![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() ik kijk wel regelmatig eens naar de slimste mens en Linda De Win is mijn favoriet alleszins niet...Die Nederlander van de 'wereld draait door' had er wel wat langer mogen inblijven...hij was een sterke en leuke kandidaat...ik geloof dat het in die finale was dat Linda niet wist in welke richting ze moest zoeken zodat Erik haar maar een handje hielp en haar zelfs een antwoord kado deed
![]() Dat ze bij de foto-ronde steeds naar voren moet is inderdaad irritant, nochtans heeft ze bij de foto's van de tegenkandidaten daar blijkbaar geen last mee, sowieso bestaat er nog zoiets als een bril, lelijker zal ze er niet mee worden... ![]() Maar het programma is inderdaad niet meer wat het geweest is, er zit serieus wat sleet op zoals de TS al aangeeft en de jury is inderdaad meestal flauw, Marc Eyskens die als overjaarse politicus grappig uit de hoek moeten komen... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze moet dood.
Bent Van Looy ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() het is weer maar eens bewezen : Vlamingen verdragen geen sterke figuren.
We zijn altijd een natie van losers geweest, en zullen ook altijd een natie van losers blijven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Leve Linda
![]() Ze verdient al die haat niet ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Van een man zou je dergelijke zaken gemakkelijker aanvaarden, zeg dat ik het gezegd heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Als woestijnvis zegt De Win mag 4 afleveringen meedoen dat ligt De Win er na 4 afleveringen uit, als de woestijnvis zegt kandidaat x mag 5 afleveringen meedoen dan ligt kandidaat x er na 5 afleveringen uit...enz... Ik zeg niet dat het zo gebeurt, maar met "goed quizzen" heeft het echt niet veel te maken, eerder met het programma populair houden of maken. Laatst gewijzigd door De Prof : 5 januari 2010 om 23:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() De mensen die haar dood willen, of anti-Linda-facebookgroepen oprichten, zijn gewoon een bende debielen (ik vind haar ook niet sympathiek, maar om je daarmee bezig te houden, hoe gefrustreerd moet je zijn?) Maar om hieruit te gaan besluiten dat wij een natie van losers zijn ![]()
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 5 januari 2010 om 23:43. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() I'd hit it.
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Welke haat?
Ge gaat toch niet denken dat alles wat met men op het internet over haar schrijft gemeend is zeker. Het wordt tijd dat men de relevantie daar eens van gaat inzien. jongens toch... ![]() Zij die haar zo haten hebben wss veel spijt dat ze eruit ligt nu, want nu hebben ze niks meer om over te roddelen. Ook woestijnvis weet dat, je mag er gerust van zijn dat de 'kijkcijfers' de volgende dagen zullen zakken. 'brood en spelen', meer moet je er niet achter zoeken. ![]() Binnen een week spreekt men niet meer over De Win. Laatst gewijzigd door De Prof : 6 januari 2010 om 00:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Haat? Hoe kan je nu een stripfiguur haten?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister-President
|
![]() De commentaren op internet zijn werkelijk beneden alle peil. Walgelijk en ongehoord! Snappen zulke mensen niet dat dergelijke zwartmakerij haarzelf en haar vrienden en familie ongelooflijk hard kunnen kwetsen? En waarom dan, omdat ze wat verbeten speelt? Ik heb het programma nog maar twee keer gezien, maar ik vond absoluut niks abnormaals aan haar gedrag. Erik Van Looy liet optekenen dat de heisa nooit was plaatsgevonden indien het man was geweest. Van mannen kan men het blijkbaar wel verdragen dat ze verbeteren spelen, maar van een vrouw, ho maar!
Degoutant ![]()
Tout va bien. Laatst gewijzigd door Pølle : 6 januari 2010 om 02:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() Voor haar. Ik steun haar volkomen. Waarom zijn mensen tegen haar eigenlijk? Oh ik weet het weer: "voelde gij u soms beter dan ons?" Zielig.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 6 januari 2010 om 02:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() absoluut voor De Win. blijkbaar mag een vrouw niet competitief zijn ingesteld voor vele mannen en vrouwen. zielig van die mensen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze thread heeft van mij een fan van Linda De Win gemaakt.
![]() |
#38 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is natuurlijk ook mogelijk dat dit spel niets met de werkelijke oorzaak van de dewin-hetze te maken heeft maar de onderliggende reden eerder te zoeken is in haar absoluut gebrek aan objectiviteit als journaliste en de overduidelijke rode kleur die ze te pas maar meer te onpas uitstraalt. Neen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Minister-President
|
![]() Ik heb geen tv. Geen hetze
![]()
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |