![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() mvg. Rogier ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
"Al 't geen da ge zegt da zijde zelf!" (Een spreekwoord uit de bergen van Vlaanderen!)
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Limburg zeggen de kindertjes dat en ik geloof dat ik dit onze scheldheld ook al onder zijn neus stopte.
De kip zonder kop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Dit vond ik ook wel een leuke indertijd :
Op 2002-05-24 23:23, schreef thePiano: ------------------------------------------------------------------------------------ Ook de extra editie van 'Antwerpen Eerst' (Vlaams Blok) in je bus toegekregen ? Op de voorpagina: "Veilige wijken, leefbare buurten": - 'Meer politie op straat inzetten' - 'Lokale veiligheidscomités oprichten' - 'Immigratiestop invoeren' - 'Verloederde buurten herwaarderen' - 'Eigen volk eerst beleid voeren' en meer van dat fraais.... Ik moet haast gaan geloven dat ik hier in The Bronx van New York rondloop. Nochthans woon ik al sinds 1978 in de stationsbuurt, meer bepaald de Pelikaansstraat in Antwerpen. Ik kijk vanuit mijn appartement op het eerste verdiep op de spoorweg die honderd meter verder eindigt in het Centraal Station. Aan de andere kant van de spoorweglijn is Borgerhout (Borgerocco). Daar heb ik ook gewoond, van '76 tot '78 in de Langstraat. Nu woon ik al 22 jaar tussen de joden, de Indieërs, de Russen, Oekraïners, Georgiërs, Polen, Wit-Russen, Hongaren, Yoegoslaven, Senegalezen, Ivoor-Kunstenaars, Marokkanen, Turken en veel véééééél EU-burgers.... weinig autochtonen... maar waarschijnlijk wel veel Belgen... Belgen hebben nu alle kleurtjes van de regenboog. Volgens het Vlaams Blok moet ik me nu zééér onveilig voelen. Eigenlijk niet normaal.. zoooo lang tussen de migranten blijven wonen.. je moet wel gek zijn. Klopt ook, in het voorjaar van '99 werd ik overvallen... in mijn eigen appartement. Deur ingetrapt en plots stonden daar drie Antwerpenaars met hun zatte moeder in mijn inkomhal.... Ik heb het dus ook eens meegemaakt ! Al 25 jaar lang staat mijn auto voor de deur geparkeerd. Natuurlijk doe ik die op slot, anders krijg ik nog een boete van de politie voor 'onveilig' parkeren. Mijn appartement is ook altijd op slot en mijn ramen enkel geopend wanneer ik (of mijn vrouw) thuis ben. Neen, mijn auto werd nog nooit gekraakt... ik zal het eens moeten gaan vragen ofzo..denkkik... of ze dat eens willen doen voor me... voor de statistieken..snap je ? In elk geval ben ik thans een gewaarschuwd man. Al sinds mijn puberteitsjaren is mijn uitgangscoté het Statiekwartier en het Keuningspleintje (De Koninckplein), en ondanks dit afschrikwekkend bericht van het Vlaams Blok, ben ik toch van plan om ook vanavond mijn vrienden te ontmoeten.... gewoon zomaar... voor de gezelligheid. Bang gemaakt dooor zoveel relevante en interessante info -het Blok waakt over ieder van ons allen- heb ik besloten om toch mijn maatregelen te nemen.. je moest maar eens pech hebben hé.. ![]() Mijn kontakten met de bende De Staercke (Bende van Nijvel...remember) hebben me zowaar enkele 'souvenirs' opgeleverd. Zo onder andere één van de kogelvrij vesten die in 1983 door 'de Bende' bij Wittock-Van Landeghem werden gestolen. Het betreft hier een experimenteel model 'Balon 2A-14 A2M' gedoopt. Gewapend met een 'Heckler und Koch' anti-terreur wapen -de zgn MP5SD- in de ene hand, en in de andere hand een Kalisjnikov begeef ik mij in mijn witte mercedes E190 naar het Keuningspleintje. . ![]() . Spoedig zal hier de ultieme afrekening plaatsvinden. Onderweg stap ik over naar een taxi van den ATM. Aangekomen aan't pleintje duw ik in de gauwte de 'taxidriver' van dienst -ene R. De Niro- nog enkele valse briefjes van 50 € in zijn pollen. Ik 'jump' uit de taxi, mijn ogen flitsen in't rond en plots..... in het midden van het pleintje... voel ik iets warms tegen mijn onderbeen.... ... staat daar godverdomme toch een straathond tegen mijn leren scheenlappen te piesen zekers !!! Enfin... tegen zoveel geweld is zelfs een piano niet opgewassen. Onderweg.... te voet naar huis want 't geld was op.... passeer ik nog even langs het Stadspark. Niet doorlopen... want verboden na zonsondergang ! zegt het politiereglement.... geef ik nog een of andere straatkat een ferme schop onder zijn achterste... Blij en voldaan betreed ik mijn woonst. Een onveiligheidsprobleem in mijn wijk ? Jazeker.... het Vlaams Blok maakt me 'bijna' onveilig voelen. Mijn wijk ? Vlaams Blok.... AFBLIJVEN !!!! OPROTTEN VERDOMME, dit is MIJN thuis !!! ------------------------------------------------------------------------------------ ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Prachtig toch.
Schoonder zou ik het niet kunnen verwoorden. En wees eerlijk ook niet provocerend he. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor degenen die denken dat het niet provocerend is bedoeld klopt dat. Maar waarvoor denk je dat onze goede vriend hier is? En wat denk je dat hij bedoelde met: kip zonder kop Knuppeltrees Rot op sukkel? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik oudere stukjes van jou teruglees, waarde Knuppel, dan zijn die ook niet steeds een toonbeeld van zalvende gematigdheid, maar eerder mokerende, striemende knuppelslagen op de rug van belgicisten zoals ik, die hun woord gestand doen, en hun koning, land en wetten verdedigen. Daar zouden al die schoolmeesters, die vroeger ook de eed aan de koning aflegden, beter een voorbeeld aan nemen. Anders zijn het gewoon meinedige leugenaars, die enkel voor de centen op schijnheilige wijze hun tekstje mummelden of ondertekenden.
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig leren sommigen al eens wat bij...
Misschien kan onze Piano ook beter emoticons gaan gebruiken inplaats van schelwoorden zo gauw hij zijn neus ergens binnensteekt. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik heb de indruk dat je dus net als enkele anderen hier niet een probleem hebt met wat in de teksten staat, maar eerder een probleem met de auteur. Blijkbaar zal er dan toch meer waarheid inzitten dan velen laten uitschijnen en is de boodschapper hier ook het zwarte schaap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() En met deze was hij Kris Dusauchoit 5 maanden voor :
Op 2002-07-20 18:07, schreef thePiano: Farao Pim Fortunisensis I begraven in de Koningsvallei van Provesano ![]() . 100 000 Hollandse slaven hebben ruim 20 jaar gewerkt aan de graftombe van Farao Pim Fortunisensis I maar eindelijk is de witmarmeren tombe klaargeraakt. Hogepriester Volkert Graf-Anubis II heeft zich net op tijd van een vervelende taak gekwijt en zich teruggetrokken in zijn vertrekken waar hij al vastende zijn laatste gedachten wijdt aan de grootste Farao die dat Platte Land_hier_net_boven, heeft gekend. In de grafkelder onder de pyramide is plaats voor negen personen. Enkele plaatsen werden reeds voorbehouden voor een aantal naaste medewerkers van Farao Pim, zijnde Filip DW van het Vlaams Blok, Le Pen van het FN, Haider van de FPÖ, Schönhuber van de Republikaner en nog een paar anderen. Ps: Toen de kuisvrouw van dienst een beetje ging stofzuigen in die grafkelder, merkte ze dat de mummie van Karel Dillen er al lag opgebaard, bleek dat ie nog leefde! Die hebben ze d'r natuurlijk prompt weer uit geschopt :o Hij ruste in vrede, onze schat van een Farao ![]() . ![]() _________________ ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Olala ,hij die niet waard is genoemd te worden heeft zijn eigen naamsverandering onthouden en dat is als volgt:zwakkeling!
![]() Hij is dood en hij weet het nog niet ,want een levend persoon braakt zo geen kul uit. ![]() En o ja:iedereen weet zeker over wie het gaat ofwel veraad hij zn eigen of de gouden tip:al zn acoorden klinken vals. ![]() En als men dit te persoonlijk aangevallen vind,wees gerust hij is geen haar beter ,integendeel. 8) |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien zijn thePiano's ideeën af en toe een discussie waard ter bijschaving of nuancering. Misschien schopt thePiano al eens tegen een zeer been. Misschien zijn thePiano's artikels al eens provocatief. Misschien durft thePiano al eens een gedateerde posting oprakelen. Maar dat belet niet dat zijn teksten vaak:
mogen genoemd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Ik heb het niet over typfouten, maar degelijk over bvb dt-fouten. Als elke Vlaming zijn eigen spelling gaat maken gaat het vlug van eigen volk eerst naar eigen persoon eerst. Maar wellicht is dat synoniem: Ik eerst. En gaat inhoud ook niet samen met vorm misschien? Een liter melk moet ook goed verpakt zijn om er van te kunnen genieten. Aan al die supervlamingen op dit forum die zo hoog oplopen met Vlaanderen, zijn volk en zijn cultuur zou ik de vraag willen stellen: hoeveel hedendaagse schrijvers, dichters, componisten, schilders of beeldhouwers zou je zo kunnen opnoemen? Of is de Vlaamse cultuur beperkt tot pintendrinken en herrieschoppen op Vlaamse feestdagen?
![]() |