![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: Europa moet reageren op de oproep van Obama. | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
18 | 50,00% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
18 | 50,00% |
Aantal stemmers: 36. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Wat heeft van Rompuy gezegd? Laatst gewijzigd door Sidharta : 3 december 2009 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister-President
|
![]() Dat komt omdat de Vlaming Vlaams geld aan de Walen geeft.
Wat heeft uw vraag te maken met mijn opmerking? Laatst gewijzigd door IronChef : 3 december 2009 om 14:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Voor u dan, wegens het niet beantwoorden van mijn vraag.
Maar hier gaan we: Mexico Vietnam Korea Iraq (tweemaal) Afghanistan Civiele oorlog Kouwe oorlog ww1 en 2 Spanje Enz, enz Daarom niet direct allemaal zelf gestart, wel door proxy of het te financieren. Altijd van de partij |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is wat mijn vraag te maken heeft met uw opmerking. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() "Europa" heeft niet 1 leger en 1 beslissingsorgaan, landen gaan per stuk om met deze materie.
In Nederland al flinke herrie: http://www.depers.nl/binnenland/3579...-aan-PvdA.html
![]() |
#30 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de openingspost wordt gezegd dat Europa deze kans moet nemen. Ik zeg dat Europa dat niet moet. Europa mag dat doen als men dat zo beslist, ook al zou ik dat een slechte beslissing vinden. De Vlaming moet ook helemaal geen geld geven aan de Walen. Zij mogen dat echter wel als zij dat zo willen, ook al zou ik dat een slechte beslissing vinden. Laatst gewijzigd door IronChef : 3 december 2009 om 14:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ben je er nu mee aan het spelen ofwat? Als ik u lijstje zie, en er èèn lukraak uitneem, Vietnam, dan weet het kleinste kind dat die oorlog gestart is wanneer communistisch Noord Vietnam een aanvalsoorlog gestart is in Zuid Vietnam. Dat proberen op de US te steken is pathetisch. Stop daar eens mee, je maakt jezelf alleen maar belachelijk. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wou iets gelijkaardig antwoorden.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Eèn van de beter grappen gisteren op het nieuws was De Crem die kwam zeggen dat we al zeshonderd mensen in Afganistan hebben.
Dat zullen dat de koks en de postbediendes zijn ginder. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Minister-President
|
![]() Zeg Xenophon, ben ik nu geslaagd voor het examen van goede Vlaming of niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wat de Vlamingen doen of willen of niet willen is allemaal bijzaak. Is ook niet van toepassing op deze draad.
Nederland moet zijn troepoen terugtrekken omdat deze daar onder valse voorwendselen zijn gestationneerd. Iets dat het CDA wel degelijk weet, zo ook de andere betrokken politieke partijen. Het is misdadig, crimineel - om het leven van mensen in de waagschaal te stellen voor een hersenspinsel uit de USA. Nederlanders hebben in het geheel niets van doen met de buitenlandse politiek van de VS. En daar gaat het om. Wanneer de VS in ernstige moeilijkheden zouden geraken, klinkt het verhaal anders. Maar dat is ten deze in het geheel niet het geval. Derhalve: Wegwezen!
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we wèl de talrijke veroveringsoorlogen tegen de oorspronkelijke bevolking van het stukje Noord-Amerika dat zich nu "U.S.A.'" mag noemen in het lijstje opnemen, en misschien kunnen we daar ook de annexatie van Hawaii aan toevoegen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar Vietnam gaan we niet aan het lijstje toevoegen. Ja sorry, ik kan er niet over liegen zoals sommigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
zal veel meer helpen dan allerlei militaire raids tegen de burgerbevolking |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|
![]() [quote=Xenophon;4474760]Dit wat u zei en waar ik op reageerde:
En nu komt u me vertellen dat ze die oorlogen niet zijn gestart. Ben je er nu mee aan het spelen ofwat? Als ik u lijstje zie, en er èèn lukraak uitneem, Vietnam, dan weet het kleinste kind dat die oorlog gestart is wanneer communistisch Noord Vietnam een aanvalsoorlog gestart is in Zuid Vietnam. Dat proberen op de US te steken is pathetisch. Dat is niet lukraak pakken, het is het beste wat je poogt te hebben. Ze profiteerde maar al te goed en te graag De vraag ging over wat Iran ooit heeft misdaan dat ze het niet goed menen met de wereld? Waarom word hun redelijke mening als lachwekkend beschouwd en belonen we de grootste terroristen/agressors met de vredesprijs? Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 3 december 2009 om 14:52. |
![]() |
![]() |