Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 31 oktober 2009, 14:24   #21
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
In een zin wel!
Door niet vlug genoeg plaats te voorzien (= onmogelijke opgave, ze groeien vlugger aan dan de bakstenen gebakken kunnen worden en de belastingbetaler gemolken) voor iedereen lopen er nu 1600 of zo vrij rond die er anders zouden in zitten! Het enkelbandsysteem is voor sommigen waarschijnlijk ook een halve vakantie! Lekker thuis tv zitten kijken en verder niksen, en wachten... tot je weer aan de slag kunt! Het ocmw of andere instanties zorgen wel dat het hen ondertussen aan niets ontbreekt.
Stop ze in een Marokkaanse gevangenis (al moeten we ervoor betalen, zoals met Nederland) en dat zal geen geknuffel zijn!

Zeg nee tegen drugs!
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 14:26   #22
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Zegt de man dat in alles een albino ziet en overal achtervolgt wordt door camera's en spionnen hahahaha

Laatst gewijzigd door Mcnab : 31 oktober 2009 om 14:31.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 14:45   #23
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

De lijst:

lombas
McNab
Bovenbuur
Jazeker
Smiley
Rogge
Egmond Codfried is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 14:51   #24
Mcnab
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

We hebben maar één forumgek dus voor jou is het lijstje een stuk korter.
Mcnab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 oktober 2009, 21:05   #25
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mcnab Bekijk bericht
We hebben maar één forumgek dus voor jou is het lijstje een stuk korter.

daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2009, 20:41   #26
carolus66
Schepen

carolus66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Vrouwen worden ook in beschaafde, democratische, mensenrechten erkennende staten als België en Nederland ontvoert, verhandelt en te werk gesteld in bordelen waar mannen hen legaal mogen verkrachten. De vrouwen zitten in de bars, mogen geen mannen weigeren, werken meer dan tien mannen af op een avond, houden bar weinig over van hun inspanningen, hun paspoort is ingenomen, ze worden bij aanvang als introductie door de pooier verkracht, zijn gelokt met verhalen van legitiem werk, verblijven illegaal in Nederland en Belgie waar de verkrachters, gewonen burgermannen, hen wel kunnen vinden, maar de vreemdelingendienst die zegt te loeren op illegalen niet. Moet ik doorgaan?

Vrouwen zijn tweederangsmensen en zijn zo misleid en geintimideerd dat vrouwlijke bestuurders plannen voor bordelen goedkeuren, Halsema vindt dat de Zeedijk als hoerenwijk zo moet blijven en toeristen leugens horen van hoe rijk die hoeren niet worden van hun werk.

Uiterst irritant wanneer ik dan Hollandse vrouwen zich druk hoor maken over de vrouwen in Afghanistan of Iran terwijl er om de hoek illegale vrouwen door Bino mannen: vaders, zoons, echtgenoten, minnaars worden verkracht: echte mannen!
beste pseudo-intellectueel,

indien wij ons in het westen geen zorgen mogen maken over de positie en situatie van de afghaanse vrouw, dan stel ik u voor vanavond niet te eten owv de hongersnood in de wereld.

indien u niet snapt dat het bestaan van prostitutie niets te maken heeft met regeringen maar alles met het bestaan van De Man, dan zijn mijn woorden parels voor de zwijnen. daarbij mag u nog noteren dat de prostitutie zowat volledig in handen is van allochtonen waardoor het - nog maar eens - duidelijk wordt dat het hoog tijd is dat we wat kwaliteit eisen van toekomstige migranten. we willen niet langer dat ze allemaal denken dat het ocmw en de dop werkgevers zijn.

me dunkt dat u ook niet op de hoogte bent van het feit dat de situatie van de westerse vrouw pakken beter is dan die van de doorsnee afghaanse, iraanse, ... vrouw. tip van de dag: gelieve 's te proberen wat verder te zien dan uw donkere neus want er is een hele wereld rondom u waarvan u blijkbaar niet op de hoogte bent.

ps: ik ben héél blij voor u dat u zo dandy bent en dat u altijd handschoenen draagt; is dat om vingerafdrukken te vermijden?
het feit dat u gefilmd en tegengehouden wordt op straat is heel eenvoudig: na een harde dag-of nachttaak hebben de politiemensen ook 's recht op een stevige lachbui. net zoals wij.
carolus66 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2009, 20:51   #27
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carolus66 Bekijk bericht
daarbij mag u nog noteren dat de prostitutie zowat volledig in handen is van allochtonen
Mwah. Ik zie hier toch 90% witte vrouwen op de fraaie plaatjes: http://www.deernes.com/index.html
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2009, 21:03   #28
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Mwah. Ik zie hier toch 90% witte vrouwen op de fraaie plaatjes: http://www.deernes.com/index.html
ik had het over de pooiers, niet over de slachtoffers van prostitutie of er moest iets gebeurd zijn waarvan ik geen weet heb waardoor de hoertjes de prostitutie nu zelf in handen hebben?

spijtig dat je net dat stukje moet aanhalen, ik had namelijk gedacht dat jij als idealist zou ingezien hebben dat prostitutie geen reden tot bestaan zou hebben moesten er niet zoveel mannelijke klanten zijn.

trouwens, moest ik het over de dames zelf gehad hebben: er zijn ook witte allochtonen
Oud 2 november 2009, 21:13   #29
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
ik had het over de pooiers, niet over de slachtoffers van prostitutie of er moest iets gebeurd zijn waarvan ik geen weet heb waardoor de hoertjes de prostitutie nu zelf in handen hebben?
En de pooiers van de door mij aangehaalde prostituées op de betreffende site zijn migranten?
Hoe weet jij dat?
Zouden er geen zelfstandig werkende vrouwen zijn?
Of dames die samenwerken met hun witte Vlaamse partner?
Oud 2 november 2009, 21:26   #30
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
...
Die hebben de keuze zelf gemaakt en vallen niet onder de categorie van Egmond - onderdrukking, mensenhandel, gedwongen prostitutie, minderwaardige positie, verkocht door hun vaders of broers e.d.m.

Deze draad gaat overigens over beter toezicht op marokko.nl - ze hebben beloofd dat ze binnen het uur de 'haatzaaiende en/of racistische uitspraken' zouden verwijderen - want het gaat 'Shouf Shouf Subsidie'.
...maar euh - die mensen doen dat toch helemaal niet - zijn vast blokkers die zich daar tussen nestelen om wat haat te zaaien, wat racistisch te gaan zitten doen om die gasten een slechte naam te bezorgen!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2009, 21:33   #31
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
En de pooiers van de door mij aangehaalde prostituées op de betreffende site zijn migranten?
Hoe weet jij dat?
kom aan EL! zoals SDX al netjes aanhaalde: zelfstandig werkende vrouwen doen dit uit eigen wil, dat kan dus al geen discussiepunt meer zijn.

en indien jij gaat zitten beweren dat het gros van de prostitutie in handen van de autochtone belgen is, dan weet je niet waarover je aan het praten bent.
Oud 2 november 2009, 22:03   #32
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
en indien jij gaat zitten beweren dat het gros van de prostitutie in handen van de autochtone belgen is, dan weet je niet waarover je aan het praten bent.
Jij beweert het tegendeel. Waar baseer je dit op? Ervaring?
Oud 2 november 2009, 22:51   #33
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Het is toch Godgeklaagd dat een hoge hotemetoot zoals een minister zich moet gaan bemoeien met een subsidie vretend forum zoals marokko.nl ?
Daar heeft die toch die andere subsidiespons voor geheten MDI (Meldpunt Discriminatie Internet) die de grenzen van de meningsvrijheid bewaakt op het internet en die zo af en toe ook grensoverschrijdend te werk gaat (dit forum heeft ze toch ook al een keer blaffend aan de deur gehad?).
Het lijkt erop dat dat MDI dus niet goed werkt.

En mijn standpunt is, zeker voor dat forum, laat ze toch met rust. Laat ze maar zeggen wat er in hun hoofden rondgaat. Dan weten we waar we aan toe zijn en wat we kunnen verwachten.
Zo een halfgemodereerd islam-forum is een bar slechte-PR voor de Islam. Daar helpt het elders propageren van de suiker-Islam versie niet erg veel tegen.

Een spraakmaker op dat forum zegt het zo: "je kan dan wel uitingen op dit forum verwijderen maar daarmee zijn de foute gedachten nog niet uit het hoofd van de schrijver.".
En laat nou toevallig de Islam daar een prima oplossing voor hebben. Dat heet: onthoofden.
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 november 2009, 23:05   #34
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Het is toch Godgeklaagd dat een hoge hotemetoot zoals een minister zich moet gaan bemoeien met een subsidie vretend forum zoals marokko.nl ?
...
En mijn standpunt is, zeker voor dat forum, laat ze toch met rust. Laat ze maar zeggen wat er in hun hoofden rondgaat. Dan weten we waar we aan toe zijn en wat we kunnen verwachten.
Hierin treed ik je overigens volledig bij.

Het bevalt de overheden maar niets, die "vrijheid" van meningsuiting.
Oud 2 november 2009, 23:10   #35
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Daar heeft die toch die andere subsidiespons voor geheten MDI (Meldpunt Discriminatie Internet) die de grenzen van de meningsvrijheid bewaakt op het internet en die zo af en toe ook grensoverschrijdend te werk gaat (dit forum heeft ze toch ook al een keer blaffend aan de deur gehad?).
Het lijkt erop dat dat MDI dus niet goed werkt.

Zo een halfgemodereerd islam-forum is een bar slechte-PR voor de Islam. Daar helpt het elders propageren van de suiker-Islam versie niet erg veel tegen.

Een spraakmaker op dat forum zegt het zo: "je kan dan wel uitingen op dit forum verwijderen maar daarmee zijn de foute gedachten nog niet uit het hoofd van de schrijver.".
En laat nou toevallig de Islam daar een prima oplossing voor hebben. Dat heet: onthoofden.
Volledig mee eens, vandaar dat ik er zo vaak meelees, zouden wat meer luitjes moeten doen, enkel om te wéten wat er in die hoofden omgaat!
Oud 2 november 2009, 23:15   #36
carolus66
Schepen

Standaard

Citaat:
Jij beweert het tegendeel. Waar baseer je dit op? Ervaring?
niet uit eigen ervaring (maar als je dat liever hebt en als je daardoor het verhaal gewoon wat spannender vindt, mag je doen alsof ik het wél uit eigen ervaring heb ) maar door de werkervaring van iemand in de sociale sector.
Oud 2 november 2009, 23:16   #37
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hierin treed ik je overigens volledig bij.

Het bevalt de overheden maar niets, die "vrijheid" van meningsuiting.
Het gáát niet om VvM of inperking van VvM Eberhard, het gaat erom dat m.nl zwaar gesubsidieerd wordt van overheidswege m.a.w. met belastinggeld van de werkende burger, waar jij zo'n afkeer en minachting voor hebt - dat multiKUL-sprookje van de 'verrijkers' zou wel eens lelijk in troebel water kunnen vallen indien de 'gewone, werkende burger', waarvan jij zo'n afkeer hebt, en die aan dat multiKul-geintje mag/moet meebetalen, er achter komt wat daar zoal uit de breinen van de 'verrijkers' ontspruit - ze schrikken zich een hoedje, want ; ze zijn zo lief meneer - vandaar - marokko.nl-gate.

Dat potje moet gedekt blijven - 'men' mag er niet achter komen hoe de doorsnee 'gematigde' islamiet denkt over het 'onnozele' westen en 'wat' ze met de ongelovige, westerse honden gaan doen, eens ze met genoeg zijn.
Jaja, die dingen lees je er wel degelijk en herhaaldelijk - het wordt niet eens verwijderd omdat ze zelf niet van enig kwaad bewust zijn, het is hun zo aangeleerd, het staat zo geschreven, het wordt vrijdags in de moskeet gepredikt, een 'vriendelijk' mailtje van het MDI om de 'gewraakte' bijdragen te verwijderen doet meestal wel zn werk.

Laatst gewijzigd door SDX : 2 november 2009 om 23:21.
Oud 2 november 2009, 23:18   #38
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
niet uit eigen ervaring ... maar door de werkervaring van iemand in de sociale sector.
Ik heb weleens een sterkere post gezien van je.

Ter herinnering:

Citaat:
... daarbij mag u nog noteren dat de prostitutie zowat volledig in handen is van allochtonen

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 2 november 2009 om 23:18.
Oud 2 november 2009, 23:24   #39
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Het gáát niet om VvM of inperking van VvM Eberhard, het gaat erom dat m.nl zwaar gesubsidieerd wordt van overheidswege m.a.w. met belastinggeld van de werkende burger,
Inderdaad.
Hoe funest het kan zijn als er overheidsgeld wordt aangepakt heb ik meermalen mogen beschrijven in de gangstarap-draad. Zie hier.

Overheidsgeld aanpakken kan verplichtingen scheppen. Voor eeen forum dat onafhankelijk wil blijven, geen goed idee.
Oud 2 november 2009, 23:26   #40
Mahalingam
Minister

Mahalingam's schermafbeelding

Standaard

Het blijkt dat er inmiddels een fittie is ontstaan tussen GeenStijl en het Marok forum. Bloemrijk taalgebruik.
Het begint met dit stukje op GeenStijl:

Shouf Shouf Subsidie. Het onderzoek naar Marokko.nl
Citaat:
Een grote rol in het zuiveringsproces is weggelegd voor Annebregt Dijkman, hoge pief op Inburgering & Integratie bij het Ministerie van VROM met een zwarte band in polarisatie en radicalisme. En dat is opmerkelijk, want zij is tevens voormalig hoofdredacteur van Marokko.nl. Check haar LinkedIn hier. [...]
Directe betrokkenen rondom het onderzoek stoorden zich aan de dubbele pet van mevrouw Dijkman en klapten vervolgens alsnog uit de school. U kunt zich voorstellen dat men zich bij Marokko.nl geen moment druk heeft gemaakt over de uitkomsten van het onderzoek.
Dat vraagt om een geciviliseerd weerwoord. En dat kwam hier:
GeenStijl, de Jarheads-leveranciers
Citaat:
Elke dag serveren ze een dom en kinderlijk eenvoudig snel tevreden piswaterbierdrinkend publiek, die hun haatsite c.q. weblog steunt door dik en dun. Het maakt niet meer uit wat de redactie van GeenStijl hen voorschotelt, ze nemen het aan als heerlijke xenofobe koek. Het GS-publiek is dan ook de toonzetting van de algemeen bekende Jarhead-achtige motherfuckers, die dronken van bier en zelfoverschatting waarschijnlijk de Hitler-groet dagelijks schreeuwend voor de spiegel oefenen, met op de achtergrond een DVD van ‘American History X’ op repeat.
De vraag is al meer geopperd: "hebben Mohammedanen een anale fixatie?
Citaat:
"Uit een grote strontbak met Germaans-ogende drollen vist Geenstijl schijtartikels op om het vervolgens als een delicatesse voor te schotelen aan de duizenden Pownedhondjes, die dagelijks hongerig zitten te wachten op de stinkende ontlasting van hun eigen soort, hopend op die ultieme belachelijkmaking van alles wat ook maar riekt naar ‘moslim’ of ‘Marokkaan’. Hijgend, kwispelend en voldaan genieten ze na van het culinaire hoogstandje dat ooit via de rectum van ene Dominique, Brusselmans of Mutsaers in die grote virtuele bak is terecht gekomen.
Ik zou zeggen: lees het eens allemaal en uw taal zal verrijkt worden.
De reactie van Geen Stijl op dit pareltje van redeneerkunst is:
Marokko.nl bakt ze bruiner
Citaat:
U, geachte internetschoft, bent weer eens de pineut. U bent xenofoob, nazi, contactgestoord, een stelletje honden, hufters, Germaanse puistenkoppen en ga zo maar door. Ook schijnt u erg van opdrinkbier te houden. Mensen die het op kunnen brengen in het leger te dienen zijn “jughead motherfuckers”. Kijk, zo kennen wij de Maghrebijnse internetjeugd weer.
Wat de minister die marokko.nl heeft aangedaan is hier te lezen:
Van der Laan: afspraken met marokko.nl voor beter beheer website
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be