![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar moeten de ubermoslims geen pas bij zich hebben ?!
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Burger
|
![]() Citaat:
je bent veilig, ze mogen toch geen varkensvlees in de mond nemen ![]()
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor wanneer een multiculturele Mohammed?
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ze mogen lachen met ons, ze mogen lachen met zichzelf, maar nemen zelfs een verkeerde uitdrukking van ons op als een oorlogsverklaring?? Ik heb ooit eens per ongeluk twee moslima's verwisseld (hoe komt zoiets toch?) -ééntje was een vriendin van mij, de andere kende ik niet- en sprak die vreemde aan met 'hey Fatima'. Ik moest ***** rennen voor m'n leven! Dit nog maar als banaal voorbeeld. Tja, grappig. Als ik ruzie heb met een moslim en 'ontplof' zeg, al dan niet erom gedaan, is het ook grappig, maar ik moet je niet over de reactie zelf vertellen zeker? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik vraag me af wat jij denkt als ze je vriendin omsingelen om te "vragen" of ze haar mogen neuken, 'da ga ge leuk vinden', je naroepen dat je moeder een hoer is, jou een hoerenneuker noemen, je zus achterna huppelen om te laten weten dat ze schoon tetten heeft en een sappig kutje, je nicht uitnodigen om hun dikke lul in haar kont en hun dikke ballen in haar mond te voelen? Beweer wat je wilt, maar volgens mij kán het niet dat je je daar niet door geraakt voelt, of je er nu boos, bang, verdrietig van wordt, zoiets laat z'n sporen na. En spijtig genoeg gebeurt het bij héél veel mensen. Klacht neerleggen durven ze niet/helpt niet/wordt afgeraden door de politie omdat er toch niets aan gedaan wordt. Zo is er weer een "onbekend" probleem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer een moslim en niet Dan Brown dat boek geschreven had, zou u dit storen? Ik dus ook niet wanneer iemand Sinterklaas erdoor sleurt, daar moet je tegen kunnen, nu moslims zelf nog! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het liep er vol mee klein mannen,wat moeten die dan nie denken? Je weet klein mannen in sinterklaas moeten geloven en das nu net één van de leuke tijden als je zo jong nog bent dus moeten ze geen zaken gaan doen naar die klein mannen toe en in het belachelijke trekken,voor de rest kan het mij nie schelen wa ze doen,ze tonen voor mij allesins aan hoe hypocriet ze zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ik zou mohammed eerder op de gay parade vrolijk laten meeswingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Twee opmerkingen n.a.v. je aangrijpende relaas: 1) De heren spreken blijkbaar uitstekend Nederlands, hoewel er op dit forum nogal wat lieden bivakkeren die dit ten stelligste ontkennen. 2) Blijkbaar is er toch een markt voor dit soort gedrag. In het dagelijks leven zien we toch heel wat blonde dames zeer dicht in de buurt van deze macho mannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
eigenlijk zou ik kunnen besluiten dat eberhard leclerc zich schuldig maakt aan hetzelfde gedrag als de oh zo vreselijke witte middenklasse: zelfgenoegzaamheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat was hij aan't uitdelen ? zakjes wiet ?
Als wij een satire-tekening maken staat de wereld op z'n kop... Wat een bende klootzakjes ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |