![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor jou een vraag... voor mij een weet.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hebben alle forummers weleens last van.. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als dichterlijke vrijheid en ben ik hard aan het oefenen om mijn Engels te verbeteren. Dan komt mijn Frans aan de beurt. Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 december 2009 om 12:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Minister-President
|
![]() Is "psychic" gewoon een slechte vertaling van psycholoog of therapeut of bedoel je echt hocus-pocus?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Met hocus pocus zoals in de films hou ik me echt niet bezig. Ik heb er een artikel over geschreven, maar het wacht nog op publicatie. Laat ik het zo stellen: I can see dead people and helaas is dat in mijn geval waar. Wie er mee wil lachen, mag van mij gerust. Ik heb mezelf lang genoeg uitgelachen en uiteindelijk aanvaard dat er nog mensen zoals ik zijn en ik denk dat ik in de tijd dat ik een normaal mens wou zijn meer een psychiatrische patiënt was, dan nu ik het voor mezelf aanvaard heb dat ik soms dingen zie die anderen niet zien, maar waar wel min of meer bewijs voor is dat ze bestaan. Nu ik er mee heb leren leven dat ik "vreemd" ben, heb ik minder last van depressies, zelfmoordneigingen en een minderwaardigheidscomplex. Die dingen zijn wel degelijk mentale afwijkingen en treden bij mij vooral op als ik me van het spirituele wil afsluiten. Wetenschappers houden zich tegenwoordig ook met geesten bezig en met hun gesofisticeerde apparatuur nemen ze wel fenomenen als cold spots en afwijkende magnetische velden waar. Ongeveer 80 % van alle geestesverschijnselen kan wetenschappelijk verklaard worden en dat juich ik toe. Voor die andere 20% geloof ik dat je eerder bij mij moet zijn. Ik kan bepaalde feiten die ik heb meegemaakt ook niet verklaren en wetenschappers evenmin. Mijns inziens valt hier niemand af te breken, maar ik denk dat we echt veel te weinig weten over de (menselijke) geest (na de dood) om te doen alsof we alles weten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In ieder geval Boad, wees toch maar enigzins voorzichtig want op begrip kan je gewoonlijk niet rekenen hier. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
![]() Ik heb jaar en dag alle moeite van de wereld gedaan om er bij te horen en telkens ben ik uitgesloten geweest.
Daarom ben ik het gewend. En als mijn artikel gepubliceerd is, kunnen sommigen eens nadenken. Nu ben ik van: de boom in! Wie onverdraagzaam wil zijn, doet het maar. Ik heb ook geen zin meer om moeder Theresa te zijn, want als het er op aan kwam, cijferde ik mezelf toch maar weg voor anderen, die me het mes in de rug staken. Daarom ga ik me geen reet meer aantrekken van pestkoppen. Ik heb me er al meer dan 30 jaar door laten doen. Met een olifantenvel kom je soms nog verder. Nooit ga je voor iedereen goed doen. Altijd zullen er mensen commentaar hebben en ik heb me voorgenomen om me van het probleem "zuurpruim" geen snars aan te trekken. Dat is de beste manier om er zelf geen te worden. Altijd rijd je tegen iemands kar, wat je ook zegt of doet. Nu een bende ja-knikkers aan mijn voeten moet ik zeker niet hebben, maar wie enkel afbrekende kritiek kan geven zonder argumenten, bewijst gewoon dat hij geen argumenten heeft. Wie scheldt op een ander heeft gewoon geen inspiratie en misschien is er wel verdoken jaloezie bij, omdat ze met hun mond vol tanden staan tegenover argumenten. Dus: ik ben het gewend om aangevallen te worden. Sinds ik me er niets meer van aantrek en gewoon mijn ding doe, voel ik me pakken beter. Mijns inziens zijn de grootste geweldplegers gewoon gefrustreerde zielen die in de knoop liggen met zichzelf en zich niet anders kunnen uitdrukken. Ik kan enkel hopen dat ze er uit geraken. Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 december 2009 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |