![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik had toch gezegd dat ik ging blijven
![]() ![]() ![]()
![]() |
#22 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja, geniet van uw verblijf he
![]()
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Syndrome, ff op je onderschrift:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Inderdaad.
Ik vind dat avatars verplicht moeten worden.
![]() |
#26 |
Minister
|
![]() Ik kom steeds terug... op het onverwachtse... irritanter dan ooit...
mùuhahahahahaahaha |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind geen goeie avatar dus houd ik de oude maar...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Vandaar het succes van dat gedrocht , iedereen kan het begrijpen. Ook de simpelen hebben hun rechten .
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sinds wanneer ben je terug Syndroom?
Er is nl. iemand die je 2 dagen geleden al meende te 'spotten' hier! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heb je een linkje?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik geloof wel in evolutie. Maar ik geloof niet dat de evolutietheorie het volledig bij het rechte eind heeft. Een theorie als waarheid aannemen is ook niet bepaald de slimste zet in iemands leven he mijn beste ![]()
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het model van Newton is reeds lang ontkracht en toch nog steeds bruikbaar. Dat is wetenschap, mijn beste. Sommigen boeken nog resultaat terwijl ze denken op het niveau van materiaal... anderen boeken nog resultaat terwijl ze denken op het niveau van atomen en moleculen en anderen boeken resultaat op het niveau van sub-atomaire deeltjes en anderen gaan weer dieper. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik snap uw punt jazeker.
Het is echter wel dat veel volgelingen van de evolutietheorie snel denken: Het is sus of het is zo Kan het niet sus EN zo zijn? Het is niet dat de evolutietheorie haaks hoeft te slaan op creatie. Ik zoek de harmonieuze balans tussen beide. Ja er was evolutie, het kan hier niet op ene dag (of zes) staan. Maar ook ja, er moet creatie in huizen. Een kracht moet in werking zijn om de hele boel draaiend te houden denk ik zo. Waarom moet wetenschap God uitsluiten en andersom? Ach, nevermind lol
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moet wetenschap dan een schepper uitsluiten? Ik ben geen atheïst. Ik ben een Agnost en ik heb dus niet de pretentie te weten wie of wat er achter dat universum steekt. De geschiedenis van de mens is vol van hele legers die een ander deel van diezelfde schepping de kop inslaan om te bewijzen dat hun schepper de liefste is. Ik neem daar liever niet aan deel en kijk met grote ogen naar de dingen die we nog niet weten en probeer het te vatten maar dat is niet mogelijk. Dus ik ga momenteel verder met het model dat het best past en werkt bij de situatie.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 14 november 2009 om 14:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het is te weten dat er IETS hoger dan u in manifestatie is. Heeft helemaal niets met pretentie/ego te maken. Wat jij daarboven beschrijft begrijp ik. Ik ben daar ook fel tegen gekant, oorlogen voor een schepper. Maar dat is niet waarnaartoe ik doelde. Los van religie.... ik voel gewoon in iedere cel dat er een hoog hyperintelligent bewustzijn dit met reden in elkaar flanste. En door dat te weten en te voelen, denk ik er nog niet aan een ander kwaad te doen. Want ik aanzie ze als komend van diezelfde bron. Het is pas als men regels en wetten begint uit te schrijven in naam van God, dat het gevaarlijk kan worden. Bezie de inquisitie. Ik vind dat ge dus gelijk hebt. Maar dat is niet de "God" die ik volg of voor ogen haal als ik over God spreek.
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik weet wel dat ik een "goddelijkheid" aanschouw in de werking van al dat is. Voor mij is dat voldoende om een gezaligd bestaan te hebben. Ik heb mijn eigen weg van transcendentale elevations. Mss niet wat de huidige realiteit als "correct" bestempeld. Ik zoek geen antwoorden. Ik zoek expansie van het bewustzijn in het Zijn.
![]() |
![]() |
#40 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ach , die discussies over de evolutietheorie zijn zo oud als de straat , doe ik niet meer aan mee . Leg aan een debiel die dagelijks 10 keer zijn hoofd stoot maar uit dat hij een god is , die mensen zijn liever een geevolueerde aap , zijn ze tenminste eens slimmer dan iets anders . Het is bewezen dat het niet kan , er is seksuele selectie en inteelt bij dieren , alle mutaties zijn of neutraal of negatief , nooit is er eenn positieve mutatie waargenomen , duikt er al eens een schijnbaar positieve op dan is het een recombinatie zoals bij de nylonetende bacterie , 98 % functieverlies . Alles en iedereen devolueert , het is geen evolutie maar degeneratie , maar wat baten kaars en bril als de idioot niet ziene wil ![]()
![]() |