![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een belasting op premiers.
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Ben 22 en woon nog thuis . Ongehuwd en geen kinderen . Ik zou alleen/samen willen gaan wonen...Zal nog wel even toekomstmuziek zijn . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk bv naar mijn energie rekening: ik betaal wat ik verbruik. Verbruik ik veel dan meer, verbruik ik minder dan krijg ik terug verrekend. Simpel en logisch !!!
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Helaas voorlopig nog iets teveel frictie met verworven rechten om dit in te voeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De personenbelasting nog omhoog? Wat denk je dat een gewone arbeider verdient? En bij iedere euro die hij uitgeeft betaald hij nogmaals een reeks taksen en BTW, het is stilaan niet houdbaar meer.
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Rij ik veel, dan betaal ik veel voor mijn brandstof. Rij ik weinig, dan betaal ik weinig voor mijn brandstof. Rij ik met een energieverslinder, dan betaal ik veel voor mijn brandstof. Rij ik met een energiezuinige wagen betaal ik weinig voor mijn brandstof. Dus ik begrijp niet waar men mee bezig is. Dat mensen de files gaan vermijden? Misschien moeten die mensen daar wel op dat moment zijn? Investeren in infrastructuur kost geld. Een bakje plaatsen brengt geld op. Dat is het enige verschil.
![]() |
![]() |
#29 | |
Europees Commissaris
|
![]() Leterme dixit:
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Descartes Jr : 29 november 2009 om 13:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() een belasting op armoede
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Ecotaks op rubberen schoenzolen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schandalig ! Wel moet je bereikbaar zijn, overal, langer blijven op een controle, op een vergadering, op een zending of dienstopdracht, maar naar huis bellen dat je later bent of in een file zit : BELASTINGEN BETALEN !!!!!!!!!!!
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Heel juist bro en met dat soort telefoontjes kom je niet eens aan 12,5€, klootzakken zijn het.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burgemeester
|
![]() waarom ik wél en (welke) anderen niet ??
![]()
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ergst van al, al deze taksen hebben niets te maken met het milieu of volksgezondheid, ze dien enkel om hert begrotingsgat te dichten.
We rijden, drinken en GSMen het begrotingsgat dicht. En de politici? Die zijn vooral goed bezig met zichzelf goed te bedienen, extra jobkes, opslag, topjobs in Europa, .........
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met dat kleine minpuntje dat bij een KM-belasting blijkbaar heel uw zijn en wezen kan opgevolgd worden door daaraan te verbinden gps-tracésystemen.
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grappig is wel dat doordat wij onze gsm om het anderhalf jaar inruilen, er genoeg gsm's in Afrika zijn.
Hehe.
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn verbruik is dan ook heel laag, zo rond de 15 euro.
![]() |