![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Me dunkt dat die lijst van doden onderaan wel controleerbaar is. En vooral die lijst vind ik schokkend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is omdat er NU al zoveel onbeantwoordde vragen zijn dat er vanuit de gerechtelijke diensten zelf vanalles gelekt wordt. Vergeet niet dat ook daar mensen zitten die veel weten maar die het zwijgen wordt opgelegd. Als je het boek van Donald de Coninck leest over de X-dossiers 'en wat België niet mag weten', dan lees je op bladzijde 323 waarom. Er bestaat in dit land een ongeschreven politiewet die zegt dat elk onderzoek onvoorwaardelijk stopt waar er op een lid van de koninklijke familie gestoten wordt. Enkele bladzijden later geeft Duterme ( de man die Debaets onterecht uit het onderzoek werkte) in een nota te kennen dat in opdracht van Langlois geen enkel onderzoek is mogen gevoerd worden naar hooggeplaatsen.
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het zijn dus overal dezelfde 3 K's en dan bedoel ik dus niet K3 (voor alle duidelijkheid) maar wel Koning, Kerk en Kapitaal die men tegenkomt.
Wat we nodig hebben is een revolutie. Steek ze allemaal in de Kelder van Dutroux. Wat een kloteland.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik was op de betoging in Neufchateau toen de Commissie Dutroux nog aan het werk was, Jan. Lozie van de groenen, die eveneens in die Commisie meerwerkte, kwam ons toen al vertellen dat 'de Belgische restauratie' een aanvang had genomen.
Mij maken ze dus niets meer wijs. Het boek van Gerolf Annemans zal ik zeker lezen. Hij was voor mij een 'opvallende' verschijning in de Commissie Dutroux. Geen truut-figuur. Nogmaals, ik maak mezelf niets wijs. Het boek van een Vlaams Blokker zal nog minder ernstig worden genomen dan dat van een journalist van 'De Morgen' of van de schrijver die Edith Cresson uit 'Europa' liet tuimelen.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |