Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2009, 21:52   #21
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
Ik denk dat dit kan worden aanschouwd als laster. Mogelijk dacht u dat u zomaar wat kan onzin rondstrooien op fora omdat u "ex moslim" bent (heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om jullie site wat te doorlezen. Is het mogelijk om de teksten welke u daar plaatst niet als "Koranisch" te beschouwen of de referenties zijn mogelijk fout, maar in mijn online versie komt niets ervan overeen, anderen hier kunnen dat ook even controleren als ze dat willen).

Ik hoop voor u dat de agent in kwestie dit niet komt te lezen.

Wat betreft de gesloten kringen van extremisten in Antwerpen, mag u gerust zijn dat ze net zoals de sektes als blood & honour en dergelijke, (andere welke onlangs in de media kwamen) serieus in de gaten worden gehouden. Men kan niet overal dagelijks effe binnenvallen en alles wat er kwam opsluiten. Ik hoop dat u die logica inziet.

Het is zware taal welke u verkondigt beste man. (en ik heb zo men vermoedens dat u de wetten van dit forum met de voeten treedt)
Indien mijn informatie juist is heeft die trouwens al een klacht wegens laster aan zijn broek.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 21:57   #22
(Geza)ni(c)k
Vreemdeling

(Geza)ni(c)k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
...Maar in Marokko of een ander land van oorsprong zijn ze dat ook niet. ...
Tiens, die extremisten zijn dus niet meer welkom in Marokko.
Maar als ik me niet vergis is de Islam toch wijdverbreid in dit land.

En dat wil ik net bedoelen als ik zeg dat ik niet hou van veralgemening.

De islam is niet gevaarlijk, de extremisten en fundamentalisten wel.

Stop nu toch eens met alles op dezelfde hoop te gooien
(Geza)ni(c)k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 22:29   #23
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield Bekijk bericht
Zulke organisaties worden ook verheerlijkt door niet moslims die zich vooral ter linkerzijde bevinden.

In iedergeval indien u als informant gewerkt hebt voor de FED en de staatsveiligheid, zou ik dit niet zomaar van de dakken schreeuwen.
Bent u ook gekend met de radicale site http://forums.marokko.nl ?
Mensen die als informant voor de politie werk(t)en spreken daar niet over.
Mensen die er van dromen dat te doen wél.
Oud 27 oktober 2009, 22:40   #24
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Indien mijn informatie juist is heeft die trouwens al een klacht wegens laster aan zijn broek.
Welke informatie?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 22:45   #25
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Ik raad u eens aan om naar deze site te gaan: http://forums.ansaar.nl/index.php

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Moderator Bekijk bericht
Goeie vraag...

Mijn advies luidt dat ze hoe dan ook toch met een man moet trouwens want daardoor krijg je ook ajjer. Dat ze op vrouwen valt is een ernstige zaak ook al bidt ze 5maal per dag en draagt ze hoofddoek dit moet verholpen worden door de edele koran en dat ze dit vaak reciteerd en inchaallah vindt ze de licht.

Hoe dan ook dit is een ernstige zaak en moge allah het haar vergeven.
Zulke zaken worden zoals je ziet zelfs door mdos verkondigt daar.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 23:00   #26
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Weg met de Wahabbisten, is het devies. Terug naar Saoedi-Arabië waar ze vandaan komen.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 23:22   #27
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door (Geza)ni(c)k Bekijk bericht
Tiens, die extremisten zijn dus niet meer welkom in Marokko.
Maar als ik me niet vergis is de Islam toch wijdverbreid in dit land.

En dat wil ik net bedoelen als ik zeg dat ik niet hou van veralgemening.

De islam is niet gevaarlijk, de extremisten en fundamentalisten wel.

Stop nu toch eens met alles op dezelfde hoop te gooien
De iSSlam is wel gevaarlijk. Moest er geen iSSlam bestaan dan zouden er ook geen zogenaamde 'extremisten' bestaan. Diegenen die niet gevaarlijk zijn zijn diegenen die de iSSlam niet of nauwelijks volgen. Of hun kop in het zand steken zoals jij. Die zogenaamde 'extremisten' zijn de vrome moslims die niets doen wat niet in hun bloekskes geschreven staat en wat hun crimineel van een zelfverklaarde 'profeet' mohammed hen destijds niet heeft voorgedaan of voorgeschreven. Hoe meer en hoe beter dat iemand de iSSlam volgt hoe gevaarlijker en overdraagzamer die is. Moest de iSSlam in weze goed zijn. Wie zou er dan malen om extremisten ? Dan zouden we van die 'extremisten' echt geen schrik moeten hebben indien de iSSlam in weze goed zou zijn. Maar dat is de iSSlam nu net niet ! En overal waar dat de moslimgemeenschap groot genoeg in aantal is of is geworden zijn niet-moslims de pineut ! Overal !

Als boekskes niet gevaarlijk zijn of kunnen zijn, waarom is het boek mein kampf dan in Nederland en Duitsland verboden ? En als die boeken verboden zijn, waarom de koran dan niet ?

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.
Koenraad Elst

Laatst gewijzigd door smiley : 27 oktober 2009 om 23:39.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 oktober 2009, 23:48   #28
smiley

Standaard

Citaat:
Mensen die als informant voor de politie werk(t)en spreken daar niet over.
Mensen die er van dromen dat te doen wél.
Mensen die voor hun hachje moeten vrezen en daarbij ook niet meer moeten rekenen op de door de islamfundis geinfiltreerde politie, politiek en gerecht, wel. Op jouw hulp (of op die van een blinde jan hertogen en co) moeten die ex-moslims heel waarschijnlijk ook niet rekenen, hoe jij hier telkenmale de iSSlam zit te verdedigen. Nu slepen die fundis reeds de staatsveiligheid voor de rechter in plaats van die de Belgische nationaliteit af te nemen en uit het land te zetten, naar het moslimland dat op hun vreemd paspoort staat ! Talouil zijn advocaat is natuurlijk ook moslim, broeders helpen nu eenmaal broeders in hun strijd tegen de ongelovigen, tegen de vijanden van de iSSlam. Zij pluizen onze wetten uit om die tegen ons en onze democratische samenleving te gebruiken in het voordeel van iSSlam. Zet die iSSlamfundis verdorie het land uit !

Laatst gewijzigd door smiley : 27 oktober 2009 om 23:56.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 00:01   #29
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik raad u eens aan om naar deze site te gaan: http://forums.ansaar.nl/index.php
_
Citaat:
We zien juist niets:
De post die je geeft verwijst naar een post 3 October 2002, 21:50 van [i]Bartje, hier P.be forumlid, die Janvandenberghe, hier P.be forumlid citeert, maar zonder link naar de originele post van Jan, niets van "Moderator" of zo
Gewoon trukeren van posts dus...
Op ansaar was ik vorige week al gaan kijken: in een topic vroeg men zich af waar Dewinter heibel over maakte want op 't forum was niets te vinden.

Kwestie van fanatisme gesproken, post uit 2002 trukeren in 2009...

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 oktober 2009 om 00:23.
Oud 28 oktober 2009, 00:16   #30
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
De iSSlam is wel gevaarlijk. Moest er geen iSSlam bestaan dan zouden er ook geen zogenaamde 'extremisten' bestaan. Diegenen die niet gevaarlijk zijn zijn diegenen die de iSSlam niet of nauwelijks volgen. Of hun kop in het zand steken zoals jij. Die zogenaamde 'extremisten' zijn de vrome moslims die niets doen wat niet in hun bloekskes geschreven staat en wat hun crimineel van een zelfverklaarde 'profeet' mohammed hen destijds niet heeft voorgedaan of voorgeschreven. Hoe meer en hoe beter dat iemand de iSSlam volgt hoe gevaarlijker en overdraagzamer die is. Moest de iSSlam in weze goed zijn. Wie zou er dan malen om extremisten ? Dan zouden we van die 'extremisten' echt geen schrik moeten hebben indien de iSSlam in weze goed zou zijn. Maar dat is de iSSlam nu net niet ! En overal waar dat de moslimgemeenschap groot genoeg in aantal is of is geworden zijn niet-moslims de pineut ! Overal !

Als boekskes niet gevaarlijk zijn of kunnen zijn, waarom is het boek mein kampf dan in Nederland en Duitsland verboden ? En als die boeken verboden zijn, waarom de koran dan niet ?

Als u, net als ik, moslims kent die oprecht vriendelijk en verdraagzaam zijn, dan is dat geen verdienste van de islam, maar een verdienste van die mensen in weerwil van de islam. Zij zijn goede mensen, maar slechte moslims.
Koenraad Elst
Citaat:
Mensen die voor hun hachje moeten vrezen en daarbij ook niet meer moeten rekenen op de door de islamfundis geinfiltreerde politie, politiek en gerecht, wel. Op jouw hulp (of op die van een blinde jan hertogen en co) moeten die ex-moslims heel waarschijnlijk ook niet rekenen, hoe jij hier telkenmale de iSSlam zit te verdedigen. Nu slepen die fundis reeds de staatsveiligheid voor de rechter in plaats van die de Belgische nationaliteit af te nemen en uit het land te zetten, naar het moslimland dat op hun vreemd paspoort staat ! Talouil zijn advocaat is natuurlijk ook moslim, broeders helpen nu eenmaal broeders in hun strijd tegen de ongelovigen, tegen de vijanden van de iSSlam. Zij pluizen onze wetten uit om die tegen ons en onze democratische samenleving te gebruiken in het voordeel van iSSlam. Zet die iSSlamfundis verdorie het land uit !
Pure haat die je daar post, niets dan haat..

Citaat:
Dus jullie zijn tegen de islam?

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 oktober 2009 om 00:22.
Oud 28 oktober 2009, 00:31   #31
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We zien juist niets:
De post die je geeft verwijst naar een post 3 October 2002, 21:50 van [i]Bartje, hier P.be forumlid, die Janvandenberghe, hier P.be forumlid citeert, maar zonder link naar de originele post van Jan, niets van "Moderator" of zo
Gewoon trukeren van posts dus...
Op ansaar was ik vorige week al gaan kijken: in een topic vroeg men zich af waar Dewinter heibel over maakte want op 't forum was niets te vinden.

Kwestie van fanatisme gesproken, post uit 2002 trukeren in 2009...

Pure leugens filo, niets dan leugens, want op dat forum stonden wel degelijk doodsbedreigingen aan het adres van de Winter, ik heb ze zelf gelezen én een screeny van gemaakt.

Ze gingen hem 'zn hoofd afhakken zoals in de middeleeuwen' én hij werd zelfs een 'vuile Jood' genoemd!

Ik vind het trouwens erg grappig om daar regelmatig mee te lezen, ook op marokko.nl en maroc.nl - soms weet je écht niet wat je leest, vandaar dat ik steeds zo verbaasd ben dat - zichzelf 'weldenkenden' noemenden - zo naïef kunnen zijn en op hun achterpoten gaan staan om die gewelddadige, haatzaaiende bloeddorstige onderdrukkende mensonterende apartheidpredikende ideologie te gaan verdedigen - ofwel weten ze er écht niks van, ofwel is het uit eigenbelang, omdat ze lid zijn van de religie van de wrede!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 07:42   #32
viaSanctus
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...
zoveel haat dat u met zich meedraagt .Op deze manier bezorgt u uzelf nog een hartaanval.
Ik raad u aan een tijdje van fora weg te blijven, beetje wandelen in de natuur en wat meer van het leven genieten.

Uw woorden raken echt niemand hoor, enkel uzelf en als u iets te lang doorgaat gaan mensen u enkel een oude zeur vinden en u mijden

Laatst gewijzigd door viaSanctus : 28 oktober 2009 om 07:44.
viaSanctus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 09:23   #33
(Geza)ni(c)k
Vreemdeling

(Geza)ni(c)k's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...Moest er geen iSSlam bestaan dan zouden er ook geen zogenaamde 'extremisten' bestaan. ...
Overal zijn er extremisten, dit staat los van het geloof.

Citaat:
Omdat er waarschijnlijk nog steeds geen reden toe is
(Geza)ni(c)k is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 09:54   #34
boomerang
Banneling

Standaard

Waar kan ik meer informatie over dubbelspel spelende allochtone politieagenten vinden ?

Laatst gewijzigd door boomerang : 28 oktober 2009 om 09:55.
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 09:58   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door boomerang Bekijk bericht
Waar kan ik meer informatie over dubbelspel spelende allochtone politieagenten vinden ?
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 10:00   #36
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou je dat willen weten?
Oud 28 oktober 2009, 10:05   #37
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Onder meer hier:
http://islam-watch.org/Warner/Taqiyy...-for-Allah.htm
Oud 28 oktober 2009, 10:07   #38
Basy Lys
Minister

Basy Lys's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
...
Ik vind het trouwens erg grappig om daar regelmatig mee te lezen, ook op marokko.nl en maroc.nl - ...
Het leukste is onder een mohammedaans uitziende alias effectief aan de discussies mee te doen.
Oud 28 oktober 2009, 10:35   #39
smiley

Standaard

Citaat:
Overal zijn er extremisten, dit staat los van het geloof.
Dus de extremist 'profeet' crimineel mohammed staat los van de iSSlam ?
Oud 28 oktober 2009, 10:53   #40
boomerang
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door viaSanctus Bekijk bericht
zoveel haat dat u met zich meedraagt .Op deze manier bezorgt u uzelf nog een hartaanval.
Ik raad u aan een tijdje van fora weg te blijven, beetje wandelen in de natuur en wat meer van het leven genieten.

Uw woorden raken echt niemand hoor, enkel uzelf en als u iets te lang doorgaat gaan mensen u enkel een oude zeur vinden en u mijden
Gedenk je het gezegde : " Zwijgen is toestemmen " . Als je het religieus fanatisme zijn gang laat gaan, ben je medeplichtig.
Dan ook nog mensen die niet toestemmen de " goede " raad geven om ook hun mond te houden , is er echt over.
Besef je wel hoe onbeschaamd je bent eigenlijk ?
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be