Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 december 2009, 22:19   #21
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Ik reageer op nieuws. Dat dat niet in uw pro israel boekje past is mijn probleem niet.
En ja, ik bash op Amerika en heb daar alle redenen toe. Duh.

Wat wou je nu eigenlijk precies zeggen?! Wat is uw punt
Mijn punt is dat ik uw openingspost niet verwacht had.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 22:23   #22
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Ik bash op Jan en Alleman. Maar goed, dit betreft een fake nieuwsbericht te zijn. Die corporate media ook, niet te vertrouwen
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 22:23   #23
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Txiki Bekijk bericht
Aangezien dat "geheime" rapport nu toch "gelekt" is, wil ik dat rapport zelf kunnen lezen, in plaats van een artikel erover in een gazet.
Snappie?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Nou, dat vind ik er nou juist niet zo echt uit zien. Het document is te clean, te eenkleurig. Het kan een hele goede scan zijn, maar dat zou waarschijnlijk betekenen dat er een origineel oorspronkelijk document met recente technologie gescand is. En vervolgens heeft iemand er een gescheurd randje aangetekend om niet de hele eerste bladzijde te hoeven laten zien, om dus zo weinig mogelijk informatie te laten zien. Het zou heel goed kunnen dat een groep nazi leiders een return planden, sterker nog, groeperingen als weerwolf zijn nog een tijdje actief geweest. Maar is de EU stiekem het werk van een nazi samenzwering? Het zou me verbazen. Juist hoge bazen in dat soort regimes geven meestal niet zoveel om de ideologie, maar meer om zichzelf. Als ze in een kapitalistische staat belangrijk kunnen zijn en zich bij de leiders op kunnen likken doen ze dat net zo graag als in een nazistische. Als dit echt zou zijn zou ik bovendien niet zo'n plaatje van het document verwachten, of je geeft een goede versie, of je geeft toe dat je er geen hebt. Dit plaatje doet me vooral aan een hoax denken. Nu weet ik eerlijk gezegd niet of de Daily Mail een beetje een kwaliteitskrant is en hoe vaak ze dit soort berichten posten, maar ik vrees dat dit artikel niet helemaal waar is.
http://www.scribd.com/doc/6137969/Th...in-the-Balkans
http://forum.prisonplanet.com/index.php?topic=105124.0

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 december 2009 om 22:27.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 22:26   #24
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

The Mail is eerder een soort "Het Laatste Nieuws."
De Mail on Sunday is een graadje erger.

Laatst gewijzigd door filosoof : 27 december 2009 om 22:29.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 23:16   #25
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
The Mail is eerder een soort "Het Laatste Nieuws."
De Mail on Sunday is een graadje erger.
Een soort "de morgen"

Laatst gewijzigd door born2bewild : 27 december 2009 om 23:16.
born2bewild is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 december 2009, 23:23   #26
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Dit artikel is natuurlijk onzinnige propaganda van euroskeptische Britten. Dat iemand dit au sérieux kan nemen!
De Britten zijn de enige blijkbaar die nog een beetje verstand hebben en dat wangedrocht dat "Europese Unie" noemt consequent afwijzen.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 december 2009, 01:56   #27
Loki
Parlementsvoorzitter

Loki's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
De Britten zijn de enige blijkbaar die nog een beetje verstand hebben en dat wangedrocht dat "Europese Unie" noemt consequent afwijzen.
De enige reden waarom de britten bij europa zijn, is om er vat op te kunnen hebben. Voor de rest is er weinig reden voor een sterk europa vanuit brits perspectief, tenzij zij natuurlijk de plak kunnen zwaaien. Groot-Brittanie beschouwt zichzelf nog altijd als een wereldemperium, wat ze met de britse kroon in beperkte mate ook nog is. Een gelijkaardig verhaal bij Frankrijk, met het verschil dat zij europa juist als hun enige optie zien tegen de britse overmacht. Frankrijk zoekt dan ook vooral binnen europa naar bondgenoten, terwijl de britten daarvoor gewoon te arrogant voor zijn.

Eigenlijk zou het europese verbond een veel betere naam zijn, aangezien de afzonderlijke landen europa vooral zien als een middel ten gunste van hun eigen belangen, Belgie is misschien wel een uitzondering op de regel en daarom een machtig land binnen Europa.

Uiteindelijk was een verbond van de europese landen noodzakelijk om enige weerstand te kunnen bieden tegen de machtsblokken rusland en de vs, maar de noodzaak was dan ook de enige motivatie. Dat Europa op snode wijze zijn greep op de burger tracht te vergroten is in deze optiek ook niet verwonderlijk. Controle op burgers is een beginsel van elke staat, de wegen om deze controle in te vullen zijn spijtig genoeg eindeloos, met als gevolg dat die staat vaak te ver gaat.
Loki is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 15:14   #28
Alvas
Schepen

Alvas's schermafbeelding

Standaard

http://www.naturalnews.com/024534_he...ig_Pharma.html

Lange tekst maar de moeite Wss weer een complot theorie tho :<
Alvas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 16:02   #29
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Maar het doet me denken aan dit, nl hoe de voormalige chef van de westduitse veiligheidsdienst spreekt van een geheim pakt waarbij de VS alle politieke partijen in Duitsland controleert.

http://www.youtube.com/watch?v=wGjkQAa9I34

http://www.eutimes.net/2009/11/germa...s-book-claims/

Ik kan dit schijnbaar banaal bericht warm aanbevelen om het eens te bestuderen. De impact daarvan is vrij belangrijk dacht ik.
Citaat:
“Remember Prime Minister Putin’s proposal to Germany, to share with Russia natural gas trading throughout Europe? It was made a couple of years ago. And the German leadership answered exactly the same way as the German leadership did in 1952 – with silence. But what is the reason for Germany not to participate in such a lucrative business as trading natural gas throughout Europe? Of course, somebody had to advise them not to rush into it immediately,” says Aleksandr Fomenko, a political analyst from Moscow.
De logica zelve. Idem met de houding van Europa tav Iran. Europa is een kolonie die slechts één kant op mag kijken. De prijs voor het gebrek aan Europese onafhankelijkheid kan niet anders dan duidelijker worden in de komende decenia.

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 13 januari 2010 om 16:08.
Johan Bollen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 16:42   #30
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
sshht, je mag niet eurosceptisch zijn. Geen vragen stellen en vooral veel spenderen want de economie moet blijven draaien; daar draait europa rond en iedereen die meer menselijkheid in de maatschappij wenst wordt als paria behandeld.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 18:05   #31
straddle
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Johan Bollen Bekijk bericht
De logica zelve. Idem met de houding van Europa tav Iran. Europa is een kolonie die slechts één kant op mag kijken. De prijs voor het gebrek aan Europese onafhankelijkheid kan niet anders dan duidelijker worden in de komende decenia.
Idd.

Op de keper beschouwd is europa nog altijd de verliezer van wo2 die aan de winnaars dient te betalen (op politiek en financieel vlak).
straddle is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 januari 2010, 18:32   #32
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
Ik bash op Jan en Alleman. Maar goed, dit betreft een fake nieuwsbericht te zijn. Die corporate media ook, niet te vertrouwen
De publieke wel te vertrouwen?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:28.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be