![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() neen, ik vind het beter dan 150 virtuele vriendjes te hebben.
fuck off sociale network sites.
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Iemand die goed getrouwd is niet, nee.
![]() |
#23 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Het kan wel, maar gewoon stap voor stap, 5 x/dag bidden betekent ook niet 5x/dag op tijd bidden, en bidden betekent ook niet bidden zoals het hoort verricht te worden, met concentratie enzovoort. In virtuele wereld is dat gemakkelijker, niet alle voorwaarden moeten voldaan zijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door porpo : 31 december 2009 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() In de echte wereld is dat ook niet nodig.
Zonder O2, geen dierlijk leven. Zonder CO2, geen leven. "The reason people use a crucifix against vampires is that vampires are allergic to bullshit." - Richard Pryor Laatst gewijzigd door rikbe : 31 december 2009 om 20:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je kan inderdaad zeggen dat je geen geloof nodig hebt, zo simpel en je hoeft geloof van een andere niet te kleineren door onrechtsreeks te zeggen dat ze in "onzichtbare vriendje" geloven. Je kan inderdaad zeggen dat ongelovig zijn bij jou past, dat is jouw geloof en mijn geloof is dat mens gelovig en sociaal hoort te zijn. ![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() In de tijd van Mohammed was dat blijkbaar niet abnormaal, onwettelijk en vreemd.
![]() |
#29 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
niet facebook is de oorzaak van de scheiding, enkel de houding van de gebruiker die de pech heeft dat zijn wederhelft de persoon in kwestie hierop betrapt. het is natuurlijk gemakkelijker de schuld op facebook te schuiven dan bij jezelf toegeven dat je fout was en te ver bent gegaan
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |