![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou iedereen verplichten om op eigen kosten en op straffe van een boete van minimaal 1500 euro Esperanto te leren. Dan kunnen we met zijn allen om te beginnen
verbaal vloeiend met elkaar ruzie maken en zullen er geen afschuwelijke moorden wegens totaal onbegrip meer plaatsvinden. Wie wil er nu geïntegreerd zijn in Vlaanderen alvorens in de wereld/mensheid minstens op gebied van communicatie geïntegreerd te zijn ?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even ter vergelijking....
Studiegeld Universiteit Gent: - beursstudent: 80 euro - bijna-beursstudent: 333,60 euro - niet-berusstudent: 567,80 euro Studiegeld Hogeschool Gent: - beursstudent: 100 euro - bijna-beursstudent: 378,60 euro - niet-berusstudent: 567,80 euro Inttegratiecursus volgens Vlaams Belang: 1500 euro
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat bewijst alleen maar welke moeilijke en (studie)arbeidsintensieve kwestie het is om zich te integreren. Kortelings zal ik 65 jaar worden en ik heb naar ik toevallig vernam van mijn moeder veel geluk gehad bij mijn "immigratie" op de leeftijd van 3 maanden de belgische nationaliteit kunnen verkrijgen in het kader van "gezinshereniging". Ik ben nu als allochtoon van de 2de generatie nog altijd niet "volledig" geïntegreerd en ik moet vbaststellen dat ook de 3de en zeker de 4de generatie nog veel "integratieproblemen" heeft. Een komplete "integratie" ttz. mèt een diploma voor € 1.500,- ? Een koopje !
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Meer dan normaal dat iemand daar zelf voor betaalt.
Als ik een visum of een verblijfsvergunning aanvraag voor een ander land, dan moet ik daar ook zelf voor betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij schrijft maar wat... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Lijkt me geen leuk vooruitzicht |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Partijlid
|
![]() Van een incoherent zootje ongeregeld gesproken zeg... Misschien moet Hertog van Gelre hier eens een boompje over komen zagen...
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integratiecursussen - CeiMigra : http://www.ceimigra.net/ Als bij jou de pagina opent, scheelt er wat aan mijn internet, maar maandag zal ik bij mijn Ajuntament navraag doen over gratis integratiecursussen - 'k hou je op de hoogte! Blijf er bij dat je, mits wat goede wil geen integratiecursus nodig hebt, had ik, noch mijn partner, noch alle vrienden en kennissen die hier wonen en ook immigrant zijn, óók niet nodig, waaronder zelfs een paar die naar d'unief in Barcelona gaan - 1tje zelfs van Russische afkomst, die pas op zn 12de of zo hierheen kwam samen met zijn moeder, die nu een erg goeie baan heeft - allemáál zonder integratiecursussen. Ik ken ook tal van Chinezen die hier bij manier van spreken een imperium van bazaars hebben opgebouwd - zónder integratiecursussen! Ohja, wáárvoor kunnen nieuwkomers 'subsidie' krijgen? Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 8 november 2009 om 00:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen die 'verplicht' worden te integreren is dus onzin in mijn ogen - of ze het zelf moeten betalen of niet. Integreren - waar ik onder versta; je aanpassen aan de waarden, normen van een land, de wetten respecteren en op zn minst de taal kennen - wie dit om de 1 of andere manier niet wil of kan, hoort niet thuis in dat land.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ohja, ik heb ook wat anderen gekend die blijkbaar niet konden/wilden integreren . een Duitse dame, ook redelijk bemiddeld, ze hoefde bijgevolg ook niet te werken, had geen job nodig nodig - telkens ik samen met haar naar een restaurant ging sprak ze de obers aan in het Duits, ik vroeg dan steeds waarom ze dat nou deed, haar antwoord was; dat ze haar maar moesten begrijpen/verstaan - een koppel - toevallig óók Duitsers, waarvan de man een wizard was op gebied van IT - eigen huis, Mercedes CLK cabrio voor mevrouw, Mercedes S klasse voor meneer, klein yacht, de allerlaatste snufjes op computergebied, géén maandelijks inkomen, kenden de taal niet, wilden/hoefden deze niet te kennen, deden geen enkele moeite om ze aan te leren, bijgevolg niet aan een baan gerakend, álles 1 voor 1 moeten verkopen (eerst het bootje om rond te komen, dan haar CLK'tje wat ze haar 'schmuck' noemde, daarna zijn auto en tenslotte zelfs hun huis) en ... reeds allen terug vertrokken naar hun geboorteland! Integratiecursus - hoe verzin je het! ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor asielzoekers, studenten en kennismigranten is het gratis. Volgens mij bieden diverse Gemeenten in buurthuizen ook gratis cursussen aan voor degenen die hier al wonen. Alleen nieuwkomers, bijvoorbeeld in het kader van buitenlandse huwelijkspartners e.d. wordt gevraagd een inburgeringsexamen af te leggen. Dit om te voorkomen dat buitenlandse vrouwen, die ook vaak ''binnen'' worden gehouden, zich helemaal vervreemden van de maatschappij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Voor het andere: ga eens kijken op de websites van de Spaanse en regionale overheden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Minister-President
|
![]() Het meest verspreide principe is dacht ik, dat diegene die naar een ander land trekt zorgt dat hij klaar is voor dat nieuwe land (gewoontes wat kennen, zich kunnen redden qua taal, voldoende geld of een job bezitten, ...)
Maar Vlamingen zijn het gewoon om van zich te laten profiteren, dus ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Waarom zou men rechtopstaande apen die nauwelijks kunnen communiceren laten meebeslissen over politiek? Kunnen we dergelijke types nu echt niet in werkkampen steken of zo?
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() ""WERKKAMPEN"" klinkt.... NAZIACHTIG.... héé!!!!!.................FAN ??????
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het is de enige manier om types zoals jij te verheffen.
![]() |