Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 mei 2004, 23:35   #21
Rr00ttt
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Me dunkt dat die lijst van doden onderaan wel controleerbaar is. En vooral die lijst vind ik schokkend...
Rr00ttt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 07:36   #22
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door VL.ED
Het publiceren van deze foto's, ook op dit forum, getuigt van een totaal gebrek aan respect voor de nabestaanden en de familie van de slachtoffers. Toch stel ik mij de vraag, op welke wijze deze foto's in de handen van de pers zijn gekomen? Indien het de échte foto's zijn, gaat het hier toch om zeer vertrouwelijke gerechtelijke stukken uit het dossier. Buiten de gerechtelijke diensten,zou niemand deze stukken in het bezit mogen hebben.

Is hier al onderzoek naar gedaan?
Wie heeft deze foto's laten lekken?
Is het, door zulke zaken te laten lekken,dat men de ware feiten naar de achtergrond wil verplaatsen?

Zonder twijfel en mits er nog een mirakel zou gebeuren tijdens het proces:Na afloop van dit "circus", zullen er nog meer vragen bijgekomen zijn dan er werden beantwoord.

Het is omdat er NU al zoveel onbeantwoordde vragen zijn dat er vanuit de gerechtelijke diensten zelf vanalles gelekt wordt. Vergeet niet dat ook daar mensen zitten die veel weten maar die het zwijgen wordt opgelegd. Als je het boek van Donald de Coninck leest over de X-dossiers 'en wat België niet mag weten', dan lees je op bladzijde 323 waarom. Er bestaat in dit land een ongeschreven politiewet die zegt dat elk onderzoek onvoorwaardelijk stopt waar er op een lid van de koninklijke familie gestoten wordt. Enkele bladzijden later geeft Duterme ( de man die Debaets onterecht uit het onderzoek werkte) in een nota te kennen dat in opdracht van Langlois geen enkel onderzoek is mogen gevoerd worden naar hooggeplaatsen.
Oud 12 mei 2004, 07:51   #23
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Het zijn dus overal dezelfde 3 K's en dan bedoel ik dus niet K3 (voor alle duidelijkheid) maar wel Koning, Kerk en Kapitaal die men tegenkomt.

Wat we nodig hebben is een revolutie. Steek ze allemaal in de Kelder van Dutroux.

Wat een kloteland.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 07:56   #24
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het is omdat er NU al zoveel onbeantwoordde vragen zijn dat er vanuit de gerechtelijke diensten zelf vanalles gelekt wordt. Vergeet niet dat ook daar mensen zitten die veel weten maar die het zwijgen wordt opgelegd. Als je het boek van Donald de Coninck leest over de X-dossiers 'en wat België niet mag weten', dan lees je op bladzijde 323 waarom. Er bestaat in dit land een ongeschreven politiewet die zegt dat elk onderzoek onvoorwaardelijk stopt waar er op een lid van de koninklijke familie gestoten wordt. Enkele bladzijden later geeft Duterme ( de man die Debaets onterecht uit het onderzoek werkte) in een nota te kennen dat in opdracht van Langlois geen enkel onderzoek is mogen gevoerd worden naar hooggeplaatsen.
Gelijkaardig kan ik u de twee boeken over het onderzoek naar de banden van Dutroux met hogergeplaatste milieus aanraden: "Dutroux, teveel om te geloven" van Gerolf Annemans en het boek van Douglas Deconinck. Wat men daar kan lezen is gewoonweg hallucinant.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 mei 2004, 08:47   #25
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik was op de betoging in Neufchateau toen de Commissie Dutroux nog aan het werk was, Jan. Lozie van de groenen, die eveneens in die Commisie meerwerkte, kwam ons toen al vertellen dat 'de Belgische restauratie' een aanvang had genomen.
Mij maken ze dus niets meer wijs.
Het boek van Gerolf Annemans zal ik zeker lezen. Hij was voor mij een 'opvallende' verschijning in de Commissie Dutroux. Geen truut-figuur.
Nogmaals, ik maak mezelf niets wijs. Het boek van een Vlaams Blokker zal nog minder ernstig worden genomen dan dat van een journalist van 'De Morgen' of van de schrijver die Edith Cresson uit 'Europa' liet tuimelen.
Oud 12 mei 2004, 08:51   #26
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Het boek van Gerolf Annemans zal ik zeker lezen. Hij was voor mij een 'opvallende' verschijning in de Commissie Dutroux. Geen truut-figuur.
Ik heb het boek in één trek gelezen; daarbij viel ik van de ene verbazing in de andere. Je houdt het echt niet voor mogelijk wat er toch allemaal achter de schermen is gebeurd (en dus hoogstwaarschijnlijk nog gebeurt).
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be