Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 13 december 2009, 20:55   #21
Jedd
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
maar naar waar?
alsof het elders zoveel beter is
Monthy Python weet waarnaartoe !

Jedd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2009, 20:58   #22
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
maar naar waar?
alsof het elders zoveel beter is
Voor jou een vraag... voor mij een weet.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 december 2009, 21:06   #23
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea Bekijk bericht
Wel, ik ga eerlijk bekennen dat ik het forummen stilaan beu geraakt ben. Het blijft hier gewoon een kip en ei discussie zonder eind en ik heb momenteel andere zorgen aan mijn hoofd. Dat wil niet zeggen dat ik niet meer online actief ben, maar gewoon iets minder.

Momenteel kan je me op Triond vinden en ben ik aan het bloggen geslagen. Zo train ik mijn Engels en heb ik nog wat ontspanning. Wie geïnteresseerd is in mijn verhalen, kunst en om het even wat te lezen, kan hier terecht:

https://www.triond.com/users/Martine+Pauwels

Ik schrijf niet veel meer over politiek, omdat het me geen reet meer kan schelen. Er zijn belangrijkere dingen voor mij.
Nog 1 essay heb ik over politiek geschreven en de rest kan me de boom in.
Forummoeheid ?
Hebben alle forummers weleens last van..
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 december 2009, 13:47   #24
Boadicea
Perm. Vertegenwoordiger VN

Boadicea's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Veel succes Boa, je Engels mag wat 'bijgeschaafd' worden, als je hulp nodig mocht hebben...
Een vensterbank is geen 'window bank', maar een windowsill',
'You do not chose to fall in love' is 'choose',
'...marketeers out their that would sell...'their' moet zijn 'there',
'to brag myself off' - 'to brag about myself',
'I have not much connections',
'falling in love always makes a depressed for a while.'

Zomaar een paar op't eerste zicht.
Thanks, Ik ben er mee bezig. Alle feedback is welkom.
Oud 14 december 2009, 13:49   #25
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Yeps, dat weet ik. Ben langs door al terug gekomen. Helaas voor u
Oud 14 december 2009, 21:34   #26
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Yeps, dat weet ik. Ben langs door al terug gekomen. Helaas voor u
Helaas? Laat me Siberisch koud.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 11:08   #27
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Helaas? Laat me Siberisch koud.
Koud dat past wel bij u.
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 11:41   #28
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
Koud dat past wel bij u.
En een toespeling op Siberisch laat je liggen? Je zult toch beter bij de les moeten blijven als je filosoof op de knieën wil krijgen hoor...
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 11:59   #29
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Veel succes Boa, je Engels mag wat 'bijgeschaafd' worden, als je hulp nodig mocht hebben...
Een vensterbank is geen 'window bank', maar een windowsill',
'You do not chose to fall in love' is 'choose',
'...marketeers out their that would sell...'their' moet zijn 'there',
'to brag myself off' - 'to brag about myself',
'I have not much connections',
'falling in love always makes a depressed for a while.'

Zomaar een paar op't eerste zicht.
Mijn Engels is niet perfect, maar ik zie tegenwoordig mensen wiens Nederlands hier nog 100000 keer erger is dan mijn Engels wel jobs krijgen, waar ze mij niet voor aannemen. Mag dat ook gezegd worden?

Daarnaast bestaat er ook nog zoiets als dichterlijke vrijheid en ben ik hard aan het oefenen om mijn Engels te verbeteren. Dan komt mijn Frans aan de beurt.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 december 2009 om 12:00.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 12:32   #30
NOEKIE
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door abou Anis Bekijk bericht
En een toespeling op Siberisch laat je liggen? Je zult toch beter bij de les moeten blijven als je filosoof op de knieën wil krijgen hoor...
U dient op te passen en de lessen niet te vergeten. betrapt opgepast !
NOEKIE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 12:36   #31
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Is "psychic" gewoon een slechte vertaling van psycholoog of therapeut of bedoel je echt hocus-pocus?
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 13:11   #32
abou Anis
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NOEKIE Bekijk bericht
U dient op te passen en de lessen niet te vergeten. betrapt opgepast !
Ook de lessen over het gebruik van hoofdletters en interpunctie daarbij echter niet uit het oog verliezen.
abou Anis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 13:56   #33
Boadicea

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jeronimo Bekijk bericht
Is "psychic" gewoon een slechte vertaling van psycholoog of therapeut of bedoel je echt hocus-pocus?
betekend zoveel als helderziende
Met hocus pocus zoals in de films hou ik me echt niet bezig. Ik heb er een artikel over geschreven, maar het wacht nog op publicatie.

Laat ik het zo stellen: I can see dead people and helaas is dat in mijn geval waar.

Wie er mee wil lachen, mag van mij gerust. Ik heb mezelf lang genoeg uitgelachen en uiteindelijk aanvaard dat er nog mensen zoals ik zijn en ik denk dat ik in de tijd dat ik een normaal mens wou zijn meer een psychiatrische patiënt was, dan nu ik het voor mezelf aanvaard heb dat ik soms dingen zie die anderen niet zien, maar waar wel min of meer bewijs voor is dat ze bestaan.
Nu ik er mee heb leren leven dat ik "vreemd" ben, heb ik minder last van depressies, zelfmoordneigingen en een minderwaardigheidscomplex. Die dingen zijn wel degelijk mentale afwijkingen en treden bij mij vooral op als ik me van het spirituele wil afsluiten.

Wetenschappers houden zich tegenwoordig ook met geesten bezig en met hun gesofisticeerde apparatuur nemen ze wel fenomenen als cold spots en afwijkende magnetische velden waar.
Ongeveer 80 % van alle geestesverschijnselen kan wetenschappelijk verklaard worden en dat juich ik toe.

Voor die andere 20% geloof ik dat je eerder bij mij moet zijn. Ik kan bepaalde feiten die ik heb meegemaakt ook niet verklaren en wetenschappers evenmin. Mijns inziens valt hier niemand af te breken, maar ik denk dat we echt veel te weinig weten over de (menselijke) geest (na de dood) om te doen alsof we alles weten.
Oud 15 december 2009, 14:51   #34
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Met hocus pocus zoals in de films hou ik me echt niet bezig. Ik heb er een artikel over geschreven, maar het wacht nog op publicatie.

Laat ik het zo stellen: I can see dead people and helaas is dat in mijn geval waar.

Wie er mee wil lachen, mag van mij gerust. Ik heb mezelf lang genoeg uitgelachen en uiteindelijk aanvaard dat er nog mensen zoals ik zijn en ik denk dat ik in de tijd dat ik een normaal mens wou zijn meer een psychiatrische patiënt was, dan nu ik het voor mezelf aanvaard heb dat ik soms dingen zie die anderen niet zien, maar waar wel min of meer bewijs voor is dat ze bestaan.
Nu ik er mee heb leren leven dat ik "vreemd" ben, heb ik minder last van depressies, zelfmoordneigingen en een minderwaardigheidscomplex. Die dingen zijn wel degelijk mentale afwijkingen en treden bij mij vooral op als ik me van het spirituele wil afsluiten.

Wetenschappers houden zich tegenwoordig ook met geesten bezig en met hun gesofisticeerde apparatuur nemen ze wel fenomenen als cold spots en afwijkende magnetische velden waar.
Ongeveer 80 % van alle geestesverschijnselen kan wetenschappelijk verklaard worden en dat juich ik toe.

Voor die andere 20% geloof ik dat je eerder bij mij moet zijn. Ik kan bepaalde feiten die ik heb meegemaakt ook niet verklaren en wetenschappers evenmin. Mijns inziens valt hier niemand af te breken, maar ik denk dat we echt veel te weinig weten over de (menselijke) geest (na de dood) om te doen alsof we alles weten.
Er zijn een aantal zaken die door de wetenschap (nog) niet verklaard kunnen worden. Ik heb een grootmoeder gehad die zaken voorspelde en die door niemand geloofd of ernstig genomen werd, niettemin heb ik enkele van die zaken weten uitkomen.

In ieder geval Boad, wees toch maar enigzins voorzichtig want op begrip kan je gewoonlijk niet rekenen hier.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 16:34   #35
Boadicea

Standaard

Ik heb jaar en dag alle moeite van de wereld gedaan om er bij te horen en telkens ben ik uitgesloten geweest.
Daarom ben ik het gewend. En als mijn artikel gepubliceerd is, kunnen sommigen eens nadenken.
Nu ben ik van: de boom in! Wie onverdraagzaam wil zijn, doet het maar. Ik heb ook geen zin meer om moeder Theresa te zijn, want als het er op aan kwam, cijferde ik mezelf toch maar weg voor anderen, die me het mes in de rug staken.

Daarom ga ik me geen reet meer aantrekken van pestkoppen. Ik heb me er al meer dan 30 jaar door laten doen. Met een olifantenvel kom je soms nog verder.

Nooit ga je voor iedereen goed doen. Altijd zullen er mensen commentaar hebben en ik heb me voorgenomen om me van het probleem "zuurpruim" geen snars aan te trekken. Dat is de beste manier om er zelf geen te worden.

Altijd rijd je tegen iemands kar, wat je ook zegt of doet. Nu een bende ja-knikkers aan mijn voeten moet ik zeker niet hebben, maar wie enkel afbrekende kritiek kan geven zonder argumenten, bewijst gewoon dat hij geen argumenten heeft.

Wie scheldt op een ander heeft gewoon geen inspiratie en misschien is er wel verdoken jaloezie bij, omdat ze met hun mond vol tanden staan tegenover argumenten.

Dus: ik ben het gewend om aangevallen te worden. Sinds ik me er niets meer van aantrek en gewoon mijn ding doe, voel ik me pakken beter.

Mijns inziens zijn de grootste geweldplegers gewoon gefrustreerde zielen die in de knoop liggen met zichzelf en zich niet anders kunnen uitdrukken. Ik kan enkel hopen dat ze er uit geraken.

Laatst gewijzigd door Boadicea : 15 december 2009 om 16:35.
Boadicea is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 20:02   #36
Jeronimo
Minister-President

Jeronimo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ik lach er niet mee hoor. Maar gezien meer dan 20% van de mensen wel eens hallucineert, zou ik denken dat de verklaring eerder in die richting te zoeken is.
Jeronimo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 december 2009, 21:21   #37
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:

Laat je weten wanneer het gepubliceerd staat? Ben wel eens benieuwd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be