![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede is het een onmenselijk iets om zoiets te vragen van een ander. Ten derde ben je volgens de belgische wet wel degelijk strafbaar, euthanasie is enkel toegelaten na het volgen van een strenge procedure, die enkel door een aantal dokters mag worden uitgevoerd. Dus die gast gaat zowiezo enkele jaartjes den bak in, of wordt gekolokeerd, alleen als hij een hele straffe advocaat heeft, die erin slaagt hem onweerstaanbare dwang (of hoe heet dat beest weer... ) te doen bewijzen, maakt hij een kanske, maar ik denk niet dat dat in dit geval kan lukken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ja "when you are cool the sun shines 24 hours a day..." (My Science Project) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ze wouden beide zelfmoord plegen, maar de ene vermoord de andere. Voor mij mag dit niet en als mens kan je dit toch niet doen. Zelfmoord vinnik zelf begrijpbaar, maar dit niet.
Kijk ook naar het geval in Duitsland dacht ik waar iemand een bericht had geplaatst waarin stond dat hij wou opgegeten worden, wat ook gebeurd is. Maar de kannibaal werd daar voor veroordeelt. En maar goed ook. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Partijlid
|
![]() Veroordelen voor moord, opgelost.
Ik zie niet in waar sommige mensen zo moeilijk over moeten doen als het gewoon zo simpel is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus een wezenlijk verschil met mensen die niet-moslims als inferieur bestempelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Superieur - Inferieur? Ik zou het niet zo formuleren hoor, ik geloof de islam is de waarheid en al de rest (waarin de islam tegengesproken wordt) is de valsheid. Je mag gerust geloven dat jouw geloofsovertuiging/weltanschauung superieur/waar is, en ik zal jou zeker geen racist noemen. ![]() De heer Filip Dewinter meent de superioriteit van "zijn" eigen beschaving te "verdedigen". Dit heeft natuurlijk niets te maken met racisme. Laatst gewijzigd door porpo : 24 december 2009 om 09:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
|
![]() Een lafaard, en misschien kan hij dat toch doen, wie weet? Hij kan opvrolijkt worden door naar een film te kijken zoals "ned kelly" (die 2 broers helemaal op het einde).
Wij kunnen niet weten, in prison break dacht iedereen dat die Brad Bellick een lafaard was, maar op het einde bewees hij het tegendeel. ![]() Mijn vraag is nog steeds niet beantwoord, weet niemand een antwoord? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Naar de letter van de wet is hij minstens schuldig aan doodslag tenzij hij tijdelijke verstandsverbijstering of onbedwingbare drang kan inroepen en bewijzen. Moreel gezien ga ik geen mening posten. En nog minder wat ik persoonlijk van dit geval denk.
http://www.eviloverlord.com/lists/overlord.html Laatst gewijzigd door Erwinvds : 24 december 2009 om 09:54. |
|
![]() |
![]() |