![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Oil for immigratrion met bijhorende minaretten. De linkse anti-kapitalisten kunnen niet snel genoeg plat op de buik gaan voor de eisen van de islamitische olietycoons. Wat vreselijk toch die referenda : moeten ze zo een beetje rekening houden met de stem van de kiezer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 29 november 2009 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Denk je dat ze hun olie in de alpen oppompen? Citaat:
We hebben hier al honderden moskees. Kan jij de honderden dorpen en steden opnoemen in zeg maar Saoedi-Arabie, Syrie, Iran, Irak, ..., waar een kerk staat? Citaat:
Ja ik ben voorstander voor referanda, voor alle mogelijke thema's. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Ze schrijven minaret, maar ze bedoelen moskee. Ze schrijven Mimount Bousakla en ze bedoelen Hind Fraihi. Ze tieren tegen het linkse regime, maar ze bedoelen centrum-rechtse regeringen. Ze fulmineren tegen een "linkse pers", die wel volledig in handen is van neoliberalen.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 29 november 2009 om 16:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() De minaret is dus verboden, ben benieuwd naar de reacties.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 29 november 2009 om 17:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wacht , wacht , da'storen vazn pisa , want diestaat scheef (Graaaaapjeuuuuh)
![]() 1) Ik ben voorgeen enkelgeloofsgeloof , maar ieder z'n ding !! 2) Effe algemeenkritisch: geluid wet decibel limiet Sommige kunnenzelfs geen greintjegeluid buren verdragen , en maar stompen tegenplafond , of telkenmale klachtneerleggen !! 3),Wat voorde een niet stioort , stoor voorandere wel , dus vrijemeningsuitingprobleem !! Wie heeft/krijgt gelijk ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan is dit alvast je eerste ; http://farm4.static.flickr.com/3082/...96b75870e5.jpg ![]() mechelen
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 29 november 2009 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je stelt een vraag naar de namen van honderden dorpen in islamitische landen waar kerken zouden staan, en ze antwoorden met een rits statements over 'rechts', maar bedoelen eigenlijk dat ze die namen niet kunnen opsommen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
|
![]() Citaat:
Trouwens, heb jij last van die moskeeën? Bij het overgrote deel zie je niet eens dat het een moskee is. In Vlaanderen zijn er ook tal van duivenlokalen. Dat boeit mij niet (vuile vliegende ratten), maar van mij mogen ze wel blijven bestaan. Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Ja, ik vind dat van een ongeëvenaarde visuele vervuiling. (Net als de koterijen in bepaalde buurten).
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() [quote=Cut de krap;4467039]Ja, ik vind dat van een ongeëvenaarde visuele vervuiling. (Net als de koterijen in bepaalde buurten).
Nee, ik bedoelde precies wat ik schreef. De linkse anti-kapitalisten kunnen niet snel genoeg plat op de buik gaan voor de religieuse eisen van de islamitische olietycoons.[/QUOTE]
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 november 2009 om 17:51. Reden: dubbel |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 29 november 2009 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezit hmet de scheiding , staat & geloofsgeloof ,
ofis enkel staat & kerk (rkk) ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() euh...slechts 2 minaretten in Blg.? Welke zijn dat dan Steve, U (en nog iemand?) had het namelijk al bewezen?
Sledderlo; 1 (minaret) ![]() Beringen; 2 ![]() Maasmechelen; 1 ![]() ] Genk; 1 (weliswaar niet zo erg hoog, maar niettemin een minaret! ![]() Dat zijn er reeds 5, enkel in Limburg op een boogscheut van elkaar verwijderd!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mogen we nu nog op vakantie naar Zwitserland , met al die nazi's ? Wat zegt Louis Michel ? Heeft onze regering al een standpunt ingenomen ? Blijven de diplomatieke betrekkingen met Zwitserland bewaard ?
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
|
![]() Citaat:
En dan nog: ik heb een hekel aan fermettes, om het in de woorden van CTC te zeggen vind ik dat "van een ongeëvenaarde visuele vervuiling". Et alors? Het referendum in Zwitserland (zie topictitel) ging over vier torentjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Geef om te beginnen al eens toe dat de islam jouw probleem is, in plaats van te beginnen lullen over architectuur, waar je tien tegen één geen verstand van hebt. In elk modern land staan spuuglelijke wolkenkrabbers, postmoderne draken, industriële werven, etc. Ook Zwitersland is echt wel meer dan idyllische bergdorpjes met veel hout en kleurige daken. Het komt erop aan in een dorp of stad een zekere homogeniteit na te streven door woon- en andere gebieden min of meer gescheiden te houden. De plaats van religieuze gebouwen is bij ons traditioneel in woongebieden, "onder de mensen"; eventueel kan men ervoor opteren om ze in de toekomst een plaats te geven aan de rand. Maar een verbod uit "architectonische" overwegingen is er vér over, en wees eens eerlijk: daar gaat het je niet werkelijk om. Dit referendum, in een van de achterlijkste landen van Europa, waar vrouwenstemrecht pas werd verworven in de jaren '70 (in kanton Appenzell zelfs pas begin jaren '90!), toont eens te meer aan dat niet zomaar eender wat aan de onderontwikkelde volksstem kan worden uitgeleverd. Hier wordt een structurele, permanente minderheid onderworpen aan de dictatuur van de meerderheid. Citaat:
2) Nog los van de vraag of de geschiedenis ook de norm moet zijn van het heden. 3) Bovendien huldigen wij sedert eeuwen principes als vrijheid van godsdienst en scheiding van kerk en staat. Vreemd om hier sommige lieden te zien verwijzen naar landen in het Midden-Oosten, die kennelijk plotseling de norm van alle dingen zijn geworden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
|
![]() En zoals te verwachten viel, is Filip Dewinter razend enthousiast: "Filip Dewinter wil het decreet zodanig wijzigen dat de overheid 'gebouwen die de culturele eigenheid van de woonomgeving schaden' kan weigeren." (Bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091129_020)
Hij is tenminste zo eerlijk om het niet over de "architectonische" eigenheid te hebben. |
![]() |
![]() |