![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Probeer eerst eens een zielenknijper
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen paniek Eno2. 'k voel mij kerngezond. En laten we vooral afwachten. We zien wel.
Uiteraard. De veel tijd hebbende forummer, voor wie aantallen belangrijker zijn dan kwaliteit, is zich van geen kwaad bewust. Het zou spijtig zijn moest het Vlaams politiek forum zich verlagen tot et niveau van Flair. Hoewel. Vraag blijft uiteindelijk wat we ambiëren: populisme of kwaliteit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Edoch, hij heeft gelijk, helaas is de moderatie hoofdoorzaak van deze voortschrijdende verzieking
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |