![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Onze balkanbeats is weer goed op dreef.
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb geen flauw idee waarover je het hebt of wat je wilt bereiken, maar opnieuw, we hoeven helemaal niet gered te worden. Er is niets om van gered te worden.
Citaat:
Punt is, je gaat geen discussie aan, maar je gebruikt dit forum als publicatiemiddel en daar dient het niet voor. Het zijn de moderatoren die hierover waken. |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() En weeral wordt een originele andersdenkende door een meute kleuters afgemaakt.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() En zie niemand dan die loeier van een fout van onzen "uitgegeven" schrijver??? Waarrghghhh als ik het al knokkendarm zien*..... Something's wrong with the world today!
*geen geheim dat mijn nederlands rampzalig uitgedrukt kan worden in tekstlappen.
Onder invloed van de duivel. Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 4 november 2009 om 22:17. |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() kmoe toegeven dat zijn schrijfsels mij ook niet interesseren en dat het allemaal wat gek lijkt (op t eerste zicht).
Maar waarom dan ueberhaupt reageren op zijn postings? En waarom hem in de grond boren hier? Leven en laten leven. Geef zo iemand geen aandacht en de flooding stopt vanzelf na een tijdje. |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe kan ik door twee recensies van eigen hand in mijn eigen draad me schuldig maken aan floodden? Ik hoopte lezende, intellectuele forummers te bereiken. |
|
![]() |
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
D
![]() |
![]() |
#33 |
Coördinator
|
![]() Geachte,
Het is geen enkel probleem dat u teksten plaatst, of wat dan ook, maar die moeten dan wel een aanzet tot discussie zijn. Indien u gestarte onderwerpen enkel benut voor het "dumpen" van afbeeldingen en gekopieerde teksten, dan zoekt u eerder iets als Skribit. De bedoeling van een discussieforum is het aanzetten tot discussie... Totnogtoe bleek al heel vaak dat uw berichten daar niet voor bedoeld zijn. Dit forum is zoals in die waarschuwing vermeld geen backupplaats. Mvg, Pieter Vandoorne |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Misschien probeer je wat te hard uw idee te verkondigen (te veel draden opstarten), en dat wekt wat wrevel bij sommigen. Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee dat je iets excentriek probeert te 'verkondigen', maar reken op dit forum toch maar niet op te veel goedkeuring. Hou het op 1 of twee draden, en misschien lukt het dan wat beter. Just my take... |
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1. Flooden als woord dekt de lading waarvoor Egmond een berisping kreeg. 2. Flooden kan best voor mij. Al neem ik aan dat je het eerste bedoelde. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Nu ja, ik run toch geen blog, dus verder oninteressant voor me maar wel eens leuk om lezen dat dat soort initiatieven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik post tegenwoordig niet zo vaak meer, maar ik vind op p.be soms wel heel interessant leesvoer hoewel dat vroeger nog rijker in aanbod was. Maar dan stoort het wel als pakweg lombas een draad opent over het teveel aan feitjes en data die de geschiedkundige krijgt te zien en waarschijnlijk onvermijdelijk minder een blik in de geest van de mensen die toen cruciaal waren voor het verloop van historische feiten. Als je dan ineens weer drie posts ziet die kopietjes zijn van diegene die je al in vele andere draadjes zag met weer een houtskool ets met weer dat zelfde tekstje met dezelfde slogans e.d., dan ga je dat irritant vinden. Gezien je nogal vuile bek naar mij toe in de draad van Johan Bollen, neem ik aan dat je ook dit bericht zal ontvangen op een hoop ^&@#$&#*, maar dan doe je dat maar. Maar als ik morgen in elk draadje dat gaat over geschiedkunde in het algemeen een trompetje ga opsteken over Den Vlaemsche Strijd, dan vrees ik dat ik meteen een permban aan mijn broek heb. Ik geef toe dat Egmond origineel uit de hoek komt, maar zou je zelf niet van de weg rijden als ze op de radio een reclameblok geven van 30 minuten dat 60 keer het exact zelfde spotje na mekaar laat horen en dan nog eens dat spotje tijdens elk nieuws item? Ik wel. mvg, Jazeker |
||
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voorts wil ik alleen maar zeggen dat het spijtig is/was dat een intelligent iemand als jij, meestal zijn reacties enorm kort houdt (1 kortzin), en dat je dan verdwijnt en niet meer antwoordt op een repliek etc. Dat staat u natuurlijk vrij, maar het komt soms wel vervelend over en het kan een draad behoorlijk verstoren (wat men flame baiten noemt). Mja, mijn zwaar taalgebruik is ook niet altijd bevorderlijk, maar ik meen dat enkel te hanteren wanneer men 'met de voeten speelt of provoceert. Anyway jazeker, bedankt voor je repliek, it's appreciated. |
|
![]() |
![]() |
#39 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb geen weet hoeveel er 'geflood' werd, maar als het echt veel was, kan dat inderdaad irritant zijn.
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het leek mij dat ik u aansprak op een specifiek geval waarvoor u mij specifiek bestrafte. Gaarne verzoek ik u na te gaan of men mijn twee recensies tenonrechte voor schrijfsels van anderen aanzag, omdat men nog niet wist dat ik ook in het Engels schrijf. Om uit te vissen of er personen zijn die Toni Morrison lezen, moet ik dat eerst kenbaar maken aan het forum. Indien er geen reacties volgen, dan heb ik gewoon pech gehad. Het is vreemd dat waar ik sinds april 2009 hier afbeeldingen post, mijn onderzoek draait ook om afbeeldingen, ik ben dol op afbeeldingen, u pas in oktober 2009 daaraan aanstoot neemt. Mijn draden beslaan vele pagina's, vanwege de vele reacties door de meest actieve posters, waardoor ik mag aannemen dat ik wel degelijk spraakmakende zaken te berde breng. Soms worden mensen in eerste aanleg schuldig gevonden en in hoger beroep vrij gesproken. Zulks moet hier op een beschaafd forum, in een beschaafd land toch ook mogelijk zijn. Ik verzoek u daarom respectvol de recensies terug te plaatsen en het eerder vonnis van twee strafpunten te herroepen. Met vriendelijke groeten. Egmond Codfried Schrijver & Onderzoeker te Den Haag |
|
![]() |