Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 december 2009, 20:59   #21
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Hoe weet U nu dat het griezelig 'echt' lijkt, weet U dan hoe 'aliens' eruit zien?
Zo ja, hoe weet U dat dan?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 december 2009, 21:44   #22
Argusx43
Minister

Argusx43's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Hoe weet U nu dat het griezelig 'echt' lijkt, weet U dan hoe 'aliens' eruit zien?
Zo ja, hoe weet U dat dan?
Nog geen gezien, ik ben alleen maar op zoek naar de waarheid over dat vele beeldmateriaal op het net. Heeft U al er al een gezien?
Oud 9 december 2009, 22:56   #23
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Argusx43 Bekijk bericht
Nog geen gezien, ik ben alleen maar op zoek naar de waarheid over dat vele beeldmateriaal op het net. Heeft U al er al een gezien?
Bij mijn weten niet, vandaar dat ik ook niet KAN weten hoe ze er uit zien en bij het zien van iets wat ik nooit eerder zag, meteen roep; 'aliens', lijkt me absurd, als niemand weet hoe ze er uitzien, of ze überhaupt bestaan en als ze bestaan, w�*�*rom in vredesnaam naar een plaats als de aarde zouden komen.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 01:10   #24
Johnny Blaze
Minister

Johnny Blaze's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik weet niet... Geef me een week dedicated tijd hiervoor, of 3 a 4 weken in mijn vrije tijd en ik maak dit nog beter. Ik heb een beetje problemen met de glanzende textuur van dit wezen.

Mischien een beetje extra uitleg hoe. Om te beginnen, die kwaliteit is vrij crappy, dus ik kan makkelijk in daglicht met de nodige markers (gewoon 4 puntjes op de stoel) die scene filmen met een deftige camera (heb toegang tot Redcams ). Ik kan dus makkelijk in frame blijven met de stoel wat het motiontracken met PFTrack (of boujou als ge geld teveel hebt )(véél) makkelijker maakt. Vervolgens kies ik mijn kader in een sd formaat zonder te scalen, voila, stoel kan uit frame gaan. Vervolgens zou ik de stoel opmeten, en in die dimensies een rudimantaire stoel modellen in Lightwave, deze gaat naar poser, waar ik mijn character op zet en animeer (lipsync en zo, heel eenvoudig hiermee). De Poser Mesh gaat terug naar Lightwave (of Maya of C4D... whatever floats your boat) en de tracking data van PFTrack wordt geïmporteerd. De camera in lightwave maakt nu exact dezelfde move als in de scene. Ik laad ff wat achtergrond footage in om de alien te plaatsen en render deze vervolgens uit met een alphakanaal (premultiplied). Achteraf compose ik mijn verschillende renderpasses (raytrace, occlusionmap.....) en de footage in Shake (of Nuke of Fusion.... again whatever floats your boat) en werk ik de shit af in After Effects (omdat ik hier graag mee werk, first love ding en zo) om die groene nightvision look met vignette te krijgen.

Dit lijkt omslachtig, maar het is vrij basic, geloof mij, ik heb al voor veel hetere vuren gestaan.

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 10 december 2009 om 01:22.
Johnny Blaze is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 08:22   #25
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Fake
1 Some people think aa this ... 2 (eghehe) I don't even know...
Er is verschil tussen de twee stemmen, maar kan altijd professioneler hoor.

Laatst gewijzigd door porpo : 10 december 2009 om 08:23.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 18:04   #26
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze Bekijk bericht
Ik weet niet... Geef me een week dedicated tijd hiervoor, of 3 a 4 weken in mijn vrije tijd en ik maak dit nog beter. Ik heb een beetje problemen met de glanzende textuur van dit wezen.

Mischien een beetje extra uitleg hoe. Om te beginnen, die kwaliteit is vrij crappy, dus ik kan makkelijk in daglicht met de nodige markers (gewoon 4 puntjes op de stoel) die scene filmen met een deftige camera (heb toegang tot Redcams ). Ik kan dus makkelijk in frame blijven met de stoel wat het motiontracken met PFTrack (of boujou als ge geld teveel hebt )(véél) makkelijker maakt. Vervolgens kies ik mijn kader in een sd formaat zonder te scalen, voila, stoel kan uit frame gaan. Vervolgens zou ik de stoel opmeten, en in die dimensies een rudimantaire stoel modellen in Lightwave, deze gaat naar poser, waar ik mijn character op zet en animeer (lipsync en zo, heel eenvoudig hiermee). De Poser Mesh gaat terug naar Lightwave (of Maya of C4D... whatever floats your boat) en de tracking data van PFTrack wordt geïmporteerd. De camera in lightwave maakt nu exact dezelfde move als in de scene. Ik laad ff wat achtergrond footage in om de alien te plaatsen en render deze vervolgens uit met een alphakanaal (premultiplied). Achteraf compose ik mijn verschillende renderpasses (raytrace, occlusionmap.....) en de footage in Shake (of Nuke of Fusion.... again whatever floats your boat) en werk ik de shit af in After Effects (omdat ik hier graag mee werk, first love ding en zo) om die groene nightvision look met vignette te krijgen.

Dit lijkt omslachtig, maar het is vrij basic, geloof mij, ik heb al voor veel hetere vuren gestaan.
Toch knap gedaan.Lijkt echt... Maar zoals ik al heb ontdekt hetgeen de 'gray' zegt is "mundogamp" precies de naam van de site die had beweert het fimpje gemaakt te hebben. Natuurlijk dat gedoe in het donker was al verdacht.....

Laatst gewijzigd door Argusx43 : 10 december 2009 om 18:06.
Argusx43 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 december 2009, 18:08   #27
Argusx43
Minister

Standaard

Citaat:
En nu

UFO in Costa Rica twee fimpjes, ook pc animatie?

http://www.youtube.com/watch?v=kJx4dKTkcjg

http://www.youtube.com/watch?v=jHJGyXV_M6M

Ik vraag me af als men zo goed beelden zou kunnen vervalsen, van wat kun je dan op de duur nog zeker zijn wat je getoond wordt.
Ook ongelofelijk echt lijkend. Maar toch fake?

Oud 10 december 2009, 19:08   #28
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

http://www.metaseek.nl/search/nl/1/mumzels
Oud 12 december 2009, 18:33   #29
Argusx43
Minister

Standaard

Ook dit lijkt mij toch geen fake. De weerspiegeling van dat 'ding' in het water , hoe ga je dat namaken? Of een of ander modelvliegtuig?

http://www.youtube.com/watch?v=R7bKBTk-Yw8&NR=1

Op youtube staat heel wat onzin maar ook veel zaken waar de mainstream media niet op wenst in te gaan om verschillende redenen en die toch wel eens waar kunnen zijn. Daarom zet ik er eens hier te bekijken in de hoop dat er msschien toch iemand zinnige verklaringen voor heeft.

Twee hiervoor hebben we al opgelost.
Oud 12 december 2009, 19:14   #30
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Ook dit lijkt mij toch geen fake. De weerspiegeling van dat 'ding' in het water , hoe ga je dat namaken? Of een of ander modelvliegtuig?

Op youtube staat heel wat onzin maar ook veel zaken waar de mainstream media niet op wenst in te gaan om verschillende redenen en die toch wel eens waar kunnen zijn. Daarom zet ik er eens hier te bekijken in de hoop dat er msschien toch iemand zinnige verklaringen voor heeft.

Zou een speelgoedje kunnen zijn of: misschien één van de "vliegende" (zwevende) kikker- of hagedissoorten.

Laatst gewijzigd door willem1940NLD : 12 december 2009 om 19:15.
willem1940NLD is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 december 2009, 19:27   #31
Argusx43
Minister

Standaard

Aan de bomen te zien, is het zeker geen speelgoedje. Geen schaalmodel, zie je ook aan de takken die bewegen dat er wind is, dus ergens buiten...
Oud 12 december 2009, 19:40   #32
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:

Wel, als je het toestel renderd, plaats je gewoon een reflecterend vlak eronder ong op grondniveau et voila, ge hebt de reflectie. Achteraf een beetje turbulant displacement en het lijkt in water te reflecteren.

Camera move in 3D paket komt weeral van een 3D tracker zoals syntheyes, PFTrack, Boujou....

Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 12 december 2009 om 19:40.
Oud 12 december 2009, 19:47   #33
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Aan de bomen te zien, is het zeker geen speelgoedje. Geen schaalmodel, zie je ook aan de takken die bewegen dat er wind is, dus ergens buiten...
Kan best hoor, het dingetje of beestje glijdt af op de wind; misschien een echte zweefkikker òf een opblaasmodelletje.
Oud 12 december 2009, 19:48   #34
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Wel, als je het toestel renderd, plaats je gewoon een reflecterend vlak eronder ong op grondniveau et voila, ge hebt de reflectie. Achteraf een beetje turbulant displacement en het lijkt in water te reflecteren.

Camera move in 3D paket komt weeral van een 3D tracker zoals syntheyes, PFTrack, Boujou....
Waarom? Gaat toch heel goed boven een slootje.
Oud 12 december 2009, 19:52   #35
Johnny Blaze
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Waarom? Gaat toch heel goed boven een slootje.
Heb jij wel enig idee wat ik hier gezegd heb?
Oud 12 december 2009, 19:53   #36
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

een zeer overtuigende ufo opname...

http://www.youtube.com/watch?v=XylhIbGEo_U
Oud 12 december 2009, 20:04   #37
willem1940NLD

Standaard

Citaat:

Ja, ongeveer; ik had al eens begrepen dat jij erg goed bent in computer-snufjes maar dat is geen reden om eenvoudige invallen van amateurs uit te sluiten want kunnen er soms verdomd levensecht uitzien.
Oud 12 december 2009, 20:09   #38
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
een zeer overtuigende ufo opname...

http://www.youtube.com/watch?v=XylhIbGEo_U
Ik denk dat onze Johnny dat veel beter gemaakt zou hebben.
Oud 12 december 2009, 20:12   #39
globalmedia
Minister-President

globalmedia's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Ik denk dat onze Johnny dat veel beter gemaakt zou hebben.
ow ik wist niet dat jij verliefd bent op johnny
Oud 12 december 2009, 20:15   #40
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door globalmedia Bekijk bericht
ow ik wist niet dat jij verliefd bent op johnny
???

Ik vermoed dat Johnny een jongen is en dan vind ik zoiets een erg maffe opmerking.

Ik denk dat J best een héél sterke hoaxufo zou kunnen maken.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be