Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 4 november 2009, 19:23   #21
jamás será vencido
President van Europa
Europees Commissaris

jamás será vencido's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Wat een bende gefrustreerden dat hier rondhangt, zeg...
Onze balkanbeats is weer goed op dreef.
Oud 4 november 2009, 19:25   #22
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egmond Codfried Bekijk bericht
Jullie kunnen alleen maar jezelf redden.
Ik heb geen flauw idee waarover je het hebt of wat je wilt bereiken, maar opnieuw, we hoeven helemaal niet gered te worden. Er is niets om van gered te worden.

Citaat:
Maar waarom spreek je van 'wij.' Ben je een soort woordvoerder van de bino's?
Je sprak over 'Jullie Belgen en Hollanders', en daar val ik dus onder.

Punt is, je gaat geen discussie aan, maar je gebruikt dit forum als publicatiemiddel en daar dient het niet voor.
Het zijn de moderatoren die hierover waken.
Alboreto is offline  
Oud 4 november 2009, 19:31   #23
Txiki
Secretaris-Generaal VN

Txiki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jamás será vencido Bekijk bericht
Onze balkanbeats is weer goed op dreef.
Wie?
Txiki is offline  
Oud 4 november 2009, 21:11   #24
straddle
Europees Commissaris

Standaard

En weeral wordt een originele andersdenkende door een meute kleuters afgemaakt.
straddle is offline  
Oud 4 november 2009, 21:14   #25
Niitakayama Nobore
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
In tegenstelling tot een slaafs navolgende andersdenkende?
Niitakayama Nobore is offline  
Oud 4 november 2009, 22:16   #26
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

En zie niemand dan die loeier van een fout van onzen "uitgegeven" schrijver??? Waarrghghhh als ik het al knokkendarm zien*..... Something's wrong with the world today!

*geen geheim dat mijn nederlands rampzalig uitgedrukt kan worden in tekstlappen.

Laatst gewijzigd door 420yeahbaby : 4 november 2009 om 22:17.
420yeahbaby is offline  
Oud 4 november 2009, 22:34   #27
straddle
Europees Commissaris

Standaard

kmoe toegeven dat zijn schrijfsels mij ook niet interesseren en dat het allemaal wat gek lijkt (op t eerste zicht).

Maar waarom dan ueberhaupt reageren op zijn postings? En waarom hem in de grond boren hier? Leven en laten leven. Geef zo iemand geen aandacht en de flooding stopt vanzelf na een tijdje.
straddle is offline  
Oud 6 november 2009, 15:44   #28
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
kmoe toegeven dat zijn schrijfsels mij ook niet interesseren en dat het allemaal wat gek lijkt (op t eerste zicht).

Maar waarom dan ueberhaupt reageren op zijn postings? En waarom hem in de grond boren hier? Leven en laten leven. Geef zo iemand geen aandacht en de flooding stopt vanzelf na een tijdje.
Je klinkt als een normaal, geestelijk gezond mens.

Hoe kan ik door twee recensies van eigen hand in mijn eigen draad me schuldig maken aan floodden?

Ik hoopte lezende, intellectuele forummers te bereiken.
Egmond Codfried is offline  
Oud 6 november 2009, 15:58   #29
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U bereikt geen intellectuele forummers met onozele praat en de weigering echt in discussie te gaan.
Tashunka is offline  
Oud 6 november 2009, 16:27   #30
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Is het de bedoeling dat de leiding op je postings in dit forum ingaat? Die indruk kreeg ik bij de andere draad in dit forum.
Oud 6 november 2009, 17:11   #31
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Kvraag me idd ook soms af waarom anderen zo "begaan" zijn met andermans leven... Ze laten niet leven, en vergeten zodus zelf te leven (vanuit een volle zuivere levenservaring)
Oud 6 november 2009, 19:28   #32
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flooden is...
# flooden
Een "overstroming". Hiermee wordt vaak een aanval bedoeld om een systeem plat te leggen of om mensen te plagen. Een flood is een zeer grote hoeveelheid (nutteloze) tekens Is een synoniem van Flood
Gevonden op http://www.icer.nl/computerwoordenboek.p

#
flooden
zinloos dingen blijven typen om een chat te overbelasten daardoor worden mensen vaak `gekickt` (bijv. dit is flooden-> bdyisagdyoudsgOYUDvOUVDYOduyfdzfgurzgfrozgrzvfbg8o z)
Gevonden op http://forum.gamez.nl/lofiversion/index.

#
flooden
Iemand heel veel berichten versturen zodat alles vastloopt.
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/?woord=floode
Het is nogal logisch dat een vorm van 'flooden' op een forum ook kan, en dat het compleet irrelevant is dat de gegeven informatie van 'jezelf' komt of niet.

D
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 6 november 2009, 19:43   #33
Pieter Vandoorne
Coördinator

Pieter Vandoorne's schermafbeelding

Standaard

Geachte,

Het is geen enkel probleem dat u teksten plaatst, of wat dan ook, maar die moeten dan wel een aanzet tot discussie zijn. Indien u gestarte onderwerpen enkel benut voor het "dumpen" van afbeeldingen en gekopieerde teksten, dan zoekt u eerder iets als Skribit. De bedoeling van een discussieforum is het aanzetten tot discussie... Totnogtoe bleek al heel vaak dat uw berichten daar niet voor bedoeld zijn.

Dit forum is zoals in die waarschuwing vermeld geen backupplaats.

Mvg,

Pieter Vandoorne
Pieter Vandoorne is offline  
Oud 6 november 2009, 19:46   #34
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Hoe kan ik door twee recensies van eigen hand in mijn eigen draad me schuldig maken aan floodden?

Die zijn er nog her, maar hun aantal is flink geslonken de laatste jaren, enerzijds omdat ze weggepest zijn (geen enkele zinnige discussie mogelijk dus gaven ze het op), of verbannen (uitgelokt door anderen). De 'cultuur' is hier dus wat veranderd.

Misschien probeer je wat te hard uw idee te verkondigen (te veel draden opstarten), en dat wekt wat wrevel bij sommigen. Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee dat je iets excentriek probeert te 'verkondigen', maar reken op dit forum toch maar niet op te veel goedkeuring. Hou het op 1 of twee draden, en misschien lukt het dan wat beter. Just my take...
straddle is offline  
Oud 6 november 2009, 21:49   #35
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Het is nogal logisch dat een vorm van 'flooden' op een forum ook kan
Beetje opletten met zulke dubbelzinnige, ehm, zinnen. Je kan dit lezen als:

1. Flooden als woord dekt de lading waarvoor Egmond een berisping kreeg.
2. Flooden kan best voor mij.

Al neem ik aan dat je het eerste bedoelde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 6 november 2009, 21:57   #36
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Geachte,

Het is geen enkel probleem dat u teksten plaatst, of wat dan ook, maar die moeten dan wel een aanzet tot discussie zijn. Indien u gestarte onderwerpen enkel benut voor het "dumpen" van afbeeldingen en gekopieerde teksten, dan zoekt u eerder iets als Skribit. De bedoeling van een discussieforum is het aanzetten tot discussie...
Heh. Ik had nog niet van die Skribit gehoord. Web 5.0 is er al blijkbaar. Lijkt een beetje een soort van levenslange "forummer van de week"

Nu ja, ik run toch geen blog, dus verder oninteressant voor me maar wel eens leuk om lezen dat dat soort initiatieven bestaan.

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 6 november 2009, 22:20   #37
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Die zijn er nog her, maar hun aantal is flink geslonken de laatste jaren
Dat gevoel heb ik ook. Of ze komen nog maar doen de moeite niet meer om te zeggen wat ze 6-7 jaar geleden hier reeds hebben uitgeschreven. Wat kan je nog verwachten van een NSV!-(tegen)betoging versus de antifa-(tegen)betoging draad nummer 24956?

Citaat:
Misschien probeer je wat te hard uw idee te verkondigen (te veel draden opstarten), en dat wekt wat wrevel bij sommigen. Persoonlijk heb ik er geen enkel probleem mee dat je iets excentriek probeert te 'verkondigen', maar reken op dit forum toch maar niet op te veel goedkeuring. Hou het op 1 of twee draden, en misschien lukt het dan wat beter. Just my take...
Je take is anders wel juist. Bijna elke draad in geschiedenis gaan kapen om je (naar mijn hoogstpersoonlijke mening van de pot gerukte, maar goed, ik zal ook wel dingen zeggen waarvan anderen tegen hun hoofd gaan tikken) theorietje te promoten is geen vrijheid van meningsuiting meer maar pure spam. Zeker als je qua tekst en afbeeldingen voortdurend in perfecte herhaling valt over dezelfde of verschillende (ook als ze totaal niets te maken hebben met zijn theorie) draden heen. Zulks wordt inderdaad nogal irritant voor de lezer.

Ik post tegenwoordig niet zo vaak meer, maar ik vind op p.be soms wel heel interessant leesvoer hoewel dat vroeger nog rijker in aanbod was. Maar dan stoort het wel als pakweg lombas een draad opent over het teveel aan feitjes en data die de geschiedkundige krijgt te zien en waarschijnlijk onvermijdelijk minder een blik in de geest van de mensen die toen cruciaal waren voor het verloop van historische feiten. Als je dan ineens weer drie posts ziet die kopietjes zijn van diegene die je al in vele andere draadjes zag met weer een houtskool ets met weer dat zelfde tekstje met dezelfde slogans e.d., dan ga je dat irritant vinden. Gezien je nogal vuile bek naar mij toe in de draad van Johan Bollen, neem ik aan dat je ook dit bericht zal ontvangen op een hoop ^&@#$&#*, maar dan doe je dat maar. Maar als ik morgen in elk draadje dat gaat over geschiedkunde in het algemeen een trompetje ga opsteken over Den Vlaemsche Strijd, dan vrees ik dat ik meteen een permban aan mijn broek heb.

Ik geef toe dat Egmond origineel uit de hoek komt, maar zou je zelf niet van de weg rijden als ze op de radio een reclameblok geven van 30 minuten dat 60 keer het exact zelfde spotje na mekaar laat horen en dan nog eens dat spotje tijdens elk nieuws item? Ik wel.

mvg,
Jazeker

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline  
Oud 6 november 2009, 22:46   #38
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Gezien je nogal vuile bek naar mij toe in de draad van Johan Bollen, neem ik aan dat je ook dit bericht zal ontvangen op een hoop ^&@#$&#*, maar dan doe je dat maar. Maar als ik morgen in elk draadje dat gaat over geschiedkunde in het algemeen een trompetje ga opsteken over Den Vlaemsche Strijd, dan vrees ik dat ik meteen een permban aan mijn broek heb.
Neen hoor. Ik heb je vroeger al eens gezegd/voorgesteld (was het nwo of 9-11 draad?) dat ik direct alle kwaad bloed kan vergeten, zonder 1 enkel probleem en zonder ooit nog het verleden op te rakelen. Om 1 of andere reden heb je der toen niet op gereageerd (niet gezien, of je was verbannen). Anyway, zand erover wat mij betreft.

Voorts wil ik alleen maar zeggen dat het spijtig is/was dat een intelligent iemand als jij, meestal zijn reacties enorm kort houdt (1 kortzin), en dat je dan verdwijnt en niet meer antwoordt op een repliek etc. Dat staat u natuurlijk vrij, maar het komt soms wel vervelend over en het kan een draad behoorlijk verstoren (wat men flame baiten noemt). Mja, mijn zwaar taalgebruik is ook niet altijd bevorderlijk, maar ik meen dat enkel te hanteren wanneer men 'met de voeten speelt of provoceert. Anyway jazeker, bedankt voor je repliek, it's appreciated.
straddle is offline  
Oud 7 november 2009, 02:22   #39
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht
Beetje opletten met zulke dubbelzinnige, ehm, zinnen. Je kan dit lezen als:

1. Flooden als woord dekt de lading waarvoor Egmond een berisping kreeg.
2. Flooden kan best voor mij.

Al neem ik aan dat je het eerste bedoelde.

Ik bedoelde het inderdaad het eerste.

Ik heb geen weet hoeveel er 'geflood' werd, maar als het echt veel was, kan dat inderdaad irritant zijn.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
AdrianHealey is offline  
Oud 7 november 2009, 15:11   #40
Egmond Codfried
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pieter Vandoorne Bekijk bericht
Geachte,

Het is geen enkel probleem dat u teksten plaatst, of wat dan ook, maar die moeten dan wel een aanzet tot discussie zijn. Indien u gestarte onderwerpen enkel benut voor het "dumpen" van afbeeldingen en gekopieerde teksten, dan zoekt u eerder iets als Skribit. De bedoeling van een discussieforum is het aanzetten tot discussie... Totnogtoe bleek al heel vaak dat uw berichten daar niet voor bedoeld zijn.

Dit forum is zoals in die waarschuwing vermeld geen backupplaats.

Mvg,

Pieter Vandoorne
Geachte heer Pieter Vandoorne,

Het leek mij dat ik u aansprak op een specifiek geval waarvoor u mij specifiek bestrafte.

Gaarne verzoek ik u na te gaan of men mijn twee recensies tenonrechte voor schrijfsels van anderen aanzag, omdat men nog niet wist dat ik ook in het Engels schrijf.

Om uit te vissen of er personen zijn die Toni Morrison lezen, moet ik dat eerst kenbaar maken aan het forum. Indien er geen reacties volgen, dan heb ik gewoon pech gehad.

Het is vreemd dat waar ik sinds april 2009 hier afbeeldingen post, mijn onderzoek draait ook om afbeeldingen, ik ben dol op afbeeldingen, u pas in oktober 2009 daaraan aanstoot neemt.

Mijn draden beslaan vele pagina's, vanwege de vele reacties door de meest actieve posters, waardoor ik mag aannemen dat ik wel degelijk spraakmakende zaken te berde breng.

Soms worden mensen in eerste aanleg schuldig gevonden en in hoger beroep vrij gesproken. Zulks moet hier op een beschaafd forum, in een beschaafd land toch ook mogelijk zijn.

Ik verzoek u daarom respectvol de recensies terug te plaatsen en het eerder vonnis van twee strafpunten te herroepen.

Met vriendelijke groeten.

Egmond Codfried
Schrijver & Onderzoeker
te Den Haag
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be