![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vond het interessant dat alle voorstanders van deze beslissing met naam en toenaam in de krant stonden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
En, ga je ze nu ('s nachts) een huisbezoekje brengen ?
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Zegt de man die zijn eigen kot afbreekt.
![]() Laatst gewijzigd door Praetorian : 15 december 2009 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() Die kerels die op bij Besix de boel kort en klein slaan en NSV-ers aanvallen zijn uiteraard links! Het enige probleem is dat brave linksen geweld mogen gebruiken, en rechts om de één of andere reden niet. Áls dat al zou gebeuren -wat voor zover ik weet veel minder gebeurd want ze kunnen het zich gewoonweg niet permiteren- staan de kranten er vol van en krijgt iedereen uit die hoek plots doodsbedreigingen, waarom?
Waarom is het niet erg en eerder logisch als een 'facist' -of wat ervoor moet doorgaan- het ziekenhuis in geslagen wordt, en wordt er moord en brand geschreeuwd als er een schrammetje op een communist zijn auto staat? Zo veel vragen, zo weinig antwoorden... Wie wilt zijn wijsheid met me delen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Goede zaak.
Was broodnodig me dunkt. Niet dat ik een NSV'er ben noch sympathisant, maar 't is een kwestie van consequentie. De hele linkse vleugel zal nu ontaarden in woede en kokend met de vuist zwaaiend de nieuwe tegenbetoging plannen voor na de examenperiode. Want nu kan men zich niet vervelen met al dat studiewerk.
![]() |
#28 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() De voorstemmers hebben van antifa alvast allemaal al een mailbomb gekregen. Verdraagzaamheid?