Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 16 december 2009, 15:12   #21
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ik had het ook niet over dat filmpje zelf, maar over debat met AEL enerzijds, en islamisering roepen, anderzijds.
Als je stelt dat het VB snel richting islamofobie marcheert heb je gelijk.

Ik heb zelfs het idee dat de pigmentatie-tellers onder de VBers hun (geheime) witte ideaal aan het opgeven zijn ten faveure van islamofobie.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 16 december 2009 om 15:13.
Eberhard Leclerc is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 december 2009, 16:10   #22
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
De beschaafde denkende Europeanen moeten op tijd ingrijpen om een nieuwe Hitler in Europa te voorkomen.
De beschaafde denkende Europenan moeten inderdaad op tijd ingrijpen. Niet om op zoek te gaan naar een nieuwe Hitler zoals u meent te moeten suggereren, maar juist om te voorkomen dat Europa afglijdt naar de barbarij en duisternis waar de islam voor staat.
Dat voorkomen dat de islam voet aan de grond krijgt dient in eerste instantie middels wetten en decreten te gebeuren, en helpt dat niet, dan zullen er ongetwijfeld nieuwe Karel Martels en Jan Sobieskis opstaan die de islam desnoods kwaadschiks weer Europa uitwerken.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 10:49   #23
RitterVongreim
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
iemand die een pedofiele gek aanbid die is pas ziek in het hoofd
Als nieuweling op dit forum sta ik er versteld van hoe een kleine maar zeer actieve kern (werk?? Waarschijnlijk niet) continu wereldvreemde ideeen neerschrijft zogezegd als sem van de doorsnee burger.

Het is natuurlijk simpel om annoniem (laf) vanachter een computer een religie te beledigen!

Respect voor andere geloofsovertuigingen AUB!

U kwetst mensen hiermee.... U moet zich aanpassen aan de realiteit en de huidige samenleving!
Kunt U dat niet plaatst U zichzelf buiten de maatschappij!

Aan Uw Islamofobe, haatdragende racistische postings te zien STAAT U blijkbaar al buiten de maatschappij!

Laatst gewijzigd door RitterVongreim : 17 december 2009 om 10:53.
RitterVongreim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 10:54   #24
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit is een debat die duidelijk aantoont dat de vlaamse blok racistisch is
Hehehehe, racistisch, dit woord wordt zó vaak naar de autochtone bevolking gespuwd dat het bijna een compliment lijkt; iets als "realist"
Prachtig.
Vorige week nog was ik racist omdat ik niet graag arabische muziek hoor
Oud 17 december 2009, 10:55   #25
RitterVongreim
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
De beschaafde denkende Europenan moeten inderdaad op tijd ingrijpen. Niet om op zoek te gaan naar een nieuwe Hitler zoals u meent te moeten suggereren, maar juist om te voorkomen dat Europa afglijdt naar de barbarij en duisternis waar de islam voor staat.
Dat voorkomen dat de islam voet aan de grond krijgt dient in eerste instantie middels wetten en decreten te gebeuren, en helpt dat niet, dan zullen er ongetwijfeld nieuwe Karel Martels en Jan Sobieskis opstaan die de islam desnoods kwaadschiks weer Europa uitwerken.

U zult toch ook wel begrijpen dat dit een utopie is??

Waar de bevolking niet achter staat.
(enfin, buiten een paar marginalen)
RitterVongreim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 10:56   #26
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RitterVongreim Bekijk bericht
Als nieuweling op dit forum sta ik er versteld van hoe een kleine maar zeer actieve kern (werk?? Waarschijnlijk niet) continu wereldvreemde ideeen neerschrijft zogezegd als sem van de doorsnee burger.

Het is natuurlijk simpel om annoniem (laf) vanachter een computer een religie te beledigen!

U kwetst mensen hiermee.... U moet zich aanpassen aan de realiteit en de huidige samenleving!

Aan Uw Islamofobe, haatdragende racistische postings te zien STAAT U blijkbaar al buiten de maatschappij!
Ergens hebt u gelijk, maar mensen kwetsen?
Zucht... De mensen zijn de dag van vandaag veel te snel gekwetst.
Weet je wat mensen van deze tijd missen?
ZELFRELATIVERING
Oud 17 december 2009, 12:00   #27
Tashunka
Gouverneur

Tashunka's schermafbeelding

Standaard

"Op dit moment nemen ook Belgische joden deel aan de massaslachtingen onder Palestijnen. Het zionistische gedachtengoed is wijd verspreidt, de bindingen met Israel zijn zeer sterk en de progandavertegenwoordiging is vertakt. Weinigen durven de joodse gemeenschap te confronteren met de eis ter distantiering van de oorlogsmisdaden in GAZA. Sommigen vinden het zelfs gepast om tesamen met zionisten de Palestijnse doden te herdenken. De AEL vindt zulke initiatieven met zionisten ter ondersteuing van de Palestijnse Holocaust misselijkmakende pr-stunts van opportunistische ‘moslims’ die hun eigen moeder zouden verkopen voor een schouderklopje van hun leenheren.
Zolang zij echter de mond gesnoerd zijn en de joodse gemeenschap zich niet openlijk distantieert van de holocaust in GAZA staat elke samenwerking gelijk met samenwerking met moordenaars en oorlogsmisdadigers. "

"Waar de Holocaust-industrie waarschuwt voor een herhaling voor een holocaust kan iedereen vaststellen dat we anno 2008 in een gelijkaardige aanvangsfase zitten. Een ding staat echter als een paal boven water, iedereen ziet dat moslims zich niet zonder verzet laten afslachten. Voor dat bewijs hebben we alvast geen pr-campagnes nodig."

"De Arabisch-Europese Liga is een politieke en maatschappelijke organisatie, die staat voor de rechten van de Arabische en Moslimgemeenschappen in Europa en de Arabische belangen in het algemeen.De AEL staat ook voor solidariteit met alle moslims en Moslimgemeenschappen en alle onderdrukte mensen in (van)de wereld.

enz enz... Politiek en Islam dus.

website AEL
Tashunka is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 12:47   #28
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

U geeft kritiek op anderen omwille van hun blinde opmerkingen maar u doet net hetzelfde. Uw post zit vol met sofismen, arrogante stellingen die u niet onderbouwt.
Oud 17 december 2009, 15:07   #29
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Voor een pedofiel kan en zal ik nooit respect opbrengen!!
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 15:32   #30
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Voor een pedofiel kan en zal ik nooit respect opbrengen!!
En voor al die verhaaltjes uit de bijbel? Loopt ook over van de incest en andere perversiteiten hoor.
Oud 17 december 2009, 15:35   #31
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
U zult toch ook wel begrijpen dat dit een utopie is??

Waar de bevolking niet achter staat.
(enfin, buiten een paar marginalen)
Utopie zegt u?

Dat zullen we nog wel eens zien.

En als de machthebbers in Europa de ballen hadden om een bindend referendum uit te schrijven of de burgers wel of niet met de islam in hun dagelijks leven opgescheept willen zijn, dan kan ik u verzekeren dat een meerderheid van de Europese bevolking dat niet wil.
Oud 17 december 2009, 15:48   #32
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Utopie zegt u?

Dat zullen we nog wel eens zien.

En als de machthebbers in Europa de ballen hadden om een bindend referendum uit te schrijven of de burgers wel of niet met de islam in hun dagelijks leven opgescheept willen zijn, dan kan ik u verzekeren dat een meerderheid van de Europese bevolking dat niet wil.
In een referendum zou ook een meerderheid van de bevolking driemaal per week gratis frieten met mayonaise krijgen, dat wil daarom nog niet zeggen dat het goed voor hen is.

(Niet dat ik vind dat de islam in Europa thuis hoort, wel dat ik uw argument nogal onzinnig vind.)
Oud 17 december 2009, 15:51   #33
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:

Personen kan men beledigen, religies niet. Daarbij is het nog altijd gewoon een democratisch recht om te beledigen, of u dat nu leuk vindt of niet.

Citaat:
Geen enkel geloof kan op mijn respect rekenen en de islam nog het allerminst. Respect is niet iets wat men vraagt of eist, maar respect is iets dat men eerst moet verdienen vooraleer men het krijgt. In de ruim veertienhonderdjarige geschiedenis van de islam is er niets, maar dan ook echt helemaal niets dat mijn respect verdient.

Citaat:
U kwetst mensen hiermee....
Mensen die de islam aanhangen, kwetsen mij ook met de opdringerige aanwezigheid van hun religie. Bovendien ben ik die eeuwige ellenlange woestijntenen meer dan beu. Om het minste of geringste zijn er weer eens islamieten beledigd.

Citaat:
U moet zich aanpassen aan de realiteit en de huidige samenleving!
Ja, laten we het vooral over aanpassen hebben. Dat klinkt altijd goed uit de mond van een islamiet, het meest onaangepaste deel van alle immigranten.

Citaat:
En dat is nu net wat grote delen van de geimporteerde aanhangers van de islam doorgaans plegen te doen: zich niet aanpassen en zich willens en wetens buiten de maatschappij plaatsen.

Citaat:
Zo zo zo. Da's nogal een hele mond vol. Ten eerste ben ik alvast niet islamofoob, aangezien men er dan een irreële angst voor zou moeten hebben. IK heb geen last daarvan. Als 'kritiek hebben op' voor u het zelfde is als 'haatdragend', dan ben ik in uw ogen inderdaad een haatdragend persoon. En sinds wanneer is de islam een ras? Is dat nieuw ofzo? Zo nee, dan kan er ook nimmer sprake zijn van racisme.
Oud 17 december 2009, 15:55   #34
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk bericht
In een referendum zou ook een meerderheid van de bevolking driemaal per week gratis frieten met mayonaise krijgen, dat wil daarom nog niet zeggen dat het goed voor hen is.

(Niet dat ik vind dat de islam in Europa thuis hoort, wel dat ik uw argument nogal onzinnig vind.)
Dus de overheid moet maar uitmaken wat goed is voor de bevolking? Of hoe moet ik dat interpreteren?

In zaken als deze lijkt het me van het grootste belang dat de bevolking wel degelijk direct kan meebeslissen.
Oud 17 december 2009, 16:25   #35
xrc
Parlementsvoorzitter

xrc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus de overheid moet maar uitmaken wat goed is voor de bevolking? Of hoe moet ik dat interpreteren?

In zaken als deze lijkt het me van het grootste belang dat de bevolking wel degelijk direct kan meebeslissen.
Nadat de staat het gehele conservatief, christelijk middenveld buitenspel heeft gezet zeker? Het volk is zonder middenveld slechts een losgeslagen projectiel. Het zou een slechte zaak zijn om die massa het beleid op een directe manier te laten uitstippelen.
xrc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 18:36   #36
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Een bevolking direct laten meebeslissen zonder het eerst deftig op te leiden en alle informatie op een correcte manier te bezorgen is even nuttig als een ezel een knopje laten induwen met een wortel op en dan zeggen "de ezel heeft gekozen".
Oud 17 december 2009, 18:52   #37
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
En voor al die verhaaltjes uit de bijbel? Loopt ook over van de incest en andere perversiteiten hoor.
Tja, wie kent de bijbel nog? Enkel linkse islamofielen die hem gebruiken om de geweldoproepen in de koran te vergoeilijken.
Voor de rest ken ik geen kat die de bijbel het onveranderlijke en eeuwige woord van god vindt, er zijn leven naar inricht en met zelfontploffingen dreigt als er kritiek op gegegeven wordt.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 19:23   #38
Jarno
Parlementsvoorzitter

Jarno's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cut de krap Bekijk bericht
Tja, wie kent de bijbel nog? Enkel linkse islamofielen die hem gebruiken om de geweldoproepen in de koran te vergoeilijken.
Voor de rest ken ik geen kat die de bijbel het onveranderlijke en eeuwige woord van god vindt, er zijn leven naar inricht en met zelfontploffingen dreigt als er kritiek op gegegeven wordt.
U kent de KKK misschien niet? Of diverse andere christelijke religieuze groepen in Amerika? U heeft nog nooit gehoord van Opus Dei? U bent vreemd van begrippen als inquisitie en kruistochten?

En ik wil helemaal niet de Islam of het extremisme vergoelijken, ik kan gewoon niet tegen lompe non-argumenten.
Oud 17 december 2009, 22:04   #39
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
U kent de KKK misschien niet? Of diverse andere christelijke religieuze groepen in Amerika? U heeft nog nooit gehoord van Opus Dei? U bent vreemd van begrippen als inquisitie en kruistochten?

En ik wil helemaal niet de Islam of het extremisme vergoelijken, ik kan gewoon niet tegen lompe non-argumenten.
Daar bent u anders nu zelf een voorbeeld van.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 december 2009, 22:24   #40
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Over lompe non-argumenten gesproken!
De KKK volgt exact de leer van Christus, wat?
Ook die randdebiele religeuze zottensektes in Amerika doen dat?
Opus Dei's doel is nét de juiste leer van 'Christus' (NT!) volgen en verspreiden, ze doen dat bij mijn weten niet door middel van terrorisme en zelfontploffers.

...ennuh ... heb je de laatste tijd nog veel inquisiteurs en kruisvaarders langs zien komen?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:39.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be