Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 januari 2010, 00:46   #21
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Next Wednesday and Thursday, Israel will carry the most extensive training exercise in its history. The aim is to prepare the country for the potential threat of biological and chemical warfare missiles which her military and political experts fear Iran or Hezbollah might launch on the Jewish state, or through a series of local terrorist attacks by weapons of mass destruction targeting Tel Aviv or other major Israeli cities.

Gen. Zeev Snir, who is assigned to represent the Israeli Defense Ministry in supervising the exercises, told the media that: "Our first challenge will focus on containing the damages caused by terrorist acts and biological or chemical attacks, and then identify the type of biological or chemical agent used in a bid that life returns to normal as quickly as possible".

European diplomatic reports have quoted Israeli high ranking officials saying that the Netanyahu government and the Israeli army command are expecting an imminent war against their country waged either jointly by Iran, Hezbollah and the Hamas movement, or by one of these three bodies after next March. They also stated that Israel might find herself having no other option but to carry out a preemptive attack against Iran or Lebanon or the Gaza Strip or against all the three together in case she feels any kind of danger threatening the safety of her citizens or the country's infrastructure.
Zeikstraal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 01:14   #22
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door straddle Bekijk bericht
Vraag je ook eens af waarom ''dit tuig'' zich verdedigt tegen het ''uitverkoren volk'', maar vooral de zionistische, op werelddominantie azende strekking ervan.
Inderdaad, en dan blijft er bij mij momenteel één groot vraagteken aangezien men stelt dat de israelische bevolking een gasmasker hebben uitgereikt gekregen,dit ook geldt voor alle palestijnen die in israel wonen,én die net zo goed tot de bevolking van israel mogen genoemd worden aangezien zij op hetzelfde grondgebied wonen...

Of was het wéér selectiviteit en eigen volk eerst....
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 01:18   #23
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Inderdaad, en dan blijft er bij mij momenteel één groot vraagteken aangezien men stelt dat de israelische bevolking een gasmasker hebben uitgereikt gekregen,dit ook geldt voor alle palestijnen die in israel wonen,én die net zo goed tot de bevolking van israel mogen genoemd worden aangezien zij op hetzelfde grondgebied wonen...

Of was het wéér selectiviteit en eigen volk eerst....
nee
en
ja

Dat is immers niet zo erg als die omkomen bij een mogelijke chemische of biologische oorlogsvoering waar er volgens hen 1 op til zou staan...

Laatst gewijzigd door Zeikstraal : 9 januari 2010 om 01:20.
Oud 9 januari 2010, 01:54   #24
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zeikstraal Bekijk bericht
nee
en
ja

Dat is immers niet zo erg als die omkomen bij een mogelijke chemische of biologische oorlogsvoering waar er volgens hen 1 op til zou staan...
Zie jij nu géén groot doemscenario opduiken waardoor de palestijnen het grote slachtoffer gaan worden en de iranezen de grote misdadigers van zulk een aanval die aan de andere kant van de wereld is voorbereid én ineengezet...

Laatst gewijzigd door Svennies : 9 januari 2010 om 01:54.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 03:35   #25
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Zie jij nu géén groot doemscenario opduiken waardoor de palestijnen het grote slachtoffer gaan worden en de iranezen de grote misdadigers van zulk een aanval die aan de andere kant van de wereld is voorbereid én ineengezet...
Alsook de us voert een simulatie uit van iraanse raketten dat technisch gezien onmogelijk is. We moeten uitkijken op dagen van simulaties...

De propaganda word allessinds opgevoerd. Uiteindelijk worden we er al sinds jaren mentaal op voorbereid. We zullen zien.
Oud 9 januari 2010, 14:00   #26
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
En Uzi's aan de kinderen

Zolang Israël wordt omsingeld door honderden wellicht honderduizenden psychopatische Arabieren met een achterlijk geloof dient de democratische staat Israël zich tot de tanden te bewapenen. Zelfs de kleinste muis dient te beschikken over een Stinger raketwerper.
Europahater is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 14:32   #27
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Europahater Bekijk bericht
Zolang Israël wordt omsingeld door honderden wellicht honderduizenden psychopatische Arabieren met een achterlijk geloof dient de democratische staat Israël zich tot de tanden te bewapenen. Zelfs de kleinste muis dient te beschikken over een Stinger raketwerper.
Het zionisme op zich is psychopatisch!
Het gijzelt de ganse wereldbevolking.

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 januari 2010, 16:39   #28
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Israel is helemaal niet democratisch. Hier krijgen echte joden bvb van de matrak omdat ze tegen het zionisme zijn in hun eigen synagoge. Zeveraar.

http://www.nkusa.org/activities/Demo...tion042805.wmv
Oud 9 januari 2010, 20:27   #29
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israël mag dus kinderen bewapenen van jou. Maar nu weet ik toch wel bijna 100% zeker dat je Hamas en Hezbollah terroristen vindt als zij het doen!
The Common Sense is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 12:20   #30
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Israël mag dus kinderen bewapenen van jou. Maar nu weet ik toch wel bijna 100% zeker dat je Hamas en Hezbollah terroristen vindt als zij het doen!
Uiteraard want Israeli,s willen een westerse vrije samenleving. Hamas en Hezbollah willen een theocratische dictatuur gebaseerd op de verering van een pedofiele karavaanrover. Toch wel een duidelijk verschil volgens mij.
Oud 10 januari 2010, 12:28   #31
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Israel will begin distributing its entire population with gas masks in two months, though no reason has officially been given by the Israeli government. No indication or threat has been made against Israel from any country that an attack is planned. No country in the Middle East is believed to be likely to engage in chemical warfare

http://matzav.com/israel-to-issue-ga...entire-country

gerelateerd uit Amerika: Obama vraagt om plan op te stellen voor mogelijke biologische aanval, die klaar moet zijn binnen 6 maand

http://www.google.com/hostednews/afp...RqUoXfpU_J2k2g

Euh... Wordt vervolgd?!
Wanneer gaan de "echte vlamingen" hier eigenlijk gasmaskers uitdelen ?

Het moet echt niet meevallen als vlaming met al die geuren.....

- In het Noorden de Nederlanders die veel uien eten.
- In het Oosten de Duitsers die eten "hoe vettiger hoe prettiger".
- In het Zuiden de Walen en de Fransen die eten look van ik kan niet meer.
- In het Westen de Noorzee die zo vervuild is dat de stank niet te harden is.
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 12:30   #32
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed Bekijk bericht
Het zionisme op zich is psychopatisch!
Het gijzelt de ganse wereldbevolking.
Ik denk dat je het over de Islam hebt.
Oud 10 januari 2010, 12:44   #33
RodeLantaarn
Minister

RodeLantaarn's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik denk dat je het over de Islam hebt.
Aan de hand van wat jij post zou ik denken dat je daar wat karaktertrekken van meehebt.
Oud 10 januari 2010, 12:49   #34
The Common Sense
Parlementslid

The Common Sense's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uiteraard want Israeli,s willen een westerse vrije samenleving. Hamas en Hezbollah willen een theocratische dictatuur gebaseerd op de verering van een pedofiele karavaanrover. Toch wel een duidelijk verschil volgens mij.
Maar ze hebben helemaal niet het recht die samenleving daar te stichten, Hamas en Hezbollah proberen d.m.v. geweld gewoon terug te krijgen wat van hen is!
The Common Sense is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 17:59   #35
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door The Common Sense Bekijk bericht
Maar ze hebben helemaal niet het recht die samenleving daar te stichten, Hamas en Hezbollah proberen d.m.v. geweld gewoon terug te krijgen wat van hen is!
Ja nou moe, de Joden waren wel al iets eeuwen langer gekend in die gebieden toen er ook nog maar sprake was van het zogezegde "Palestina". Israël is de voorpost van het westen en die staat moet dubbel en dik gesteund worden en wat rode landverraders en islam-collabo,s daar van vinden zal mij een worst wezen...

Ik zie hier nergens "palestina"
Oud 10 januari 2010, 18:21   #36
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja nou moe, de Joden waren wel al iets eeuwen langer gekend in die gebieden toen er ook nog maar sprake was van het zogezegde "Palestina". Israël is de voorpost van het westen en die staat moet dubbel en dik gesteund worden en wat rode landverraders en islam-collabo,s daar van vinden zal mij een worst wezen...

Ik zie hier nergens "palestina"
Hoog tijd dat we Amerika terug geven aan de native americans...
En tot wie behoren wij? Belachelijke fooraap.

Anyway, best gewoon niet op reageren, die eikel doet het er gewoon om, bericht na bericht. Hij zal dan wel uit zichzelf verdwijnen en bij mama aandacht zoeken.
Oud 10 januari 2010, 18:54   #37
ministe van agitatie
Eur. Commissievoorzitter

ministe van agitatie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Israël is de voorpost van het westen
Dat is zeer correct. Het is ook één van de redenen waarom het westen door Arabieren, moslims en andere gekoloniseerde volkeren zo gehaat wordt. Het is één van de redenen voor de spanningen van Palestina tot in Afghanistan. Het is één van de redenen voor de aanslagen op 11 september, de aanslagen in Madrid, Londen, Bali, enz.

Ik weet niet hoeveel die voorpost u waard is, maar als hij de oorzaak is van oorlogen en terrorisme, het versterken van de controle van de staat op het individu, het eroderen van onze rechten en vrijheden, dan lijkt hij mij onhoudbaar. We kunnen Israël als voorpost beter opgeven, streven naar één democratisch, seculier land (Israël en Palestina) met gelijke rechten voor alle inwoners, respect voor internationale verdragen en begrijpen dat de periode van kolonialisme, verovering, imperialisme en voorposten en dus de dominantie van het westen voorgoed voorbij is. Het zal de wereld een betere plek maken.

Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 10 januari 2010 om 18:54.
ministe van agitatie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 20:25   #38
Europahater
Banneling

Standaard

Citaat:
Hoog tijd dat we Amerika terug geven aan de native americans...
En tot wie behoren wij? Belachelijke fooraap.
Anyway, best gewoon niet op reageren, die eikel doet het er gewoon om, bericht na bericht. Hij zal dan wel uit zichzelf verdwijnen en bij mama aandacht zoeken.
En begin je het al op je zenuwen te krijgen??? Ik zie een grote zeikstraal tussen jouw benen je onderbroek nat maken(van frustratie dan)....

Was dat "de zeikstraal" die je bedoelde,??
Oud 10 januari 2010, 20:30   #39
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En begin je het al op je zenuwen te krijgen??? Ik zie een grote zeikstraal tussen jouw benen je onderbroek nat maken(van frustratie dan)....

Goed bezig, hiermee bevestig je mijn stelling dat je gewoon een ordinaire zionist bent! Die kickt op de angst dat het 'grote' zionistische leger palestijnse kinderen aanjaagt!

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 januari 2010, 20:31   #40
Zeikstraal
Banneling

Standaard

Citaat:

Nee, je entertaint me. Wel matig maar allez. Ik kijk al uit naar je volgend stukje entertainment, forumnar.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be