![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: wie stemt op wie ? | |||
Vld / Vivant |
![]() ![]() ![]() |
9 | 8,74% |
Spa / Spirit |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,77% |
CD&V / NV-A |
![]() ![]() ![]() |
21 | 20,39% |
GROEN |
![]() ![]() ![]() |
10 | 9,71% |
Vlaamsblok |
![]() ![]() ![]() |
47 | 45,63% |
Andere |
![]() ![]() ![]() |
8 | 7,77% |
Aantal stemmers: 103. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Moedig van je |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geef toe dat vrouwen altijd gelijk hebben. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Burger
|
![]() Nieuw-Vlaamse Alliantie
![]() |
#27 |
|
![]() Vlaams Blok uiteraard. Hoe kan nu nog iemand VLD of groen stemmen. Hoe kan één Vlaming nu nog voor gelijk welke regimepartij stemmen die al 40 jaar de splitsing B-H-V tegen houden, alhoewel ze er zogezegd allemaal voor zijn, en het vandaag nog kunnen goedkeuren.
Wat voor mij ook echt onbegrijpelijk is: gehuwden worden al vele jaren en nog altijd fiskaal gediscrimineerd. Maar een van de eerste agendapunten van de regering was de vereenvoudiging van de attesten voor travesties. De onrechtvaardige toestand voor miljoenen mensen staat niet eens op de agenda. Om te gieren. Kranzinniger kan niet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() Wat zegt het woord ironie u?
De verzorgingsstaat is een ongewenste bezoeker die met jouw eigen geld je een cadeau geeft dat je niet wenst en dat gekocht is in een veel te dure winkel. Politicus: bergen beloven en ravijnen maken. Laten we ze een budget geven voor een molshoop om slechts een kuiltje te krijgen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Ik zou het echt niet weten.
VLd heeft er een potje van gemaakt en NVA heeft zich geprostitueerd. En bij het Vlaams Blok zijn er een aantal standpunten die mij beletten voor hen te stemmen. Blanco stemmen zijn ook nutteloos en proteststemmen op een kleine partij (bestaan die nog?) die de kiesdrempel waarschijnlijk niet halen zijn een verloren stem. Ik zal er de verschillen programmapunten nog eens op na moeten lezen en de voor en nadelen afwegen. Waar ik zeker NIET voor ga stemmen is de VLD en SPA.spirit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Uw partij is ogenschijnlijk niet tegen anders sexueel geaarden. Men weet dat het standpunt ''foutief'' wordt geïnterpreteerd door deze gemeenschap, doch de partij leverd geen inspanningen om dit '' misverstand '' weg te werken. Een uiterst omslachtig standpunt dat niet voor het Vlaams Blok pleit. Herschrijf dit standpunt wanneer u toch oprechte intenties heeft, zodat het voor iedereen duidelijk is dat uw partij de homos niet discrimineerd. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() al 25 jaar Vlaams Blok
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik stem ook vlaams blok
![]() |
#36 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Wat zegt het woord sarcasme u?
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Tof! Groen! haalt hier voorlopig de kiesdrempel
![]() Groen! is wel zo geschreven en niet zoals het in de poll staat (GROEN)! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Europees Commissaris
|
![]() VLD-Vivant haalt de kiesdrempel niet!
![]() |
#40 |
Schepen
|
![]() Damn, jullie mogen op dit forum wel een extra bestelling voor de witte puntmutsen doen
![]() ![]() ![]()