![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat de dagvaarding uit de uiterst linkse - lees communistische - hoek komt hoeft niemand te verbazen. Amsterdam, onbestuurbare stad bij uitstek, met de vele deelraden als Marokkaanse bastions, bestaat voor meer dan de helft uit Islamieten en aanhang.
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Nou, waar blijft die dagvaarding?
Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Staatssecretaris
|
![]() Blijkbaar niet al te veel interesse in deze discusie hierzo.
(Heb de indruk dat zelfs Willem niet de moeite genomen heeft om de link in mijn vorige posting aan te klikken.) Toch even UP. Interview met Bram Moszkowicz, de advocaat van Wilders uit geenstijl. Citaat:
No safe treshold for radiation; Review over medische gevolgen van de ramp in Tsjernobyl. Nuclear Controversies (2004) ![]() ![]() ![]() Goede updates over de ramp in Fukushima en dito duiding in ex-skf-blogspot, Arthur Hu, Washingtonsblog, Fairewinds, Energy News. Laatst gewijzigd door Felix (be) : 16 januari 2010 om 18:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Minister
|
![]() Ik volgt het zo goed mogelijk en ben enorm verontwaardigd door dit proces tegen de vrijheid van meningsuiting. Als godsdiensten beledigen een strafbaar feit wordt, omdat het samengaat met een godsdienstige gemeenschap stigmatiseren, is dat een enorme stap terug in de tijd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In België was over een paar jaar 'Mein Kampf' te koop in de winkels. Niemand keek er naar om. Het boek lag als het ware in de winkelrekken te verkommeren. Totdat een moraalridder meende dat dit niet kon. En toen werd het boek wel uit de rekken genomen, om daarna toch terug in de verkoop toegelaten te worden na een geding. Ondertussen had het wel een kosteloze reclame gehad. Of hoe dwaas sommigen kunnen zijn. Laatst gewijzigd door system : 16 januari 2010 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wilders in de gevangenis is het laatste waar de machthebbers op zitten te wachten.
Overgens zou ik nooit op hem of andere PVV-ers stemmen. http://www.standejong.nl/2010/01/16/...elen-met-vuur/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Gezien het verloop van zaken in het verleden, denk ik dat de oplossing van 'Wilders is er gewoon niet meer" de voorkeur verdient.
Het jonge volk wordt al opgestookt om in het voetspoor van Volkert van der Graaf te treden. De Staats media zijn volop bezig. Zie maar hier: ![]() War on Wilders? (dat vraagteken is een latere toevoeging van ze na juridisch advies) Er zijn altijd wel labiele figuren die zich kunnen inbeelden dat ze redder des lands moeten worden. Dat wordt ze ook heel makkelijk gemaakt met alle demonisering in de linkse media. Dat lukte met Pim Fortuin ook prima. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Dat is het spel in NL. CDA en PvdA op front. Met name de PvdA kent een verborgen onderstroom van extreem linkse radicalen.
In reply no 9 zeg ik al bij voorbaat dat Wilders het vuur aan de schenen gelegd gaat worden. Dat Moskowicz zegt dat alles vanuit Den Haag geredigeerd wordt hale je de duivel. Natuurlijk! Met Fortuyn kozen deze twee partijen voor een drastische oplossing. Een herhaling zou iets te opvallend zijn dus struikelt Den Haag zeer doelbewust over dat zielige filmpje Fitna. Dat Balkenende, De vries en consorten de boel qua Irak zwaar belazert hebben, daar heeft niemand het over. Niemand die naar de rechter loopt terwijl dat eigenlijk wel zou moeten. Maar Wilders speelt het spel niet goed. Hij moet zich concentreren op de glibberige missers in Den Haag, de onderhuidse smeerlapperijtjes die gespeeld worden. Daarmee jaagt hij Den Haag richting een groot debâcle. Als hij daarbij met een doordacht en intelligent alternatief te kunnen komenkan hij een slachting aanrichten in de CDA en PvdA regionen die dat zonder meer verdienen. Ophouden met het demoniseren van de moslims. Dat verhaal kennen we nu wel. Den Haag aanpakken. Dat zet meer zoden aan de verkiezingsdijk.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 16 januari 2010 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het was ook een PvdA'er die het voortouw nam bij de aanklaging van Wilders. Echter, de officier van justitie die Wilders nu moet aanvallen, is dezelfde die eerder de zaak al seponeerde. De kans dat de officier van justitie met hoge eisen en bewijs e.d. aankomt, is klein.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() Die dagvaarding is een ongelooflijk stom idee.
![]() |
#34 |
Minister
|
![]() Hier een video waarin het gaat over hoe de dagvaarding tot stand is gekomen.
Doordat rechters al geoordeeld hebben wat strafbaar is en dus in de dagvaarding moet komen. Hier hoeft de rechtbank niet meer te beslissen over schuldigheid. Die is al vastgesteld. Dat is echt uniek in Nederland. Netwerk |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Die ollandse pocoaanklagers doen me wat denken aan wat Socrates destijds is overkomen.
Die werd ook op een misselijkmakende manier uit de weg geruimd, omdat ie de goden van de stad niet aanbad. Goe bezig, Europa... |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Partijlid
|
![]() Wilders krijgt nochtans verdediging van de grote Franse filosoof Voltaire (1694-1778) die ooit heeft gezegd: "Ik ben gekant tegen uw opinie, maar voor uw recht om haar te mogen verkondigen zou ik mijn leven geven"... Een uitspraak die kan tellen. Ik alleszins zou haar gebruiken op de rechtbank indien ik hem was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
|
![]() Het is vooral politiek PvdA die hier achter zit. Grosso modo zijn alle ambtenaren op de een of andere manier PvdA aangeslotenen. Vandaar dus.
Ik adviseer Wilders om de aanval op de PvdA te openen en de moslims even te laten voor wat ze zijn. Dat is wellicht iets meer waard dan Don Quichotte spelen tegen een welhaast ongrijpbare bevolkingsgroep. De rat z'n staart afsnijden. Dat moet hun politiek zijn want daar kan de PvdA zich niet tegen verdedigen.
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen voeg ik er aan toe: "ik zou mijn leven geven om uw ideeën te mogen bestrijden indien ze mij niet aanstaan". Laatst gewijzigd door system : 18 januari 2010 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |