![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het feit dat andere benadeelden wel werk maken van hun zaak is geen reden voor jullie lijfeigenen om hen daarop aan te vallen. Onvoorstelbaar wat ze met jullie hebben gedaan, dat jij de belangen van je uitbuiter meent te moeten verdedigen. Over hoeveel paleizen beschikt jullie koninklijke familie? Hoeveel huizen heb jij? Waarom moeten zij zoveel hebben? Waarom draagt Mathilde jurken van 5000 euro? Jij verdedigt onrecht omdat je geindoctrineerd bent om dit soort kwaad goed te spreken. Of omdat je gelooft dat de overmacht toch te groot is en dat verzet zinloos is. Kortom je bent een lijfeigene die het opneemt voor zijn meester. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben in deze discussie toch wel geneigd te luisteren naar wat Egmond Codfried zo allemaal te vertellen heeft, maar straks gaat-ie ongetwijfeld weer denken dat ik hem wil gaan stalken en zo, dus hou ik liever m'n klep.
De mazzel, djimi
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ![]() Aan de rijsttafel Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 16 december 2009 om 18:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
2) argumenten slaan als een tang op dirk - gebruik je energie voor reële zaken, niet voor dit soort losse flodders .....
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Nederland heeft altid gewijgerd om excuses aan te bieden voor de acties van destijds, omdat dat de Indië strijders tegen het hoofd zou stoten. Zolang die excuses niet gemaakt zijn zal de Nederlandse staat niet toe kunnen geven dat ze dingen fout gedaan hebben en dus zal er niet geschikt worden. Dat betekend dat de rechtbank de staat voor deze nogal ver/bejaarde misdaad zal moeten straffen, en opde een of andere manier zie ik dat nog niet gebeuren.
![]() |
![]() |
#27 |
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Hoeveel Indonesiërs zijn al berecht in Indonesië voor de misdaden tegen Oost-Timor?
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als 'we' 'hen' evenveel tijd gunnen als 'de Nederlanders', hoeven 'ze' zich voorlopig nog geen zorgen te maken.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Noam Chomsky had het daar vaak over. Alle aandacht ging en gaat uit naar het Midden Oossten, terwijl het aantal vermoorden Oost-Timor weleens een half miljoen of meer zou kunnen zijn. Een totaal vergeten genocide. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als anderen ook moorden, of méér moorden, dan maakt het dus niet uit wat Nederland uitvreet...En daarom zijn jullie zulke lieve mensen die kans zagen 75% van jullie lieve Joden over de kling te laten jagen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Het argument is dat jullie lijfeigenen zijn gebleven, zelf rollend in de stront, maar het opnemen voor jullie meesters. DAT is gestoord!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
|
![]() Als gebruikelijk en gewoonlijk slaat je argumentatie wederom nergens op.
Je praat over mensen en zaken die je nooit hebt gekend. Vandaar dus. Bovendien, ik heb geen meester.
![]() |
#33 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag mij af of iemand die vandaag gekort wordt op zijn uitkering of bejaarden die geen rolstoel kunnen krijgen vanwege bezuinigingen staan te juichen waneer jullie royalty komt langsrijden in een gouden koets gekleed in jurken van minstens euro 5000? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Vroeger zou ik mij erover verwonderen waarom ik niet wordt begrepen. Nu snap ik dat jij betaald wordt om je hier voor te doen als een gewone forummmer en zo je bijdrage levert aan het domhouden, aan het aanzetten tot rassenhaat en zodoende je eige bijdrage levert aan de mogelijke holocaust. Iedereen levert zijn stukje bij, niemand draagt de verantwoording, zodat wij kunnen zeggen: wij hebben het niet geweten, wij deden gewoon ons werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Waar kan ik voor zo'n baan solliciteren?
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() http://nos.nl/artikel/331979-comite-...-rawagede.html
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Verleden laten rusten, richten op de toekomst |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() Gelieve je antwoord te gaan halen bij het Grootoosten. Je verandert in hun argumentarium "christus" door "mohammed" en "christendom" door "islam". Dan heb je ineens het programma van de rechtspopulisten.
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |