![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#22 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
#25 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#26 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#28 | ||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Het gaat om een kritische kijk op het arrest en het verschil tussen het vervolgen van de vzw's en het niet vervolgen van de schrijver van het boek "De weg van de Moslim" En het arrest gaat nu juist wel om interpretatie. Het is niet aan de rechter om een interpretatie van de teksten te geven. Zolang de teksten ook op een andere manier verklaard kunnen worden (wat de rechter touwens zelf doet) heeft men het voordeel van de twijfel. In dit geval interpreteert de rechter dat de tekst niet bedoeld is ter informatie maar wel om bij te dragen tot de haatcampagne. Een verklaring voor deze interpretatie wordt hier evenwel niet gegeven. Trouwens voor de uiteenzetting van de verschillende incriminerende passages stelt de rechter dat men ze moet interpreteren uit het oogpunt dat ze een inbreuk zijn op de wet. |
||
![]() |
![]() |
#29 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik ben er vast van overtuigd dat Dutroux zijn daden "op een andere manier" kan verklaren. Geeft u hem dan ook het voordeel van de twijfel? Excuses voor het even doortrekken van uw stelling, maar dat is wel wat er staat. Bovendien, LEES het arrest en geef mij dan eens, aan de hand van DEZELFDE citaten van het Blok (niet de kromgetrokken versie uit hun comiteetje) een andere verklaring dan die van de rechter. Geloof me, ik heb het geprobeerd, ik sta er voor open en ik zou het alleen maar toejuichen mocht het mogelijk zijn. Oh, nog even vergeten: Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
#32 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waar staat bovendien in de tekst van het vb dat ze moslims van de daken moeten gooien?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Die "andere franstalige politici" sloeg op Durant en die PS'er die op Zaventem die mensen die visum hadden met valse redenen toch influisterden dat ze hier wel zouden binnen kunnen. Zo ondermijnen ze niet alleen onze grenspolitie, maar ook die van alle Schengen-landen.
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Een rechter moet op bewijzen afgaan, en niet interpreteren! |
||||
![]() |
![]() |
#35 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Zoals ik al zei verklaart de rechter al van in het begin dat de teksten vanuit een racistisch oogpunt moeten bekeken worden. En wat de passage over de vrouw in de islam betreft kan dit evengoed (of misschien zelfs beter) als het aankaarten van een humanitair probleem aanzien worden met als gevolg een conclusie dat de islamitische cultuur niet verenigbaar is met de westerse cultuur. Of dit terecht is of niet laat ik in het midden. (Kwan onze premier trouwens niet tot dezelfde conclusie?) En de tientallen voorbeelden doen hier niet ter zake. Elke passage moet hier apart bekeken worden. |
||||
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#37 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2* je hebt inderdaad iets gemist. Die kritiek was een van de redenen van de veroordeling. |
||
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laat ik alvast zeggen dat er een verschil is tussen "teksten vanuit racistisch oogpunt bekijken" en "teksten lezen binnen de context van de racismewet" Citaat:
Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
#39 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Kritiek op islam is strafbaar, aanzet tot moord op homo's niet.
Wat moet er nog meer aangetoond worden? |
![]() |
![]() |
#40 | ||||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat: