![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
zelfs bij ons op de basket begint het al. ofwel is het de fout van de ref, van de coach, van de andere spelers, maar hun eigen kind is heilig en kan dus geen fouten maken! en ja, ik heb het dus over gewone Vlamingen.....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gespuis bleek blank te zijn, moet ik mij nu als blanke schuldig voelen, mijn boel bijeenpakken en emigreren? Hoe zit dat eigenlijk, Andev? Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 december 2009 om 09:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Porpo, we weten ondertussen allemaal dat het geen allochtonen zijn.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 22 december 2009 om 10:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
mijn ervaring is dat de meeste Turkse ouders minder betrokken zijn bij de hobby van hun kinderen, maar dat ze ze wel pushen om toch te blijven sporten.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Europees Commissaris
|
![]() Geen zever, maar een feit en
Citaat:
![]() Dus de topic moet weg (titel wijzigen?)? Laatst gewijzigd door porpo : 22 december 2009 om 10:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Tja sj'ah je snapt er niets van mijn reactie, ik wil duidelijk maken dat je gemakkelijk ALLES kunt beweren en dat je een persoon met ALLES kunt beschuldigen.
Je weegt meer dan jouw buurman, je bent niet dommer dan jouw bakker ... pfffff Hallo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() Wat ik beweer over jou is gebaseerd op de talloze posts die je op dit forum al geplaatst hebt. Ik beschuldig je trouwens nergens van.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Of denk je dat het moeilijk is? Johan Bollen! ik heb jouw berichten gelezen. Wat een zeveraar jij bent! N.10: die posts van jou, echt absurd man, heb je niets anders te doen in jouw leven dan jouw tijd hier op deze forums met zinloze dingen verdoen? Denk jij dat dat moeilijk is? Maar weet je wat? Ik hou echt niet van twistgesprek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dit was de post waar ik kort op reageerde met "zeveraar": Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://sendables.jibjab.com/original..._call_the_news
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 22 december 2009 om 12:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zit het probleem: de komedie die de media speelt om zoveel mogelijk te verdoezelen! Dat ze verdorie duidelijk stellen om wie het gaat, en als het om "rasechte" Vlamingen gaat of zo mag de ganse maatschappij het weten! Waarom reageer ik meteen met "jongeren - het zullen wel allochtonen zijn geweest"? Omdat dat al zo dikwijls is voorgekomen, zoals ik vermeldde, hier en in andere landen! Ze hebben er een specialiteit van om politie, ambulances, of gewoon sinterklaas lastig te vallen en te beletten dat wat moet gebeuren rustig en of op tijd kan gebeuren! Zet maar het aantal keren dat dit soort gevallen te wijten zijn aan vreemdelingen-jongeren en de keren dat "het eigen volk" dat doet op een rijtje! Besluit: honderd procent akkoord dat de media duidelijk een kat een kat noemt bij om het even welke gebeurtenis! Indien het bepaalde onder hen te doen is om mist te spuien met onduidelijke informatie moet men zich tot hen richten! Wanneer we zelf maar moeten raden kunnen we ons vergissen, juist. En laten we ons leiden door wat het meest waarschijnlijk is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20091225_022 Ik heb dus niet de indruk dat we ons overdreven schuldig moeten voelen wanneer we de bal eens misslaan, want we krijgen praktisch elke dag de kans om toch te scoren, nietwaar? Waarbij je dan te lezen kunt krijgen dat het eigenlijk "irrelevant" is, wie het heeft gedaan... Ook hier staat dus niet met zoveel woorden dat het "allochtonen" waren, het waren "jongeren". Maar ik zou er toch niet veel geld op verwedden dat het niet diegenen zijn waar we direct aan denken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() stenen goeien met kerst naar trams en bussen in de brederodestraat ook het werk van 'blanken' waarschijnlijk
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 26 december 2009 om 19:04. |
|
![]() |
![]() |