Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2009, 00:12   #21
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Daar zien ze niet heen mijn beste ,FCTN jaren geleden in mechelen...

De keuze tussen productie-eenheid sluiten in eigen land of buitenland...

Een investering van 3 miljard belgische franken wat vernieuwing van de bestaande locatie hier betrof,en één jaar later stond iederéén op straat .....

Daar zien ze dus écht niet naar.....

Eigen volk eerst,dat is wat telt....
Juist, is namelijk de reden waarom iedereen hier weg loopt...
Boontjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 12:30   #22
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Vraag me af of Leterme eigenlijk ervaring heeft met het bedrijfsleven. Mij komt het voor dat hij alleen maar in de ambtenarij gewerkt heeft, met alle bekrompenheid vandien.

We zullen nogal zwichten onder de belastingen die weer op stapel staan, de politiek van CDV en Leterme kennende.

Hij moge voor mijn part rotten...

Waarom komt zo iemand terug, nadat hij de laatste keer uitgekotst is. Ik zou dat nooit gedaan hebben, alleen al voor mijn persoonlijke eer. Mja, eer en politici...
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2009, 21:58   #23
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yves38 Bekijk bericht
Vraag me af of Leterme eigenlijk ervaring heeft met het bedrijfsleven. Mij komt het voor dat hij alleen maar in de ambtenarij gewerkt heeft, met alle bekrompenheid vandien.

We zullen nogal zwichten onder de belastingen die weer op stapel staan, de politiek van CDV en Leterme kennende.

Waarom komt zo iemand terug, nadat hij de laatste keer uitgekotst is. Ik zou dat nooit gedaan hebben, alleen al voor mijn persoonlijke eer. Mja, eer en politici...
Tja 'en die kat kwam weer...' (en een kat heeft zogezegd 8 levens...).
Probleem is: de CD&V heeft geen politiekers meer, armoede troef, dus wie moest men nemen? Wel ja, de man van 800.000 ontgoochelde stemmen, met god-de-vader-peetvader er bovenop, de eeuwige J.L., tot ook die uitgepraat is. En wat dan?

Misschien moet Europa België maar eens onder voogdij plaatsen, nu we ginds 2 straffe figuren hebben..
Oud 28 november 2009, 22:49   #24
Yves38
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Tja 'en die kat kwam weer...' (en een kat heeft zogezegd 8 levens...).
Probleem is: de CD&V heeft geen politiekers meer, armoede troef, dus wie moest men nemen? Wel ja, de man van 800.000 ontgoochelde stemmen, met god-de-vader-peetvader er bovenop, de eeuwige J.L., tot ook die uitgepraat is. En wat dan?

Misschien moet Europa België maar eens onder voogdij plaatsen, nu we ginds 2 straffe figuren hebben..
Europa is meer een totalitair regime aan het worden dan wat anders...
Yves38 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 november 2009, 18:37   #25
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje Bekijk bericht
Maar net dat verafschuwt hij, hij wil zich profileren.
Je kan je ook profileren door niets te doen. Kijk maar naar Verhofstad en Vanrompuy.
Oud 29 november 2009, 22:27   #26
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Europa is meer een totalitair regime aan het worden dan wat anders...
Tiens, tiens, en Vlaanderen niet soms??

Men mag zelfs geen abortussen meer doen (enfin, in bepaalde Caritas-ziekenhuizen), men mag niet meer roken, men mag geen 2 pinten meer drinken, men mag niet meer vloeken, men mag niet naar een school gaan waar tozevallig enkele allochtonen zitten, men mag niet, men mag niet...->Europa??? Neen, arm Vlaanderen...
Oud 29 november 2009, 22:31   #27
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Je kan je ook profileren door niets te doen. Kijk maar naar Verhofstad en Vanrompuy.

Enige nuance: Leterme heeft nog niets gedaan, Van Rompuy evenmin, maar Verhofstadt wel, al was het maar de homo- en euthanasiewet.

En troost je: op het communautaire kan en zal en wil niemand iets doen - ook Dehaene niet. Vergeet niet dat het dank zij De Haene-Martens is dat wij met BHV zitten...
Oud 29 november 2009, 22:41   #28
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boontjes Bekijk bericht
Juist, is namelijk de reden waarom iedereen hier weg loopt...
Nogal wiedes dat het bedrijfsleven hier weg loopt.
Nou ja, kunnen we de kaarten omkeren: Wallonië zal betalen voor onze sociale zekerheid, want daar sluit bijna niets, integendeel! Alles wat nieuw en modern is (Google - Microsoft...) gaat naar Wallonië.

En WAAROM?-> niet moeilijk: iedereen is er welkom! Terwijl in Vlaanderen iedereen minstens Vlaams moet spreken,bijna wekelijks naar de kerk gaan en zeker 'Vlaamse' waarden moet aankleven..(trouwens, wat zijn die Vlaamse waarden?-> de katholieke, de protestantse, de vrijzinnige....?).
Oud 29 november 2009, 22:44   #29
Boontjes
Parlementslid

Standaard

Citaat:

Vergeet 'het' EGO niet...!!!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be