![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementslid
|
![]() Het overgrote deel van de vluchtelingen in ons land zijn economische vluchtelingen. Avonturiers dus, die migreren om een lucrativer bestaan te zoeken. In een land dat zelf razendsnel aan het afglijden is naar derdewereldniveau, en waar het leger armen dagelijks toeneemt, is er geen enkel excuus om die avonturiers op te vangen. Oppakken en over de grens zetten. En als de weerlicht die grenzen terug streng bewaken, of we gaan met ons allen doffe ellende tegemoet.
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En dan nog, de vijand van mijn vijand is mijn vriend, dus voor vele waren joden beschermen een teken van verzet |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
ik pleit er dan ook voor om net zoals in landen zoals australië en zo meer te zorgen dat vreemdelingen enkel mogen blijven indien men kan aantonen een meerwaarde te zijn voor het land. Niet zoals hier waar we het OCMW van de hele wereld willen spelen. dit is onmogelijk en onhoudbaar. men moet goed weten dat dit soort beleid gouden eieren legt voor mensensmokkelaars en dat dit soort beleid zeer snel rond gaat in de wereld. Als men zich nu nog koest zou houden en degelijk integreren dan konden we er misschien nog mee leven maar neen, al die vreemdelingen eisen dan nog om meer rechten en privileges. dat mensen eigenlijk niet horen buiten te slapen begrijp ik maar ik kan niet begrijpen dat een rechtbank de overheid veroordeeld en een boete oplegt van 500 euro per dag per vreemdeling die niet kan slapen. dus als ik niks meer heb en alles achter laat in mijn leven en op straat ga lopen krijg ik 500 euro per dag hiervoor? onlogisch dat men een hele samenleving laat betalen voor de armoede in andere landen en het wanbeleid in die landen |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Parlementslid
|
![]() Laat ons die arme sukkelaars rap naar een warm land brengen voordat het hier serieus begint te vriezen..... in afrika plek zat en kunde gerust buite slapen in het malse zand, lekker warm in plaats van hier in de regen en de kou op de straten van beton een plaag moeten op te doen.... dubbel fleuris of zo, of zwaar driedubbele longontsteking.... miserie waar ge niet vanaf geraakt !
![]()
![]() |
#25 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |