vol geld kosten om dat bij elk gezin in goeie banen te lijden. En dat allemaal om te kijken welke vrienden ze hebben? Het komt mij erg paranoia over. Als je dan kijkt wat je allemaal niet kan kopen via het internet wat verboden is... De lijst is oneindig. Ik ga er niet te diep op ingaan, maar er bestaat een website in Hongkong die allerhande spullen die maar enkele dollars kosten GRATIS verzend, en ja daar zitten messen tussen en namaak. Hoe komt het dat mensen die dit kopen nooit gepakt worden? Die overschrijving is nochtans gebeurd? En dat pakketje raakt ook probleemloos tot aan uw huis. En dat heeft op de vlieger gezeten en al. Hoe kan zoiets dan gebeuren als ze in die mate controleren zoals jij zegt? (de info over die website heb ik gelezen op een ander forum, ik heb geen ervaring met die webshop) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen wens ik geen data-opslag omdat ik de controle verlies over wie erover kan beschikken. Ik heb echter geen probleem met juiste procedures waar elk soort van "wire-tap" onderworpen is aan een procedure waar men je met flinke aanwijzigingen en op papier ondertekend door een onderzoeksrechter in het dossier kan linken aan verdachte feiten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U op dokterbezoek: Dokter ik heb pijn in mijn linkeroor. Dokter: Goed lekker ding, trek al je kleren maar uit. U: Ok dokter, want ik ben niet preuts en ik ken geen schroom. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eens toch indien het gaat om terroristen te pakken te nemen. Die zullen wel truukjes genoeg kennen om zich niet op zo een domme wijze te laten vangen. Het is hun beroep, die hebben niets anders te doen als vindingrijk zijn om niet gevangen te worden. |
|
![]() |
![]() |