![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Verhofstadt back? | |||
Ge zij zot! |
![]() ![]() ![]() |
29 | 69,05% |
Ja, eigenlijk wel ja |
![]() ![]() ![]() |
13 | 30,95% |
Aantal stemmers: 42. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 31 oktober 2009 om 14:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zijn ze hier nu helemaal zot geworden?
![]() Laatst gewijzigd door Txiki : 31 oktober 2009 om 15:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Parlementslid
|
![]() Als ons land nu zo in de knoei zit, dan is Verhofstadt daar voor een groot deel voor verantwoordelijk.
Zijn boekske De Belgische Ziekte vond ik heel goed, toen hij de VLD oprichtte, was ik optimistisch - al ben ik er nooit lid van geweest - maar zoals bij zovele andere politici, toen hij aan de macht kwam, ging het allemaal fout. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik stap nog liever in een jurk en slettenbotten de straat op dan dat ik ooit van mijn leven terug om Verhofstadt zou roepen. Het kan me zelfs niet schelen hoe slecht Van Rompuy tegenwoordig bezig is, die leugenaar van de VLD wil ik NOOIT meer terug.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb enkel nog een overdosis morfine. Ook goed?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zwartengeel, kan je me even die jurk en botjes doorgeven? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zwartengeel, Jazeker en Jaani gingen tot het uiterste maar de terugkeer van Verhofstadt was voorlopig afgewend.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Liever Verhofstadt dan een of andere CD&V'er
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik val echt achterover dat er mensen zijn die hem goed vonden!!! Zijn die dan zo dom dat ze niet inzien dat hij juist het probleem vormt en zelf de oorzaak is van alle miserie die België nu kent, behalve de economische crisis, maar door een beter bewind zouden we daar beter tegen gewapend geweest zijn!! Laatst gewijzigd door omaplop : 31 oktober 2009 om 19:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
het feit dat vandaag de dag de begroting compleet ontspoort, is omdat VRHFSTDT het geld langs deuren en ramen buitengooide in de economisch goede tijden. Wat zich nu voordoet voorspelde economieprofessor Vandenbroeke ons al in 1999, maar hij had de pech senator te zijn voor een oppositiepartij.
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik stel vast dat na verkiezingsoverwinning van Leterme België in totale chaos verkeert.
Er wordt niet eens slecht bestuurd, er wordt helemaal niet bestuurd. Al wat federaal is wordt vakkundig gesaboteerd. Dank u cd&v. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij geeft de voorkeur aan Verhofstadt omwille van zijn progressieve beleid op ethisch vlak. Voor de economie van dit land was hij echter een totale ramp. En dat geeft voor mij nog altijd de doorslag. Want hoe je het ook draait of keert, progressieve maatregelen zijn misschien voor sommige groepen voordelig voor het verhogen van hun - geestelijke - levenscomfort, de rekeningen moeten ook betaald en dan ben je op dat vlak niets met al die verwezenlijkingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() Jezus, mensen! Wat is dat toch met jullie??
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verhofstadt is en blijft een oplichter die een heel land oplicht. Die hoort aan de galg eerder dan op een troontje.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 31 oktober 2009 om 19:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |