![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lijkt me inderdaad juridisch aanvechtbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Mogen we nu ook alles downloaden waar eventueel al voor betaald is met die tax?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag mij echt af hoe zo een rechtszaak zou verlopen moest men bij iemand gedownloade muziek vinden.
Hij kan nu opwerpen dat hij reeds voor auteursrecht heeft betaald met de aankoop van zijn computer en usb stick. Het is absurd dat je tax zou moeten betalen op iets dat niet mag.
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 31 december 2009 om 12:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 31 december 2009 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die tax is maar "ontradend" om meer gegevensdragers te kopen he, geen goedkeuring tot kopiëren.
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tax die aanzet om meer te kopen.
![]() |
![]() |
#27 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontradend, ook wel afraden. Zoals, niet doen.
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik weet wel wat dat betekend maar je schrijft Moet dat dan niet minder zijn of zoiets.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 31 december 2009 om 18:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mijn weten is de orginele zin van me correct.
Het is ontradend meer te kopen. Het is aan te raden minder te kopen. Waar zijn de spellingscheckers als je ze nodig hebt? In alle geval, het gaat een paar €100 000 voor staatskas opleveren, maar geen € van mij. Ik ga toch regelmatig genoeg naar Engeland, Duitsland en Nederland.
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
het begint te dagen...
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Waar liggen mensen toch wakker van?
Laat ze hier maar doen toch? Ga naar online sites of bestel via een ander land en zoek daar eens,wie zoekt die vind. Dvd schijfkes kosten hier dankzij auvibel 90-100 euro voor 100 schijkes. Als je zoekt,goed zoekt en ver moet je zelfs niet zoeken dan kan je schijfkes vinden aan 17 tal euro voor 100 schijfkes en ze zijn minstens evengoed en zelfs beter. Harde schijven en noem maar op kan je alsook elders goedkoper aangeraken. In nederland zit je er allesins goed voor. In belgie heb je enkele online sites die bepaalde producten een stukje goedkoper aanbieden zoals redcoon en piximania enz.... Tis toch simpel; laat die sukkels hier maar doen, koop gewoon in nederland of andere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als een soort privé-organisatie de staat kan aanmoedigen om een heel specifiek soort taks te heffen (ik denk dat dit tamelijk uniek is ?) dan zal die privé-organisatie niet verontwaardigd moeten zijn als ze op een dag voor de rechtbank gesleurd wordt door de fabrikanten en grootdistributeurs van die produkten....
Die taks is een soort grof geschut om een probleem aan te pakken ("illegale muziekkopies") waar bijlange niet al die datadragers voor dienen...... Ik kan me echt niet voorstellen dat dit "neerliggend" gepikt zal worden door een MediaMarkt etc..... Laatst gewijzigd door kelt : 2 januari 2010 om 11:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Staatssecretaris
|
![]() Op een dag zal er wel eens iemand zijn die dergelijke organisaties voor de rechter sleept en als die goede advocaten heeft zullen we snel verlost zijn van dergelijke criminele organisaties.
Ik snap eigenlijk niet waarom bedrijven zich zo laten doen, grote organisaties als unizo en dergelijke zouden toch eens mogen opkomen voor hun achterban want uiteindelijk betalen heel wat zelfstandige een pak geld voor iets wat niet rechtvaardig is. Als een café baas een CD koopt en deze in zijn eigen zaak afspeelt is dit zijn goed recht. Hij mag alleen deze CD niet kopieëren voor zijn klanten. |
![]() |
![]() |