Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 30 oktober 2009, 00:32   #21
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
Er zijn voor zover ik het zie twee mogelijkheden:
ofwel bent u zowat de meest doorzichtige troll ooit;
ofwel bent u zo dom dat een precieze omschrijving mij een permban zou opleveren.
Och hij is het allebei.
Oud 30 oktober 2009, 00:32   #22
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Raar dat er mensen daadwerkelijk het niet voor waarschijnlijk achten dat Princessje echt zo is. Volgens mij niet genoeg forums bezocht met Afro-Amerikanen of Afro-Europeanen (vooral in Nederland heb je forums met anti-blanke racisten met duidelijk zichtbare minderwaardigheidscomplexen).
Ik zie heus geen anomaliën van wat ik eerder gelezen of gehoord heb hoor.

Soit! ik heb me hierin nooit druk gemaakt, al is het wel pijnlijk te zien hoe iemand meer zichzelf schoffeert dan anders. Het is mogelijk toch een nep-account, maar ik neig toch het tegendeel te geloven.

Er bestaat een groep mensen in onze samenleving die denkt dat clichés in realiteit niet bestaan. Zo herinner ik me een forum met een racistische Rus, waar de aanwezige Vlamingen maar niet wilden geloven dat hij echt is ("anders was hij niet zo racistisch"). Tjah, jammer dat ik die persoon in het echt kende.

Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 30 oktober 2009 om 00:38.
Scarabaeida is offline  
Oud 30 oktober 2009, 00:36   #23
JuBiLaTe
Provinciaal Gedeputeerde

JuBiLaTe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scarabaeida Bekijk bericht
Raar dat er mensen daadwerkelijk het niet voor waarschijnlijk achten dat Princessje echt zo is. Volgens mij niet genoeg forums bezocht met Afro-Amerikanen of Surinamers. Ik zie heus geen anomaliën van wat ik eerder gelezen of gehoord heb hoor.
Ik heb al vele -allen bijzonder stupide- posts van Princesje gelezen, en die kwamen bij mij bijna allen als uiterst provocatief over. Die vent verveelt hem en denkt zich hier een beetje te kunnen uitleven. Ik vind het erg dat mensen in zn val trappen.
Oud 30 oktober 2009, 00:39   #24
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Steve ^rincessje is een zwarte meid die ons hier alleen maar een beetje komt jennen. Waarom denk jij of anderen altijd een vlaams blokker achter elke uiting door allochtonen die niet door de beugel kan te moeten ontwaren ? Vlaams blokker hoeven die moeite echt niet te doen hoor. Dat doen vele allochtonen zelf wel.
Er zijn er die toch alles geloven
filosoof is offline  
Oud 30 oktober 2009, 00:39   #25
Scarabaeida
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Ik heb al vele -allen bijzonder stupide- posts van Princesje gelezen, en die kwamen bij mij bijna allen als uiterst provocatief over. Die vent verveelt hem en denkt zich hier een beetje te kunnen uitleven. Ik vind het erg dat mensen in zn val trappen.
Het zijn in elk geval wel overduidelijk opzettelijke trolls. Akkoord.
Scarabaeida is offline  
Oud 30 oktober 2009, 00:40   #26
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Ja er zijn er zelfs die geloven dat de 9/11 aanslagen een inside job was en dat de bomaanslagen in irak het werk is van de cia. Nietwaar filo
Oud 30 oktober 2009, 00:54   #27
Steve_M

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smiley Bekijk bericht
Waar zie jij iemand princesje als representatief voor allochtonen voor te stellen ? Maar dat er zijn (en meer dan je denkt) met haat tegenover 'witten', tegen het westen of tegen 'ongelovigen' (zoals de jihadis wereldwijd) dat is niet uit de lucht gegrepen.
Ik weet ook wel dat er mensen rondlopen die haat hebben tegen 'witten' of ongelovigen (er lopen er zelfs rond die haat hebben tegen gekleurde types ), daar gaat het me niet om. Het is het samengaan van een hele hoop stereotypes en lachwekkende overdrijvingen ('jullie mogen gaan werken voor mij', 'wij gaan de boel hier overnemen', 'kom maar eens langs in de Dambruggestraat/in mijn stamcafé in Merksem', 'blanken zijn kinderneukers' en 'er bestaan geen moslimhomo's' ...) die me dat doen vermoeden. Zoals ik eerder al schreef: ik kan er ook naast zitten, so what, ik zie echt niet in waarom niet lacherig mag doen over princessjes internetpersona.

Citaat:
Een Lucas vandertalen is daar ook tot zijn scha en schande achter gekomen.
Over LVDT schreef ik daags na zijn demarche het volgende:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M
Inderdaad een leuk debat. Moedig van Luckas dat hij het standpunt van in zijn opiniestuk met verve kwam verdedigen. Ik kan me grotendeels vinden in wat hij schrijft/zegt. Anderzijds kan een goed afgericht hondje het intellectuele lichtgewicht Hemmerechts ook wel van een podium blazen. Ze zat er echt bij voor spek en bonen.
Heeft weinig te maken met het hysterische gelul van princessje, of ze nu blank, zwart, groen of blauw is.

Citaat:
Een Egmond Friedcod is ook een blokker zeker ? Dat jij denkt dat Vlaams Belangers zich daarmee bezig houden zegt meer over jou dan over een vlaams belanger.
Wat we wel zeker weten is dat sommige VB'ers zich bezighouden met het schrijven van lezersbrieven onder 30 verschillende pseudoniemen:

http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...se-namen.dhtml

Anderen steken hun eigen café in brand om daarna communisten/antifa's te beschuldigen (De Roeland in Gent). Dus ja, sommige VB'ers houden zich wel degelijk bezig met zulke onzin. Fanatieke nonsens posten onder één account op een forum lijkt me dus ook weer niet zo heel ver gezocht.
Steve_M is offline  
Oud 30 oktober 2009, 01:35   #28
smiley

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Ik weet ook wel dat er mensen rondlopen die haat hebben tegen 'witten' of ongelovigen (er lopen er zelfs rond die haat hebben tegen gekleurde types), daar gaat het me niet om. Het is het samengaan van een hele hoop stereotypes en lachwekkende overdrijvingen
'jullie mogen gaan werken voor mij',
Moet men nu echt verbaasd zijn dat er sommigen ons gewoon anoniem op dit forum zitten uit te lachen. Denkt u echt dat men in het buitenland niet met ons zit te lachen ? Waarom denkt u dat men zo massaal naar Belgie af zakt en Frankrijk of Duitsland links laat liggen ?

Onder Marokkanen in Marokko en in Spanje wordt stevig gelachen met België”, zegt de insider nog. “In dat apenland kan en mag alles, luidt het."
http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...eren-ze-2.aspx
Citaat:
'wij gaan de boel hier overnemen',
Denkt u nu echt dat zulk een uitspraken niet worden gedaan door bepaalde 'jongeren' in bepaalde wijken ? Zoals 'binnenkort zijn wij hier baas'. Dan hebt u toch verkeerd gedacht. De boel overnemen is nu net wat de ware zuivere iSSlam onder 'vrede' verstaat.
Citaat:
'kom maar eens langs in de Dambruggestraat/in mijn stamcafé in Merksem', 'blanken zijn kinderneukers'
Ook zulk een uitspraken kan men bvb op talrijke moslimfora terugvinden ook Engelstalige. Het decadente westen ... ISSlam gebruikt ook het internet in haar oorlog tegen het westen. De oorlog op het internet is trouwens de belangrijkste. Naast leugenachtige boeken uitgeven waarin men de iSSlam zo mooi mogelijk tracht voor te stellen om mensen op het verkeerde been te zetten (daar waar iSSlam nog zwak staat) door preken in moskees en door mensen die iSSlam bekritiseren voor racist en iSSlamofoob in de hoek te zetten en door hier en daar een bom laten ontploffen van thailand tot in timboektoe en door opgehitste jihadis die molenbeekse straten afbreken en hoofddoekloze vrouwen voor hoer uitschelden, maken allemaal deel uit van die oorlog tegen het westen om iSSlam het eens voor het zeggen te doen krijgen zodra de moslimgemeenschap groot genoeg in aantal is geworden.
Citaat:
en 'er bestaan geen moslimhomo's' ...
Nog een uitspraak dat men op moslimfora regelmatig kan terugvinden (ik heb destijds meestal op Engelstalige moslimfora gezeten na de aanslagen van 9/11 was ik daarmee begonnen, daar zijn trowuens de schellen van mijn ogen gevallen). De moslimsamenleving trachten zij immers zo perfect mogelijk voor te stellen en het wetsen zo slecht mogelijk. Hun doel is iSSlam eens over het westen te doen zegevieren, de koran tekstyen erbij. Ook het misbruik maken van onze tolerantie, onze eigen wetten in hun voordeel gebruiken maakt daar allemaal deel van uit. Onze eigen wetten knechten ons, niet hen. Hen het land uitzetten doen we niet. Dat is immers niet politiek correct.
Citaat:
die me dat doen vermoeden. Zoals ik eerder al schreef: ik kan er ook naast zitten, so what, ik zie echt niet in waarom niet lacherig mag doen over princessjes internetpersona
Princessje is geen moslima zegt ze zelf. Maar als je een Egmond codfried bezig hoort, die tevens de iSSlam zit te verdedigen omdat die antiwesterse iSSlam propaganda op het internet ook volkomen in zijn kraam past, zijn afrocentristsche haat tegen 'de witten' tegen het westen, dan hoeft men niet verbaasd te zijn dat princessje die naar haar eigen zeggen ook zwart is en de schrijfsels van egmond ook het einde vind, ook zulk een uitlatingen doet die antiwesterse moslims de wereld in sturen . Princessje is enkel hier om ons te jennen, zegt ze zelf. Zij zegt zelf dat ze racisme onder blanken wenst aan te wakkeren.

Citaat:
Wat we wel zeker weten is dat sommige VB'ers zich bezighouden met het schrijven van lezersbrieven onder 30 verschillende pseudoniemen
Bronnen als de humo, en de morgen die dat natuurlijk gretig overneemt, in hun gezamelijke strijd tegen de in hun ogen baarlijke duivel, het vlaams belang, neem ik met een korrel zout. Hun strijd verschilt trouwens niet veel van die van de iSSlamaanhangers in hun strijd tegen de in hun ogen baarlijke duivel. Het westen.

Laatst gewijzigd door smiley : 30 oktober 2009 om 02:04.
smiley is offline  
Oud 30 oktober 2009, 10:15   #29
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
U bent geen trotse vlaming. U slikt alles blijkbaar.
NOEKIE is offline  
Oud 30 oktober 2009, 10:17   #30
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JuBiLaTe Bekijk bericht
Natuurlijk is "Princesje" geen zwarte vrouw. Ook ik denk dat het om een simpele blanke flauwe plezante gaat. Jongens toch, kan die de idioot uithangen. En dat jullie hier allemaal op zitten reageren: negeer dat gewoon. Echt, die sukkel is geen reactie waardig!
Indien dit waar is, dan had de moderatie al lang moeten ingrijpen en de trol eraf gooien wegens laffe aanvallen op vlamingen. Toch doen ze dat niet. Angst voor racismeklacht waarschijnlijk.
NOEKIE is offline  
Oud 30 oktober 2009, 11:00   #31
Zwartengeel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ken er zo zelfs één die denkt dat Max Van Dietschland en Guderian één en dezelfde persoon zijn omdat ze dat op Blokkwatch zo zeggen. Nietwaar, filo?
Zwartengeel is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be