![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Je vergelijking klopt dan niet. Het VB heeft geen 'vermeende' fouten aangekaart, dacht ik. Maar bon.
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De partij leeft van roepen vanachter de zijlijn...... De laatste tijd steken ze echter meer energie in het dekken van hun eigen onwelriekende potjes zoals F.VH en MR.M samen in groezelige of minder groezelige hotelkamertjes, zoeken achter de reden van hun achteruitgang.... En ze kunnen het voor één keer niet op een ander steken. Dat moet pas frustrerend zijn. Morelleke Forelleke, weet je wel ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 december 2009 om 15:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Moest ik met Morel alleen zijn in een al dan niet groezelig hotelkamertje, ik zou het niet op een ander steken.
![]() |
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het doet mij goed aan het hart, nu het Vb het na zijn onwaarschijnlijke successen wat moeilijker heeft, dat de VB haters nog niet verder zijn gekomen dan een onbewezen vermeende relatie tussen twee volwassen, gescheiden en onafhankelijke mandatarissen binnen het VB.
Eén ding is zeker: mocht ik een VB mandataris zijn liet ik mij onmiddellijk overplaatsen naar Antwerpen om kort bij Anke te mogen zitten...slik...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 8 december 2009 om 16:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zielig he. Je zou op zijn minst zeggen dat er gezien die hele opgeklopte commotie en al Lucien's pogingen wel meer te vertellen kon zijn... Maar neen, niks, noppes, nada. En weet je wat nog erger is? Nergens, maar dan ook nergens slaagt men erin ons ideologisch iets voor de voeten te werpen waarmee eens te meer (s)linkse zwaktes bewezen worden.
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() deze week sleurde Dedecker er op actua tv onze cyclocrossers er eens door voor de verandering...
Die hele actua tv is echt niets meer of minder dan Dd's persoonlijke spreekbuis.
![]() |
#31 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Gott mit uns. Wo Recht zu Unrecht wird, wird Widerstand zur Pflicht! (Johann Wolfgang von Goethe) Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens. Laatst gewijzigd door ERLICH : 27 januari 2010 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Wat daar onwelriekend aan is, snap ik toch niet hoor. Wat kan mij het schelen dat die een relatie hebben.
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Toch wel Om er twee te noemen die ik op dit forum bestreden heb: - de grafschennis in st-niklaas - de zever over de buitenlandse vakbondsrekening (en dat zelfs tegen beter weten in. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Het is natuurlijk een illusie te denken dat er absoluut nulpunt bestaat aan het niveau van Dedecker, die man kan altijd lager
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ps; fdw op zijne retour zou ik zo nog niet durven zeggen zenne. Als de partij veel stemmen verliest dan is het ergens normaal de man zelf ook een stukje minder stemmen dan ervoor behaald maar fdw afschrijven zou ik nooit doen. Stopt dus mee overal het vb of fdw in te betrekken, het begint echt vervelend te worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij zich in deze topic nog niet heeft laten zien om het bericht te ontkennen is het bewijs dat het verhaal van de moeder van die overleden wielrenner klopt. Laatst gewijzigd door daiwa : 29 januari 2010 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |