![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#23 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() vind het bovendien ook wel straf dat elken belg nen hollander kan verstaan, maar dat de hollanders er niet in slagen om ons te verstaan
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Txiki : 1 november 2009 om 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Of moeten we een couchon sardinair rond u gaan leggen?
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Je mag die zelfs mee op reis nemen.
![]()
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik eis dat Nederland Vlaanderen manu militari inneemt.
Nem ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het kon ook niet uitblijven dat een topic als 'wat kunnen Belgen van Nederlanders leren' binnen 3 reacties uitdraait op een friet-competitie.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 1 november 2009 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn favoriete frieten kan je halen in Ekeren, op het Marktplein. Daar snijden hun voorgeschilde aardappelen nog zelf.
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het signaal geven aan de fietser dat ze als zwakke weggebruiker bepaalde voorrechten genieten is een enorme grote vergissing. Een vergissing die de oorzaak is van heel wat dodelijke ongevallen daar ze heel dikwijls verkeerd begrepen is. Ze wekt bij heel wat fietsers, en dan vooral bij de jongeren die sowieso al uitblinken in roekeloos gedrag, de illusie dat ze als zwakke weggebruiker overal en altijd op alles en nog wat voorrang hebben, iets wat natuurlijk totaal niet zo is. Dat is het verwekken van een gevaarlijke toestand. Ze rijden er maar op los zonder nog naar 't is eender wat te zien en wanneer ze dan met hun klikken en hun klakken onder een auto belanden, dan is het die chauffeur die heeft die kleine dood gereden, moesten ze in den bak steken. Nee, het zijn die ouders van die kleine die ze in den bak moeten steken en die maffe kloefkaffers die aan de bron liggen van dergelijke idiote reglementering. Voed uw jong op en leer ze uit hun doppen kijken en als ze nog te jong of te onbezonnen zijn om ze zonder begeleiding te laten deelnemen aan het verkeer, zorg er dan voor dat ze wel begeleid worden. Een degelijke opleiding in de verkeersregels en een bewustmaking en aansporing van verantwoord gedrag en voorzichtigheid, dat zijn in de allereerste plaats de te nemen maatregelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laurent is ook goed.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Vreemdeling
|
![]() tja ik ben nederlander,ik zou niet weten wat ik van dit topic moet maken,op veel dingen ligt belgie al voor.wellicht eens tegen europa stemmen
![]() ______________________________________________ trialk moet nog wel wennen |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zou in dat geval trouwens evenzeer kaaskoppen afknallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Gouverneur
|
![]() Inderdaad. Van Duitsers, Fransen,... kunnen we misschien eens iets bijleren en zij misschien van ons, maar van Hollanders? No way!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||||||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
traject controle is een eerlijker middel om een snelheidsmeting te doen dan een domme flitspaal. een aantal meter na de flitspaal trekken al de auto's terug op tot hun snelheid van voor de flitspaal Citaat:
Dus men ziet duidelijk dat snelheidsmetingen zoals flitspalen en flitsauto's gewoon easy money is voor de staat en dit is een slecht verkeersbeleid Citaat:
en ja ze durven daar veel meer rechtuit zijn dat is een feit Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
En als u zich stoort met het feit dat er een fietser voor u rijd of een groep fietsers dan vind ik u maar een ongeduldig mens. hier in haspengouw rijd de ene tractor na de andere voor u, tjonge als ik mij hierin zou moeten opjagen dan zat ik nu in een gekkenhuis. dus even geduld als je een fietser voor u hebt is toch ni te veel gevraagd als wielertoeristen of fietsers echter zich niet aan andere wegcods houden zoals voor u in schieten op een kruispunt en zo meer dan vind ik dit dat dit gedrag aangepakt moet worden Citaat:
maar de ardennen, limburg en de kust zijn natuurlijk favorieten bij de fietser als zijn andere provincies aan een inhaalbeweging bezig en eerlijk gezegd zouden de walen, hun natuurlijk mooie ardennen ook eens wat fietsvriendelijker maken dit zou heel wat fietstoerisme vergroten in de ardennen Citaat:
in frankrijk moet je tol betalen en die wegen zijn voor een groot stuk zalig om op te rijden maar daar betaalt iedere gebruiker hiervoor hier in belgie moet iedere inwoner betalen ook al rijd je op de meeste autostrades nooit buiten die wat in uw woongebied liggen dus dat u zich hier maar op ergert |
|||||||||
![]() |
![]() |