![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten aanzien van de albino's vinden wij dat de albino-killings in Tanzania slecht zijn, maar wij vinden wel dat albino's, zoals door de eurocentrische wetenschap aan ons wordt voorgehouden, inferieure wezens zijn en dat Egmond door witten met albino's te vergelijken de witten beledigt. Het is net als aan achterlijke nieuwkomers voor te houden dat Nederlanders homo's gelijksteld aan hetero's en vrouwen gelijksteld aan mannen, maar dat protestantse scholen homo's mogen weigeren en ontslaan en vrouwen in heel Nederland als protituees verhandelt worden en legaal verkracht. Het gaat mij dus om de dubbele boodschap. Opvallend is dat wij nooit horen van de mensen die zich het meest bedreigd weten door Wilders, wat de voortdurende haatcampagne in hun dagelijks leven teweeg brengt. De angst, de onzekerheid, de dreiging dat alles wat zij opbouwden vernietigd kan worden. Van mijn kant leg ik als onderzoeker verband met wat vooraf ging en wijs op de uitdrijving van de joden en toen de moslims uit Spanje. De periode 1881-1914 welke vooraf ging aan 1933-1945 en vraag ik mij of deze verschrikkingen zich elke 50-60 jaren voordoen. Dan is Wilders geen toeval, maar vertegenwoordigt hij de ideeen van alle Europeanen over zwarten en moslims. Mensen kiezen ervoor zelf geen uitspraken tegen deze groepen te doen, maar steunen Wilders en wachten af. Zij zijn tevens de volgende 'wij hebben het niet geweten generatie' die zal volhouden dat zij geen idee hadden wat men met de zwarte en moslim Europeanen heeft gedaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou het kunnen dat de groepen die u opnoemt, en die volgens uw onderzoek steeds de roede krijgen van de europeaan, daar zelf ook een beetje aan meewerken? Bijvoorbeeld door zichzelf buiten de seculiere maatschappij te plaatsen en/of onredelijke eisen te stellen aan anders/niet gelovigen waar zij terzelfdertijd zelf geen enkele vorm van mededogen tonen. Volgens mij gaat het sowieso niet op de 'schuld' van een gebeurtenis volledig aan 1 kant van de medaille toe te schrijven.
![]() |