![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
Bekijk resultaten enquête: Is islam een missionaire religie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
8 | 61,54% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
4 | 30,77% |
Ik weet het niet |
![]() ![]() ![]() |
1 | 7,69% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() Optie "dat interesseert me niet" ontbreekt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() Je kan zo genoeg voorbeelden vinden van dwang beetje bezig maar bvb: http://www.wikiislam.com/wiki/Persecution_of_Ex-Muslims geeft genoeg voorbeelden.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 30 november 2009 om 09:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |||||||||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=Hdv5U2Jsf2k ![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door porpo : 30 november 2009 om 09:52. |
|||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Minister-President
|
![]() Jouw probleem als je het weigert te geloven (wel grappig voor een religieus persoon), ik heb het ingevoerd voor een reden, paar mensen begonnen stalkerish te doen omdat ze mijn mening niet smaakten.
hier is mijn bewijs www.google.com Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Neen, wetten en reglementeringen tellen gewoon voor iedereen zoals het hoort. Iedereen moet ten allen tijde herkenbaar zijn => boerka etc verboden. Fout, het feit dat niet alle ideologieën toegelaten zijn is geen dictatuur, dictatuur, nazisme etc is niet toegelaten, betekent niet dat we er een zijn. -wacht 5 minuten- Hmm nee, nog niet -wacht nog eens 5 minuten- Neen, ik ben nog steeds van mening dat moorden, geweld, diefstal etc slecht zijn, denk dat ik dus tot de conclusie kan komen dat ik mijn eigen moraal heb. Laatst gewijzigd door Gwyndion : 30 november 2009 om 10:15. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uiteraard is politieke islam verboden en een bedreiging voor onze cultuur, religie als staatsvorm is in strijd met democratie. U redeneert zoals een salafist...volgeling van de "ware weg tot islam"? Laatst gewijzigd door alice : 30 november 2009 om 11:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoe "hier"? Kom ik uit een andere planeet ofzo? Bekeren is mensen lastig vallen en spammen, zoals VB die mij willen bekeren tot hun ideologie en religie met we zijn dit en moslims zijn dat, we staan voor Vlaanderen en we staan tegen islamisering, wij mogen en ze mogen niet, we zijn niet en ze zijn, ze zijn niet en we zijn, we hebben en ze hebben niet, ze hebben en wij hebben niet, ze lachen en wij lachen niet, ze genieten van couscous en tajin en wij willen geen Arabische schrift op hun winkels, ze lollen niet en wij lollen, ze willen en wij willen, we willen niet en zij willen .. enzovoort enzovoort. Nooit een brochure (spam) van VB in jouw brievenbus? Dat is bekeren, dat is geen informeren, maar bekeren. En dat bestaat niet in de islam, en wij hebben dat niet en wij doen dat niet. Citaat:
Speek met bewijzen aub. Het is mijn plicht niet om mensen in het westen over de islam te informeren. De media is daar zelf mee bezig, ze brengen islam in een zwart daglicht, maar ze informeren over de islam, het is geen plicht, maar de vraag is of ik verplicht ben om misverstanden over de islam weg te doen? Als ik dat zou doen, is dat dan bekeringsdrang? |
||
![]() |
![]() |