![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Is wel al wat protest tegen geweest. Het gemeenteraadsbesluit bepaalt dat de combitaks geïnd wordt voor het vervoer van personen met een politievoertuig, op grond van artikel 1, § 2, van de besluitwet van 14 november 1939 betreffende de beteugeling van de dronkenschap, of in het kader van een bestuurlijke aanhouding op grond van artikel 31 van de wet van 5 augustus 1992 op het politieambt, of in het kader van een gerechtelijke aanhouding. Met ingang van 8 oktober 2004 werd de combitaks op grond van een gerechtelijke aanhouding geschrapt.
Laatst gewijzigd door netslet : 13 november 2009 om 17:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld van zo'n protestbrief: http://ovl.indymedia.org/news/2004/1...ment.php#23733
![]() |
![]() |
#23 |
Partijlid
|
![]() Ik ben niet opgepakt, ik was niet in Gent en loop ook niet mee in betogingen maar ik denk altijd "it could happen to you".
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() links is waar uwen duim rechts staat
|
![]() |
![]() |